Goede rijschool, ik heb snel mijn motorrijbewijs A2 gehaald.

Goede rijlessen. Ik heb in weinig lessen mijn motorrijbewijs kunnen halen en hoefde niet lang te wachten voor mijn examens.

Top rijschool!

Mijn ervaring met Steenwijker rijschool is zeer positief! Een positieve ervaring die ik had met mijn rijschool was de professionele en geduldige instructrice die mij begeleidde tijdens mijn motor rijlessen. Ze was altijd vriendelijk, gezellig en bemoedigend, wat me echt op mijn gemak stelde tijdens het leren rijden. Ik voelde me altijd gesteund en aangemoedigd tijdens mijn rijlessen en ik ben blij dat ik voor de Steenwijker rijschool heb gekozen. Dankzij hun professionele begeleiding en flexibiliteit slaagde ik uiteindelijk in 1x voor mijn motor rijexamen en voel ik me nu zelfverzekerd en veilig op de weg.

Helemaal top

Ik heb in een korte periode mijn rijbewijs mogen halen dankzij steenwijkerrijschool.

Goede leerzame en gezellige rijschool

Ontzettend veel geleerd, gezellige instructrices. Ik zou het iedereen wel aanraden hier heen te gaan, alles word duidelijk en goed uitgelegd, en er is ook natuurlijk wel tijd voor gezelligheid voor en na de rijles. Dus zeker een aanrader!

Ik heb een super fijne prettige ervaring gehad bij SteenwijkerRijschool

Ik heb mijn rijbewijs in 1 keer gehaald door de geweldige lessen. Ik heb een mooie gezellige maar ook leerzame tijd gehad. Super leuke omgang met elkaar gehad, en dus blij dat ik hier ben gaan lessen!!

Leuke en leerzame motorrijlessen gehad

Dankzij de goede begeleiding beide examens in 1 keer gehaald

Goede uitleg en tips

Gelijk vanaf dag 1 had ik een goed gevoel, fijne instructeur. Gezellige lessen, maar streng waar nodig. En dat is top. Met 25 rijlessen in 1 keer mogen slagen. En dat was niet gelukt zonder de goede en leerzame rijlessen. Dankjewel voor het vertrouwen en de leuke rijlessen!

Gezellige, leerzame, flexibele lessen!

Bij José en Liset heb ik onwijs gezellige en leerzame lessen gehad. Ze zijn erg flexibel met inplannen waardoor je lekker in 1 keer door kan lessen! Ze erg oplettend in je rij gedrag en wijsen je goed de weg hoe het wel moet op een positieve, fijne manier. Ik heb het altijd heel erg naar mijn zin gehad en heb mijn motor rijbewijs in 1 keer gehaald.

Hele leuke leerzame lessen!

Ik heb hele goede lessen gehad. Alles werd duidelijk uitgelegd.

Goede lessen en gezellige instructeurs ;)

De lessen van José heb ik als zeer plezierig ervaren.

Desondanks dat ik een moeilijke student was, heeft José me toch klaar kunnen stomen voor het examen. Dat allemaal op een erg fijne manier. José, nogmaals enorm bedankt voor de leerzame tijd!

Goeie en gezzelige rijschool!

Goeie rijschool met hartstikke aardige instructeurs en alles snel en goed geregeld!

Een super fijn rijschool, met een duidelijke instructrice

Ik heb elke rijles met plezier gereden, Lisette was heel duidelijk en ook super gezellig! Ze kan een goed onderscheid maken tussen serieus en gezeig! Ik heb veel tips gekregen en mijn vragen werden altijd duidelijk beantwoord! Ik raad de rijschool zeker aan!

Snel motor rijbewijs gehaald met uitstekende lessen

Vanaf de eerste motorrijles veel geleerd en vooral veel plezier gehad. En daarmee zowel het AVB als het praktijk examen in 1 keer gehaald. Zeker een aanrader om bij SteenwijkerRijschool te lessen!

Super begeleiding

Super ervaring heb hier mijn autotheorie, autorijbewijs, BE rijbewijs en motor gehaald. Bedankt team van de steenwijker rijschool

Goede lessen en precies hoeveel ik er nodig had

De lessen waren van goede kwaliteit en precies genoeg. Ik heb in weinig lessen mijn motor examens in één keer gehaald doordat José goed wist hoeveel lessen ik nodig had en waar we op moesten letten. Er is een fijne sfeer, José heeft erg veel ervaring en je voelt voorbereid voor de examens. Een echte aanrader dus!

Een top rijschool! Een echte aanrader!

Een hele fijne rijschool met goede begeleiding!

Top rijschool

Goede ervaring met steenwijker rijschool qua motor rijlessen en in het verleden ook de auto rijlessen. Mede door haar geduld, humor, soms door pakkende houding heb ik mijn praktijk examens in 1x gehaald. Ze past haar lessen echt aan naar wie ze op de motor heeft zitten. Altijd José als instructrice gehad, veel kennis in huis en haalt alles er uit wat er in zit. Op examen dagen staan José en lisette volledige voor je klaar.

Gezellig dames om bij te lessen ze zijn streng als het moet houden ook van een beetje Gezellig zeuren. Prima lessen van jose en lisette

Allerbeste rijschool in Steenwijk en omgeving!

Ik heb mij 2 maanden geleden aangemeld voor rijlessen bij de Steenwijker rijschool. Ik kon snel beginnen en kreeg goede instructies. Ik heb les gehad van José en Lisette. Heel erg bedankt voor de fijne lessen en ik zou iedereen aanrijden ook bij SteenwijkerRijschool te gaan lessen. Met vriendelijke groet, Luca Peters

Fijne rijschool!

Ik heb super fijn gelest bij Steenwijkerrijsschool. Ze namen de tijd voor mij en de lessen waren goed en duidelijk uitgelegd en uitgevoerd.

Super ervaring en supersnel rijbewijs weten te halen

Super leuke lessen gehad van José en Lisette. Dit rijbewijs in extreem korte tijd weten te behalen door een efficiënte indeling van lessen en examens. Ik kan dit daarom iedereen aanbevelen en heb hier een positieve ervaring uitgehaald. Alle examens in 1x behaald.

Ik heb motorlessen van zowel José als Lisette gehad. Super goede instructies en leuke sfeer!

Naast de gezelligheid en tussentijdse grappen heb ik enorm genoten van de lessen. De instructies waren duidelijk en kritiekpunten worden helder aangegeven waar nodig. Zowel Lisette als José zien alles direct goed en kunnen goed inschatten hoeveel lessen er nodig zijn voorafgaand aan de examens. De les motoren zijn ook erg mooi en rijden heerlijk. Enorme aanrader om hier te lessen!

Heel veel geduld met mijn rare capriolen.

Voor ik met motorrijders begon, had ik alleen de snorfiets van mijn moeder gereden. Ben dus compleet vanaf nul begonnen. Met heel veel geduld van José haar kant, is het me vorig jaar toch nog gelukt om eind december toch te slagen voor AVB. Verleden maart de draad weer opgepakt en de weg opgegaan. Ook hier viel aardig wat te overwinnen en eind mei geslaagd voor AVD. Duidelijke begeleiding en uitleg. Alle belangrijke elementen van het motorrijden worden goed doorgesproken en in de lessen meegenomen. Aandachtspunten ( bij mij oa hellingproef) worden extra meegenomen. Zo nodig wordt er alle nodige tijd voor je gereserveerd. Ook heel fijn voor je zelfvertrouwen, is dat je eerst AVB haalt voordat je de weg op gaat. Zo wordt de kans op ongelukken zo klein mogelijk gehouden.

Burg HG Reinenstraat 22

8331 KD Steenwijk