Dit zijn de echte professionals als het gaat om Jeep Cherokee onderhoud

Vakbekwaam vriendelijk en snel. Weten waar het over gaat als het om een reparatie van een Cherokee gaat ongeacht het probleem en lossen het op.

Ouderwets mee denken in oplossingen.

Goede service en goede communicatie!!

Goede service en goede communicatie!!

Topgarage met Topservice

Topgarage met Topservice

helemaal top bedankt

Keuring en reparaties

Topservice

Eerlijk werk, zoeken geen onnodige reparaties bij een APK.

Hier is je Cherokee in goede handen.

Ik had telefonisch contact opgenomen met Cherokee 4me omdat ik een algehele check wilde voor m'n Cherokee. Ik werd netjes en vakkundig te woord gestaan. Een afspraak gemaakt waarna de Jeep helemaal werd nagekeken. Hieruit kwamen verschillende aandachtspuntjes aan het licht; voornamelijk rubbertjes en normale slijtage delen. Ze weten ook echt elke zwakke plek van de Cherokee te vinden zodat ik nu weet wat voor 'n Jeep ik nu heb. Zeer vakkundig personeel en een goede uitleg. Hier kun je rustig je Cherokee toe vertrouwen.

Meelevend

Zeer deskundig en prettig team

Cherokee4me is buitengewoon deskundig Cherokee onderhoudsteam, De Cherokee heeft voor hen geen geheimen. Alles wordt opgelost en tegen een scherp tarief.

Leuke zaak met een groot aantal Jeeps!

Na dagen van zoeken naar een geschikte auto kwam Cas met de Jeep die voor ons bestemd was, hij is een prettige man om zaken mee te doen en denkt mee.

Meer dan goed

Altijd goede service en top monteurs

vakmensen

Ik heb mijn wagoneer erheen gebracht met een motorische hapering, ze hebben er alle tijd voor genomen en het zeer vakkundig opgelost. ik ben uitermate tevreden

Ik had 25 jaar eerder hier een Jeep moeten kopen! Nog steeds spijt van. Nu rijd ik eindelijk mijn droom auto en jullie bedrijf werkt met oprechte liefde voor het vak ❤️

Heel aardig geholpen door Kas! Duidelijk en eerlijk over de auto.

Vriendelijk, vakbekwaam en klantgericht!

Voordat ik mijn Cherokee hier kocht namen ze de tijd voor mij om mij van duidelijke informatie te voorzien. De passie die zij voor deze auto's hebben stralen zij ook absoluut uit. Dit maakte ook dat ik er het vertrouwen in had mijn auto hier te kopen.

hele goede service

hele goede service en prettige medewerkers

De enige echte JEEP Cherokee garage van NL

Als je van liefhebberij houdt en een JEEP rijdt, ga alsjeblieft naar Cherokee4me. Zij weten het, hebben jarenlang ervaring en houden van je JEEP. Voor ons ligt Deventer niet om de hoek [ 75 minuten rijden vanuit Amsterdam ] maar je wordt gastvrij onthaald bij aankomst door de charmante glimlach van Cas. Wij zijn inmiddels al 10 jaar klant bij Cherokee4me en ze doen wat je van ze verwacht….jouw JEEP Cherokee conserveren…. 5 - sterren garage 5 - sterren betaalbaar tarief 5 - sterren service 5 - sterren tender love & care

Behulpzaam zoals het hoort

Deskundig en behulpzaam

Vriendelijk en goed

Prettige dienstverlening. Veel kennis.

Altijd top service en advies

Fijnste garage die ik ooit ben tegengekomen. Denken goed met je mee en leveren altijd top service...

supper

top Service en eerlijke mensen.

Fantastisch! De ruitenwissers waren kapot. Ik reed toevallig langs en werd meteen geholpen, werd direct gemaakt. Super fijn want veel regen die dag! Kon er op wachten, kopje koffie. Heel blij dat de auto in zo goede handen is met kennis van zaken en passie voor de Cherokee :)

Waanzinnige service

Alles gerepareerd met veel aandacht en emotie aan mijn voortuig gewerkt. Bedankt

Eerlijke vakmensen

Ervaren eerlijke vakmensen die weten waar ze het over hebben. Gewoon lekker No nonsens en duidelijk. Van begin tot einde prettig geholpen door Cas. Ik ga nu lekker avonturen maken met de grijze wijze!

Enkweg 43

7383 CX Voorst