Altijd goede service naar de klant toe.

Altijd goede service

Bij Menges en de Vries krijgen wij altijd goede service en begeleiding. Zowel bij de aanschaf van een auto als bij het onderhoud. Het contact is goed en snel en vriendelijk. Wij hoeven ons geen zorgen te maken over onze auto’s.

Goede service, communicatie. Auto naar verwachting

Goede service en heel klantvriendelijk!

Goede service en heel klantvriendelijk!

Vandaag onze nieuwe auto opgehald, wij zijn goed geholpen door Stefan! We hebben een mooie prijs gekregen voor onze auto!

Professioneel & eerlijk

Onderhoud en reparatie laat ik met plezier bij Menges & de Vries doen. Krijg altijd een eerlijk advies en goede prijzen.

Top service!

Warm welkom, goede service! Geeft een goed gevoel om hier een auto te kopen en ook gedaan! Zijn er erg blij mee!

Er wordt goed gecommuniceerd.

Ik werd goed op de hoogte gehouden van de reparaties en kosten en de mogelijkheden werden goed besproken.

Geweldig vakmanschap, duidelijk afspraken.

Mijn auto stond bij een andere garage met DSG klachten. Het lukte die garage niet om het op te lossen dus met Menges en de Vries contact op genomen. Ondanks drukte bij de zaak snel geholpen en duidelijke afspraken gemaakt. Na een week of 3 gebeld en de auto was weer klaar. Super, voor mij geen andere garage meer.

Super bedrijf

Staan snel voor je klaar en denken heel goed met je mee. Alleen maar complimenten.

vlotte hulp

Super leuk, enthousiast en vakkundig bedrijf!

Na een eerste telefoontje om een mooie Skoda te bekijken, werden wij gelijk ingepland voor de volgende dag om de wagen te bezichtigen, we kregen zelfs een tijdstip mee zodat Stefan uitgebreid de tijd kon vrijmaken om ons te helpen. Na de eerste bezichtiging en uitgebreide proefrit (en een technische beoordeling op de brug) Hebben we een leuk gesprek gehad met Stefan over de wagen en over de deal. Het gevoel van betrouwbaarheid en degelijkheid straalt van het pand en de contactmomenten af, hierdoor hoefden wij niet lang na te denken en konden we vlot de deal sluiten. Stefan bood een hele nette, marktconforme, inruilprijs voor onze "oude" auto waar hij ook nog eens heel positief over was (deed ons ook goed, gezien de aandacht en vele jaren in ons bezit). Tevens was het geen enkel probleem om gelijk de ramen van de Skoda te laten blinderen en de auto nog te voorzien van een goede coating op de lak. Al met al zijn wij super tevreden. De auto konden wij precies een week later al ophalen. De aflevering was eveneens keurig, ook hier weer alle tijd en aandacht voor de klant. Team Menges, ga zo door!

Snel en prima geholpen

Prima geholpen Snelle diagnose die bijna meteen verholpen kon worden eten Vriendelijk en deskundigen medewerkers

Top bedrijf

Uitmuntend

Erg gemakkelijk en vertrouwd

Kwam binnen, meteen met naam ontvangen en kon ook gewoon even een proefrit maken. Verkoper komt zeer betrouwbaar over, duidelijk in zijn uitleg.

Goede service en vriendelijkheid. Altijd duidelijke communicatie over de prijs!

Betrouwbaar en netjes

Ondanks dat het druk was, werden we snel en netjes geholpen. Over de deal moesten we zelf nog even nadenken maar toen we eruit waren, werd het snel en kundig afgehandeld. Tevreden over de deal incl inruil. Goed contact, snel reactie op zowel telefoon als app of mail.

Goede snelle service

Auto laten keuren voor de jaarlijkse apk. Mijn auto had een paar punten maar was binnen een uur klaar.

Zoals altijd

Super goeie garage

Netjes en duidelijke communicatie! Vriendelijke verkoper,en snelle afhandeling

Begripvol

Helaas mijn afspraak wegens zieke glad vergeten. Het bleek geen probleem te zijn alsnog ( veel te laat) te arriveren.

zeer klantvriendelijk bedrijf

klant vriendelijk en goede service

Vriendelijk personeel en goede communicatie.

Zeer goed en vriendelijk ontvangen. Ik kwam voor een doel en uiteindelijk is die, met medewerking van jullie, bereikt. Erg prettig in omgang en ook willen meedenken in eventuele oplossingen. Zakelijk, vriendelijk.

Top bedrijf

Super fijne mensen . Ik had interesse in een mercedes V klasse via de app en telefonisch zeer vriendelijk te woord gestaan....daar aangekomen geen woord gelogen de V Klasse stond er perfect bij...en aan koffie kom je ook zeker niet te kort lekker kletsen en niet pushen wat je moet kopen....ik ben er kei blij mee Stefan bedankt voor de service jullie hebben een .ooie showroom met top auto's en een mooie werkplaats succes samen

Prima service.

Zeer klantvriendelijk ontvangen en een super mooie en schone zaak.