Prima geregeld

Wel een x extra moeten bellen omdat op de eerste digitale aanvraag geen reactie kwam.

Goede service en een vertrouwd adres

Zoals andere jaren, ook dit jaar weer alles goed geregeld. Vooraf en ook bij aflevering. Een goede bus.Daardoor een prima reis gehad. De sneeuwkettingen waren niet meer de nieuwste die zouden vervangen kunnen worden, maar ze werkten overigens wel hoor.

Betrouwbaar

Prettig contact, kwalitatief goede bus gehuurd tegen een goede prijs.

Prima verhuurbus

Bus stond op afgesproken tijdstip klaar en was schoon. Bus was comfortabel. Terugbrengen is ook prima geregeld met de sleutelkluis.

Vlot geholpen, vriendelijk, goede service, flexibel en een fijn voertuig. Wat wil je nog meer. 1 advies: creëer een grote werkruimte voor de 4! personeelsleden

Altijd prima geregeld

Al vele jaren trouwe klant, prima service, nette busjes

Busje rijdt heerlijk.

We zijn naar Oostenrijk geweest met een busje. We hebben een comfortabele reis gehad en heerlijk genoten van de gezelligheid van met zn allen in een busje.

Top, klasse.

Zo geregeld, voor een prima prijs. 👍

Dikke prima!!

Vanaf het eerste contact, de overdracht sleutel en uitleg en de ervaring met de bus zijn wij erg tevreden over autoverhuur ZuidWest.

Snel geregeld, en keurig volgens afspraak!

Snel geregeld en keurig volgens afspraak.

Uitstekend!!!

De service, de snelheid waarmee zaken werden afgehandeld, de auto op zich...allemaal top.

Voor het 5 jaar een busje gehuurd om met ons gezin naar de wintersport te rijden. Al die jaren klopt alles. Dus kort gezegd een prima bedrijf. Een aanrader voor iedereen.

Super geregeld en prima bus!

Super geregeld en prima bus!

prima, goed geregeld

Top auto, met top service

Alles keurig verlopen, schone auto die lekker reed. Alles verliep soepel en snel, tot aan de definitieve afhandeling van de rekening.

Fijne schone bus met voldoende vermogen.

erg goed geholpen, klantvriendelijk en flexibele instelling.

Ik huur hier voor de tweede keer een busje. Nette ontvangst door aardige mensen met goede duidelijke uitleg. Voertuig is netjes zeer schoon. Uit ervaring weet ik dat dat bij huurbusjes elders wel eens anders is... Voertuig gehuurd voor een kinderfeestje dus dan wil je geen busje die de dag ervoor door een groep bouwbakkers is gebruikt. De 50% voordeelkorting voor kinderfeestjes dit jaar was een leuke bonus. Busje kan 's avonds ingeleverd worden en borg snel weer teug op je bankrekening.

Uitstekend, zoals altijd.

Goede auto, goede service, persoonlijke klantenbenadering, goede prijs, goede afhandeling.

Goed geregeld en een erg handige sleutelkluis! Busjes netjes en goed verzorgd

Prima bus

Volkswagen bus zag er prima uit en reed prima.

fijne busjes

Goed geregeld, zeker voor herhaling vatbaar.

Prettige samenwerking, goede afspraken en goed materiaal, voor het vervoer van onze groep senioren.

Top Bedrijf

Zijn gewoon goed , eerlijk , en service gericht.

Ook deze vakantie in Frankrijk weer ontzettend genoten van de bus. Al rijdend met de familie was al vakantie 👍🏼😊