goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super geregeld werkt prima

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goed, erg tevreden plus goede koffie

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed geholpen \r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf! Veel ervaring en zeer klantvriendelijk!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fiat 500 twinair laten tuning bij scholtmeijer. Je merkt direct het verschil in optrekken en kracht. En totaal niet onrustig bij lagere snelheden, wat ik had verwacht (Johan zei direct maak je geen zorgen).\r\nTop service van Johan..een blijvertje!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn Audi A4 2014 onlangs laten chiptunen bij Johan. De auto reed al prima, maar wat een verschil in rijervaring. Kan het iedereen aanraden. Bedankt Johan!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Komt de gemaakte afspraken niet na!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 1,5 jaar geleden laten tunen en EGR uitgezet. Paar maanden geleden storing, EGR. Naar eigen garage geweest, uitgelezen en gewist. Vrijwel direct weer storing. Johan gebeld en erheen geweest. Halve dag bezig geweest maar steeds storing, Johan geeft aan dat hij auto langer wil hebben. Op vakantie geweest en auto bij garage gezet, andere EGR klep weer storing, massadrukmeter, weer storing en zo nog paar dingen. Garage geeft aan dat software storing is en EGR klep niet goed is uitgeschreven maar raar dat dan na dik jaar storing komt. Johan gebeld en incl. weekend 5 dagen daar geweest. Nu week later en geen storing meer..afkloppen!\r\nOp vraag: wat krijg je? \"SERVICE\"!!!!! Dus super bedankt

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Chiptuned half mei van dit jaar. Mijn Renault Captur 1.2 is naar zo\'n 145 pk gegaan. De motor is zoveel sterker geworden! Chiptunen is dus niet alleen voor de grotere auto\'s. Johan heeft er wel enorm veel tijd in moeten steken. De software werd ter plaatse aangepast zodat de boordcomputer (2017) wilde meewerken. En ja, de auto is nog wat zuiniger ook.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik had net mijn Opel Corsa op 9 mei 2018 opgehaald bij de dealer en ben direct naar Johan Scholtmeijer gereden voor de chiptuning, dit zou mijn 2e auto zijn nadat ik zeer tevreden al was van mijn eerste ervaring bij Johan met een non turbo Corsa D met wel degelijk de winst die hij mij ook beloofde alles kwam uit! Johan keek of hij in de kast van mijn Corsa E kon komen, en dat zag er uit dat dat zo was, en zo bleek het ook te zijn, nadat Johan alle velden had bewerkt en geoptimaliseerd, is via de OBD aansluiting zoals ook de Opel dealer updates uitvoert de aanpassing erin gezet, ik van 90 pk naar 140 pk gegaan zoals vooraf was beloofd, het resultaat omdat de chip toch wat inleertijd nodig heeft kwam dat op de terugweg naar Zaandam helemaal tot zijn recht, wat een enorme trekkracht!!, in de 4e versnelling makkelijk al naar de 180 km en in 5 heb ik tot nu toe al makkelijk en snel 200 km gehaald, er zit in 5 nog veel meer in en ik heb ook de 6e versnelling nog die nu met het enorme toegenomen vermogen zelfs geen overdrive meer is maar ook hier loopt de snelheid veel beter op dan standaard, dit verschil is echt enorm, is hij ook zuinig als je rustig rijd, ja 1op 18 heb ik al gehaald maar er zit nog veel meer in als ik echt rustig 100 km rijd zal 1 op 20 haalbaar moeten zijn, Johan zeer bedankt weer voor vakwerk!! er zijn er niet heel veel in Nederland die als je moeilijke vragen stelt ook de juiste antwoorden weten op het gebied van chiptuning, Johan zeer bedankt!!!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag mijn Audi A8 gechipt. Hij liep al goed en had al veel vermogen, maar ik had niet verwacht dat ze er nog een fijnere auto konden van maken. Mensen wat een verschil, ik beveel iedereen aan om naar Westerbork te gaan.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb onlangs bij Johan mijn BMW X6 laten chippen.\r\nen tevens de begrenzer er af gehaald.\r\nPrima service.\r\nEn zeer veel kennis.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nu ook met mijn vrouw haar auto (Mini cooper s) naar Scholtmeijertuning geweest, nu ook weer super tevreden.\r\n\r\njohan bedankt.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Chiptuning AUDI TDI. wat superfijne auto is het geworden Johan. Mensen ik kan het iedereen aanbevelen naar Scholtmeijertuning in Westerbork te gaan, gewoon een perfecte tuning voor een hele nette prijs. Deze man weet wel wat hij doet met 10 jaar ervaring.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hallo ik ben Henk Fraaij . Ik heb mijn Opel vivaro laten tunnen door Johan . En ik ben zeer te vreden mijn wagen heeft nog nooit zo goed gelopen . Classe Johan . Ben er zeer blij mee
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nog nooit zo\'n fijne auto gehad, wat een verschil. Prima service, ga elke morgen met plezier naar mijn werk.

De Noesten 22

9431TC Westerbork