Heel goede rijschool.

Onlangs heb ik bij de Steenwijker rijschool mijn motorrijbewijs gehaald. José vertelt erg duidelijk hoe je bepaalde dingen moet doen en als het niet helemaal goed gaat wordt er duidelijk verteld wat je dan wel moet doen. Zo word je uiteindelijk goed voorbereid voor de examens en heb je echt het idee dat je veilig op weg kan zodra je geslaagd bent.

Top rijschool.

Fijne rijschool. Duidelijke en goede instructies. Lessen zijn goed opgebouwd en tussen door is er tijd voor een lolletje. Ik heb het als erg prettig ervaren.

Super tijd gehad, en je leert het snel!

Erg gezellig, en flexibel. Fijne auto om in te lessen, en goede uitleg! Dankjewel voor de gezellige kilometers, en voor het rijbewijs. Van mij krijg je een dikke voldoende!

Het beste uit jezelf naar boven halen

Bij Steenwijkerrijschool heb ik in 1x mijn autorijbewijs mogen halen. Er was een fijne lessfeer en er werd elke les weer kritisch gekeken naar hoe ik mezelf kon verbeteren waardoor ik op mijn examen erg netjes heb gereden. Erg bedankt!

Zeer tevreden. Echt een aanrader.

José is een super instructrice. Zij heeft mij in zeer korte tijd klaargestoomd voor het rijexamen. En ik ben in één keer geslaagd. Super tevreden en absoluut een aanrader voor iedereen.

Goede communicatie en uitstekend voorbereid op het examen.

Geweldige tijd gehad met mijn instructeurs.

Ik vond het een mooi gezellig tijdje.

Leuke en gezellige auto lessen

Goede lessen gehad van een deskundige instructrice. Lessen waren ook gezellig, top!

Gezellig. Amuserend

Geweldige lessen gehad bij lisette. Wordt goed opgeleid waardoor je je rijbewijs zo kan halen. Altijd gezellig, ook in voor een grapje en kan ook serieus zijn. Hierdoor voelde ik me op me gemak en kon ik het goed oppakken!

Ik stap weer vol zelfvertrouwen op de motor na een opfrisles van José.

Na 10 jaar niet motor te hebben gereden heeft José mij in één les weer de basis bijgebracht. Deze les was genoeg om zelfverzekerd weer de weg op te gaan en het rijden mij weer eigen te maken.

José is een super ervaren topper!

Hele fijne lessen gehad van een zeer ervaren dame. Met rust en vertrouwen alles op een hele leuke manier kunnen leren. Je moet wel tegen een grapje kunnen want José zit vol "humor"

Gezellige en informatieve lessen

Veel geleerd door de lessen van José en Brent, gezellige lessen

Hele fijne rijschool!

Ik zou deze rijschool zeker aanraden aan mensen, ik heb hier een hele goede tijd gehad. Ze bieden ondersteuning waar nodig en zorgen dat je goed voorbereid het examen in gaat!

Ontzettend goeie rijschool!

Ik heb een hele fijne tijd gehad bij Steenwijkerrijschool! Zeker een aanrader:)

Zeer fijne rijschool

Heb mijn lessen zeer fijn gevonden, goeie rijschool waar met veel aandacht naar je mindere punten word gekeken en hard aan word gewerkt, zo heb ik les gehad van Brent en Lisette, en een hele leerzame tijd gehad en een ook leuk babbeltje mee kon maken! bedankt voor de fijne tijd toppers

Ontzettend tevreden!!

Het was met José en Lisette altijd heerlijk om in de auto te zitten! Ontzettend praktische lessen en gelijk zelf achter het stuur vanaf les 1 :) het was erg persoonlijk, altijd alleen in de auto en daardoor heerlijk in 1 keer geslaagd!!

Goeie en gezellige rijlessen

Ik heb goeie en gezellige rijlessen gehad. Ik vindt de rijschool soepel in de tijden van rijlessen. Fijn dat je naar een doel toewerkt en punten krijgt die beter kunnen. Ik heb van alle drie de rij-instructeurs rijles gehad en ik vond ze alle drie goed.

Goeie en gezellige rijlessen

Ik heb goeie en gezellige rijlessen gehad. Ik vindt de rijschool soepel in de tijden van rijlessen. Fijn dat je naar een doel toewerkt en punten krijgt die beter kunnen. Ik heb van alle drie de rijinstructeurs rijles gehad en ik vond ze alle drie goed.

Wauw!

Wat heb ik een leuke tijd gehad samen met José, ze is duidelijk gezellig en vooral is het altijd grapjes maken! Tijdens de eerste lessen ga je bij Staphorst de baan op, daar moet je alle bijzonder verrichtingen doen. Daar neemt ze ze de tijd voor en bespreekt elke keer wat er goed is en beter kan! Daarna als je die hebt gehaald ga je samen met José de weg op. Ze blijft altijd duidelijk en rustig! Heb ook het geluk gehad dat ik een paar lessen van Lisette mocht hebben, ze was bezig met haar laatste examen om motorles te mogen geven. Tijdens de lessen van Lisette was het niks anders dan als bij José duidelijk en neemt de tijd voor je. Of je nu José of Lisette krijgt voor lessen je zit bij beiden goed!

Ik heb in de tijd dat ik bij deze rijschool les heb gehad echt super veel geleerd over het verkeer! Voelde mij ook super op mijn gemak. Ik raad deze rijschool iedereen aan!!

Gezellige en fijne begeleiding

Gezellige rijschool, denken met je mee en weten waar ze het over hebben.

Leuke gezellige lessen door leuke instructeur's