Ik huur hier voor de tweede keer een busje. Nette ontvangst door aardige mensen met goede duidelijke uitleg. Voertuig is netjes zeer schoon. Uit ervaring weet ik dat dat bij huurbusjes elders wel eens anders is... Voertuig gehuurd voor een kinderfeestje dus dan wil je geen busje die de dag ervoor door een groep bouwbakkers is gebruikt. De 50% voordeelkorting voor kinderfeestjes dit jaar was een leuke bonus. Busje kan 's avonds ingeleverd worden en borg snel weer teug op je bankrekening.

Uitstekend, zoals altijd.

Goede auto, goede service, persoonlijke klantenbenadering, goede prijs, goede afhandeling.

Goed geregeld en een erg handige sleutelkluis! Busjes netjes en goed verzorgd

Prima bus

Volkswagen bus zag er prima uit en reed prima.

fijne busjes

Goed geregeld, zeker voor herhaling vatbaar.

Prettige samenwerking, goede afspraken en goed materiaal, voor het vervoer van onze groep senioren.

Top Bedrijf

Zijn gewoon goed , eerlijk , en service gericht.

Ook deze vakantie in Frankrijk weer ontzettend genoten van de bus. Al rijdend met de familie was al vakantie đŸ‘đŸŒđŸ˜Š

in een zin: perfect!

prima service, meedenkend en prima kwaliteit bussen!

Een goede en service gerichte manier om vervoer te huren

Fijne en prettige service en afhandeling

Nette en betrouwbare afhandeling

Goede service en opvolging. Flexibele houding tav verandering data van verhuur

klantvriendelijkheid is top

Betrouwbaar, klantvriendelijk

Goedendag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling, we waarderen het dat u de tijd heeft genomen om de enquĂȘte in te vullen. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, namens Autoverhuur ZuidWest Alida Poppe

Fantastische service en een goede bus!

We zijn fantastisch geholpen door autoverhuur Zuid West. Duidelijke communicatie via de mail. De bus waar we met zijn 8'en mee op vakantie zijn geweest was in prima conditie.

Meer dan tevreden!

Wat een service verleent dit bedrijf. We zaten in een nogal onzekere situatie rondom onze vakantie en de medewerkers van Autoverhuur Zuidwest dachten mee en kwamen met goede oplossingen. Het halen en brengen ging ook enorm soepel. De regels die er zijn, zijn logisch en het zijn er niet meer dan nodig. Je hoeft bijvoorbeeld niet extra te betalen voor een extra chauffeur en je bent automatisch ANWB-verzekerd Het busje was helemaal prima. Reed goed en bracht ons (ruim 3000 kilometer lang) overal waar we naartoe wilden. Al met al, de volgende keer als we een busje moeten huren, huren we die bij Autoverhuur ZuidWest en ik zou iedereen aanraden hetzelfde te doen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben al een jaren lange goede ervaring met Zuidwest.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De ervaring met autoverhuur Zuid West is goed. Zeer vriendelijk geholpen. Duidelijke uitleg. Komen zeker terug bij dit bedrijf

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Correcte service, zoals we al jaren gewoon zijn.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor de eerste keer een transporter hier gehuurd. Van begin tot eind prima bevallen. Duidelijke prijsopgave, snelle reacties op vragen, en snelle afhandeling na terugkomst. Wij bevelen dit bedrijf aan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top geregeld, reservering verliep top, de cw transporter was er (keurig schoon en technisch in orde) en heeft ons netjes gebracht waar we wilden zijn. (Ruim 1000 km ver) Hellingen van 24% en meer waren geen probleem. \r\n\r\nEnige wat ze zouden kunnen verbeteren is de opties op de auto (elektrische ramen en spiegelverstelling bijvoorbeeld)

Goedendag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en feedback, we waarderen het dat u de tijd heeft genomen om de enquĂȘte in te vullen. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, namens Autoverhuur ZuidWest Alida Poppe

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle communicatie, prima voertuigen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf het enige wat een min punt is, dat de airco, alleen op de voorbank voelbaar is, dit was op de achterbanken, niet fijn

Goedendag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling, we waarderen het dat u de tijd heeft genomen om de enquĂȘte in te vullen. De airco van de VW Transporter is zowel voor als achterin de bus instelbaar. De VW Crafter enkel voorin. Wellicht goed om te weten voor de toekomst. Wij hopen u een volgende keer weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, namens Autoverhuur ZuidWest Alida Poppe

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goeie en betrouwbare service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze ervaring met dit bedrijf is positief evenals eerdere keren.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Redelijk goed. Vlotte bediening, maar wel twee mindere aspecten. \r\n1. Helaas werd mijn vraag over een trekhaak niet opgemerkt. \r\n2. Tijdens de huur moesten kosten worden gemaakt voor vervanging van twee kapotte lampjes. Deze werden niet vergoed.

Goedendag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling, de aandachtspuntjes zullen we meenemen voor de toekomst. Lampjes die onderweg kapot gaan zijn inderdaad voor rekening van de huurder. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om de enquĂȘte in te vullen. Wij hopen u een volgende keer weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, namens Autoverhuur ZuidWest Alida Poppe