Leuke gezellige lessen door leuke instructeur's

Ik heb 2 leuke rij instructrices gehad. Gezellig maar je leert er ook heel veel van! Ik heb het als zeer prettig ervaren en kan deze rijschool zeker aanraden!

Zeer leuke lessen vooral als je van flauwe grappen houdt

Ik ben bij deze rijschool terecht gekomen na aanbeveling van een vriend, en het heeft me zeker niet teleurgesteld. Rijinstructrische was erg aardig en hielp me bij elke fout die ik maakte, en liet me ook zien waarom het fout was. Zowel tussentijdse toets als praktijkexamen in één keer gehaald en wil haar daar ook voor bedanken. (PS: Als je niet van flauwe grappen houdt, zorg er dan voor dat je niet bij Lisette terecht komt.)

Leuke spontane en duidelijke manier van les geven!!!

Leuke manier van lesgeven! Laagdrempelig en spontaan!

Ik vond het een prettige tijd, in de tijd dat ik rijles deed.

Ik vond het prima lessen, en de begeleiding was goed tijdens de lessen. Dat maakte het dus een prettige tijd tijdens de lessen.

Goede rij lessen gehad

Goede rij school veel plezier in de lessen gehad.

Goed geholpen en leuke lessen

Ik heb erg genoten van mijn rijlessen, en er werd goed nagedacht over mijn schoolplanning. Al met al een zeer goede ervaring.

Vriendelijke instructeurs die op gepaste wijze je helpen met het behalen van je rijbewijs.

De lessen waren altijd erg gezellig en op de juiste momenten leerzaam. Als leerling had ik altijd het idee dat we hetzelfde doel hadden namelijk het zo snel mogelijk behalen van mijn rijbewijs. Ook was het prettig dat er flexibele lestijden mogelijk zijn waarbij er wordt meegedacht met je programma om het voor een ieder zo gunstig mogelijk te laten uitkomen. Kortom de perfecte rijschool die op de juiste manier leert veilig door het verkeer te gaan.

Fantastische leuke ervaring!

Ik kan deze rijschool iedereen aanbevelen! Elke les was super gezellig maar vooral leerzaam. José is erg vakbekwaam en weet je op een gezellige, plezierige manier klaar te stomen voor het examen. José nogmaals bedankt voor de fijne maar vooral leuke gezellig lessen! Was in 1 woord top!!

Gezellige instructeurs

Het was elke rijles gezellig en ben uiteindelijk na 34 lessen de eerste keer geslaagd

Zeer vriendelijk en erg duidelijk kwa uitleg

Zeer fijne en vriendelijke rijschool die met een lach en een grap jou heel snel de juiste wijze van rijden.

Fijn en gezellig

Het is een erg leuk en maar vooral gezellig team, veel van geleerd. Mede dankzij hun In een keer geslaagd!!!

Prettige rijschool, no-nonsens met veel geduld!

Ik heb José de instructrice als erg prettig ervaren. Rustig geduldig en met een fijne dosis aan humor!! Ze beginnen fijn op een afgesloten terrein waar je langzaam vertrouwd mag raken met de motor. Niet te beroerd om je voor de moeilijke verrichtingen te laten zien en voelen, door achterop plaats te nemen.

De leukste en beste voorbereiding op het motorrijden (na het behalen van het rijbewijs)

Bij José ben je niet gegarandeerd om alles in 1x te halen. Dat moet je toch écht zelf doen. Waar je wel van bent gegarandeerd zijn lessen die stuk voor stuk een feestje zijn én de best mogelijke voorbereiding om in 1x te slagen. Maar vooral ga je na alles gehaald te hebben vol zelfvertrouwen de weg op. José ontzettend bedankt!

Super goede rijlessen gehad!

Door de super goede begeleiding heb ik mijn rijbewijs in 1x gehaald!

Goede leerzame rijschool

Aan het begin van de lessen krijg je goede uitleg over hoe de auto nou in zijn werking gaat. Naarmate je meer rijd kom je er snel in. Ze hebben me snel klaargemaakt voor het examen met 43 lessen.

Erg fijn

Goed voorbereid voor het examen en in 1x gehaald, ook fijn dat ik alle 3 de instructeurs gehad heb.

Hele leuke rijschool!

Altijd op tijd en nooit met andere leerlingen les. Heel fijn en de lessen waren heel gezellig!

Top rijschool! 100% een aanrader

Een goede sfeer, gezelligheid, positiviteit, plezier tijdens de lessen en tegelijkertijd echt goed leren rijden met de puntjes op de i, zodat je veilig de weg op kan! Ik raad de Steenwijkerrijschool aan iedereen aan!

Fantastisch.

Altijd gezellig met de rij lessen van José op de motor. Een grapje op zijn tijd kan er altijd bij. Zegt niet alleen wanneer je iets fout doet maar laat ook weten wanneer je het goed doet. Legt je goed de dingen uit en kan de vragen ook goed beantwoorden. Altijd fijn bij haar mogen lessen. Neemt gerust de tijd voor je.

Geweldige motorrijles ervaring!

José is de rust zelve. Wat heel erg prettig is tijdens het lesgeven. Je merkt dat door de jarenlange ervaring van José de juiste tricks en tips gegeven worden. Rust in het lesgeven en ze geeft duidelijk aan wat beter kan. Uitleg is zeer goed! Dankzij José het AVB en examen op de weg beide in 1x gehaald! Al moet je dat natuurlijk wel zelf doen! Ik heb ervan genoten!

Betrouwbaar, vriendelijk en leerzaam

Ik heb een ontzettende leuk tijd gehad , waarbij ik veel heb geleerd van jullie. Jullie zijn erg betrouwbaar en komen jullie afspraken altijd na. Super bedankt voor deze tijd!

Erg goed

Hele goede begeleiding, doet moeite om tijd vrij te maken. En een goede auto.

goede rijschool

3 hele goede instructeurs, Brent, Lisette en José wat een top team zijn ze met veel plezier rijlessen van ze gehad.

Met vlag en wimpel geslaagd voor de motor.

Fijne motorrijlessen gehad van José. Eerst met de lessen voor voertuigbeheersing liet ze zien wat mogelijk is, hoe ver je kan leunen voordat je kantelt. Hierdoor groeit snel je vertrouwen en was het examen meer een formaliteit. Op de weg eveneens een duidelijke uitleg gehad. Ze rijdt zelf op de motor mee, wat voor mij een grote plus was. Geeft praktische tips, kan goed uitleggen hoe je iets kan verbeteren. Blijft ook rustig en het is zelfs gezellig.

Burg HG Reinenstraat 22

8331 KD Steenwijk