Snelle service

Snelle service en komen afspraak na

Zoals altijd perfect geregeld

In 1 woord perfect

Heel veel vakkennis. Meer dan de gemiddelde garage. En komen hun afspraken na!!

Ben naar hun door verwezen omdat mijn eigen garage er niet uitkwam. Vriendelijke mensen met verstand van zaken. Echt een topper. Getekend: Jan Peter Kamperman

Altijd vriendelijk en mee denken . Top garage loop er al jaren en dat blijft ook zo.

Top. tevereden

Prima behandeling en aflevering

Uitstekend, heel vriendelijk en betrokken

We kwamen voor een Skoda Octavia en zijn uiteindelijk met een Peugeot 3008 vertrokken. Dit alles dankzij de betrokkenheid en de uitstekende uitleg van Anne-Wim.

Geweldige service en betrouwbaar

Nieuwe occasion bij Mengee & De vries gekocht. Auto had problemen met de hoogspannings accu net voor de oplevering maar werd netjes op de hoogte gehouden over de status. Hebben gezorgd dat er een nieuwe accu pakket is omgewisseld en er een tweede sleutel bij werd gemaakt. Bij afleveren was alles prima opgelost en ben helemaal blij met de nieuwe auto. Dit bedrijf is betrouwbaar , service gericht en komen hun afspraken allemaal na. Ik zou zeker weer hier een auto kopen. Heel erg bedankt!

super geholpen

:))

Prettig ontvangst, lekker laagdrempelig open eerlijk en recht door zee je weet waar je aan toe bent

Open en eerlijk en weet wat hij verkoopt. Een aantal afspraken gemaakt over de deal en bij aflevering blijken de afspraken keurig zijn nagekomen

Super service

Mijn derde auto daar gekocht. Zeer vriendelijke heren.

Eerlijk, transparant, duidelijk, vriendelijk

22/8/23 een auto gekocht hier, Gesproken met Stefan,.. Helder duidelijk, no nonsens, vriendelijk. Mijn indruk, verzorgde garage, en ik heb een eerlijke indruk gekregen.

Duidelijk over en weer

Zeer prettig.hartelijk ontvangst.

Goed autobedrijf netjes en correct

Nette verkoper goede prijzen Eerlijke handel genot om zaken mee te doen

Aan te bevelen klant vriendelijk

uitstekend bedrijf

best lastige problemen, zeer deskundig opgelost.

Fijn zaken doen

De tweede auto hier gekocht, fijn adres, eerlijke behandeling, realistisch, wij komen er graag.

Allemaal heel vriendelijk en goede service

Snelle goede service en afhandeling turboproblemen

Mijn Skoda Superb 1.6 TDI (2011) had de foutcodes P0299 en P2563 Gevolg --> vermogensverlies, slecht optrekken, constant brandend motorcompartimentlampje, gloeispiraal lampje inkomend na stationair draaiend of na optrekken in de 2e, 3e, 4e of 5e versnelling met noodloop tot gevolg. Had zelf de slangen bekeken, de wastegate actuator, drukomvormer N75 en de LMM al preventief vervangen, turbo gereinigd met extreme turbocleaner in tank en met spray in de turbo zelfen injectoren met reiniger, GTL getankt, turbocleaner in tank, veel doortrekken... niets hielp. Echter, eenmaal bij Menges & de Vries hebben ze de skoda aan de rookmachine gezet en het euvel was gevonden: scheur in slang vacuum actuator. Codes uitgelezen, testrit gemaakt --> Codes weg, vermogen terug! Goede prijskwaliteitverhouding, vriendelijk, kundig en meedenkend personeel : Topbedrijf!

Fijn autobedrijf

Vandaag mijn VW Golf GTE opgehaald. Prima geholpen, vriendelijk, super service en fijne aflevering van mijn "nieuwe" auto. Kan dit bedrijf van hartexaanbevelen.

Klantvriendelijk en nemen echt de tijd voor je.

Vriendelijk ontvangen,nemen de tijd voor je.

Helder en duidelijk verhaal

Goede uitleg over aan te kopen auto icm duidelijke verhaal inzake inruil van onze auto beargumenteerd met voor en nadelen.

Ga al haren naar deze mannen toe,afspraak is afspraak....gewoon super voor elkaar daar...

Prima geholpen. Blij met mijn aankoop

eerlijke garage

deze garage denkt met je mee, en laten je niet onnodig extra kosten maken. top service

Eerlijk vriendelijk en professioneel!

Vriendelijk en eerlijk

Willem Barentszstraat 12 7825 VZ Emmen