Altijd prima geregeld

Al vele jaren trouwe klant, prima service, nette busjes

Busje rijdt heerlijk.

We zijn naar Oostenrijk geweest met een busje. We hebben een comfortabele reis gehad en heerlijk genoten van de gezelligheid van met zn allen in een busje.

Top, klasse.

Zo geregeld, voor een prima prijs. 👍

Dikke prima!!

Vanaf het eerste contact, de overdracht sleutel en uitleg en de ervaring met de bus zijn wij erg tevreden over autoverhuur ZuidWest.

Snel geregeld, en keurig volgens afspraak!

Snel geregeld en keurig volgens afspraak.

Uitstekend!!!

De service, de snelheid waarmee zaken werden afgehandeld, de auto op zich...allemaal top.

Heel goed

Voor het 5 jaar een busje gehuurd om met ons gezin naar de wintersport te rijden. Al die jaren klopt alles. Dus kort gezegd een prima bedrijf. Een aanrader voor iedereen.

Super geregeld en prima bus!

Super geregeld en prima bus!

prima, goed geregeld

Top auto, met top service

Alles keurig verlopen, schone auto die lekker reed. Alles verliep soepel en snel, tot aan de definitieve afhandeling van de rekening.

Fijne schone bus met voldoende vermogen.

erg goed geholpen, klantvriendelijk en flexibele instelling.

Ik huur hier voor de tweede keer een busje. Nette ontvangst door aardige mensen met goede duidelijke uitleg. Voertuig is netjes zeer schoon. Uit ervaring weet ik dat dat bij huurbusjes elders wel eens anders is... Voertuig gehuurd voor een kinderfeestje dus dan wil je geen busje die de dag ervoor door een groep bouwbakkers is gebruikt. De 50% voordeelkorting voor kinderfeestjes dit jaar was een leuke bonus. Busje kan 's avonds ingeleverd worden en borg snel weer teug op je bankrekening.

Uitstekend, zoals altijd.

Goede auto, goede service, persoonlijke klantenbenadering, goede prijs, goede afhandeling.

Goed geregeld en een erg handige sleutelkluis! Busjes netjes en goed verzorgd

Prima bus

Volkswagen bus zag er prima uit en reed prima.

fijne busjes

Goed geregeld, zeker voor herhaling vatbaar.

Prettige samenwerking, goede afspraken en goed materiaal, voor het vervoer van onze groep senioren.

Top Bedrijf

Zijn gewoon goed , eerlijk , en service gericht.

Ook deze vakantie in Frankrijk weer ontzettend genoten van de bus. Al rijdend met de familie was al vakantie 👍🏼😊

in een zin: perfect!

prima service, meedenkend en prima kwaliteit bussen!

Een goede en service gerichte manier om vervoer te huren

Fijne en prettige service en afhandeling

Nette en betrouwbare afhandeling

Goede service en opvolging. Flexibele houding tav verandering data van verhuur

klantvriendelijkheid is top

Betrouwbaar, klantvriendelijk

Goedendag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling, we waarderen het dat u de tijd heeft genomen om de enquête in te vullen. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, namens Autoverhuur ZuidWest Alida Poppe

Fantastische service en een goede bus!

We zijn fantastisch geholpen door autoverhuur Zuid West. Duidelijke communicatie via de mail. De bus waar we met zijn 8'en mee op vakantie zijn geweest was in prima conditie.