Fijn bedrijf met een top-service

Onlangs binnen 2 weken met beide auto's pech onderweg. In beide gevallen binnen 24 uur de auto's gerepareerd en de beschikking over een leenauto. Ook voor regulier onderhoud gaan wij altijd naar dit autobedrijf. De communicatie is helder en transparant en flexibiliteit staat hoog in het vaandel. Aanrader !!!!

Aardig en vriendelijk, maar qua autoaflevering ondermaats

Een auto gekocht met (een beetje om) een trekhaak. Was niet gecontroleerd of alles compleet is. 1: geen sleuteltjes erbij (moest zelf bijkopen € 17,-) 2: geen kentekenplaat erbij (moest zelf bijkopen € 22,-) 3: geen 'hulpkoppeling'/veiligheidskabel (moest zelf bijkopen € 10,-) 4: verloopstekker 13pol. naar 7 pol. (moest zelf bijkopen € 10,-) (verloop van 7pol. naar 13pol. was er wel bij, ...had geen zin dus .... ) 5: Vieze vlek op hoedenplank , niet schoongemaakt 6: De auto zelf ook niet schoon, wel met spuitbus een lucht(je) aan gegeven. 7: Ventilatierooster stuk, was niet gerepareerd, (..was bij schoonmaken wellicht wel opgemerkt...) Helaas moet ik toch enigszins negatief deze review schrijven.. Update: Opgelucht en fijn te kunnen melden dat, na eerdere review, issues zijn opgelost. De stoelen zijn (mooi)schoongemaakt en het ventilatieroostertje is een nieuwe ingekomen. Nogmaals fijn dat het toch ‘voor elkaar is’ .

vriendelijke mensen en zeer vakkundig

zeer vakkundig en vriendelijk

We hebben het contact als zeer prettig ervaren. In een ontspannen sfeer. Duidelijk in uitleg en in hun verwachtingen. Namen de tijd voor ons.

Prima, goeie service en nette auto's

Fijne zaken mogen doen met Menges en de Vries. We hebben een proefrit gemaakt, alles afgehandeld en de communicatie was heel erg vlot snel en soepel. Een aanrader!

Fijne en zeer behulpzame garage

Vrijdagochtend een afspraak gemaakt voor de bandenwissel en om de uitlaat na te kijken. 'S middags maakte de auto een flink kabaal. Ik kon diezelfde middag nog terecht voor een inspectie. Nadat bleek dat het niet vertrouwd was om verder te rijden heb ik een leenauto mee gekregen. Ondanks de onderbezetting hebben ze na het weekend naast het vervangen van de uitlaat ook de bandenwissel uitgevoerd. Maandagochtend was de auto al weer klaar! Super geholpen door de heren!

Topservice!!

Ik belde vanmiddag dat onze auto een gek geluid maakte. Ik kon de auto meteen brengen en 2 uur later was hij gemaakt, zodat ik de auto het weekend weer zou kunnen gebruiken. Wat een topservice!

Ik ben fijn en accuraat geholpen bij Menges en de Vries

Ik ben goed geholpen, de intake was goed, duidelijke afspraken en op tijd de stand van zaken mbt de kosten, snelle afhandeling volgens afspraak

Goed en snel geholpen

Noen mij in het vervolg maar Hennie. Ik heb een nieuwe trekhaak laten plaatsen. Dat is snel en goed geregeld. Wegens ziekte vroegen ze of het een paar dagen later mocht , daar had ik geen probleem mee. To.

vlotte service met duidelijke afspraken kan niet beter

Goed en vriendelijk

Vriendelijk en goed geholpen.

Super service

Voor aanschaf van een auto of reparatie/onderhoud gewoon super service.

Zeer vriendelijk en snel geholpen!

Goeie service

Duidelijke info,vriendelijk personeel

Vlotte onderhoudsbeurt, netjes geholpen, blij mee

Vriendelijk ontvangst!!!

Probleem met stuur en kon direct terecht. Van te voren werden de kosten al vertelt en het bleek zelfs iets minder te zijn. Vertrouwen is goed en een dikke pluim voor de man aan de balie!!

Goede service, vriendelijk personeel

Snelle service

Snelle service en komen afspraak na

Zoals altijd perfect geregeld

In 1 woord perfect

Heel veel vakkennis. Meer dan de gemiddelde garage. En komen hun afspraken na!!

Ben naar hun door verwezen omdat mijn eigen garage er niet uitkwam. Vriendelijke mensen met verstand van zaken. Echt een topper. Getekend: Jan Peter Kamperman

Altijd vriendelijk en mee denken . Top garage loop er al jaren en dat blijft ook zo.

Top. tevereden

Prima behandeling en aflevering

Uitstekend, heel vriendelijk en betrokken

We kwamen voor een Skoda Octavia en zijn uiteindelijk met een Peugeot 3008 vertrokken. Dit alles dankzij de betrokkenheid en de uitstekende uitleg van Anne-Wim.

Geweldige service en betrouwbaar

Nieuwe occasion bij Mengee & De vries gekocht. Auto had problemen met de hoogspannings accu net voor de oplevering maar werd netjes op de hoogte gehouden over de status. Hebben gezorgd dat er een nieuwe accu pakket is omgewisseld en er een tweede sleutel bij werd gemaakt. Bij afleveren was alles prima opgelost en ben helemaal blij met de nieuwe auto. Dit bedrijf is betrouwbaar , service gericht en komen hun afspraken allemaal na. Ik zou zeker weer hier een auto kopen. Heel erg bedankt!