Altijd blijven zoeken naar een oplossing

Zeker bij gebruikte Jeeps kan er ondanks alle controle toch een probleempje ontstaan, het Team van Caspar zal dat nooit altijd zoeken naar een klant tevreden oplossing. Groetjes

Reageert snel en duidelijk. Fijn bedrijf.

Inmiddels meerdere onderdelen besteld. Altijd netjes en correct te woord gestaan en bestellingen altijd op tijd geleverd.

Goed en netjes geholpen.

Vakkundig geholpen en goed op de hoogte gehouden.

Verstand van zaken. Topgarage

Verstand van zaken, vriendelijk, snel. Perfect adres voor je Cherokee in (oost) NL…

Snel en vriendelijk, perfect.

Direct antwoord en actie op mijn vraag, wat wil je meer.

Passie!

Geweldig geholpen, bevlogen metnsen met kennis van zaken! Top bedrijfF

Goede, deskundige en snelle service.

Je moet een Cherokee eigenlijk nergens anders laten onderhouden...

Verstand van zaken, supervriendelijke mensen en specialist in. Cherokee. Goeie communicatie en service. En elk onderdeel dat nodig is hebben ze in huis, of is in no time achterhaald en besteld. Zeker met oudere auto's heb je beton en specialist nodig die van dat bepaalde merk of model alle details weet. Nou, dat is hier zo!

Gewoon uitstekend, vriendelijk service.

Topbedrijf

Vriendelijke ontvangst met een kop koffie en alles snel geregeld!

Ik ben zeer goed geholpene mijn probleem is snel opgelost

Gepassioneerd, technisch uitstekend, vriendelijk

De basis is geweldig goed. En Hun mogelijkheden voor de toekomst om het model Cherokee XJ zoals bijvoorbeeld ‘De Landrovers, Amsterdam’ op de kaart te blijven zetten ook.

Goed !

Bjorn (de alleskunner) is altijd vriendelijk. Doet wat hij zegt en zegt wat hij hij doet.

Geweldige services. Absoluut een aanrader

Zeer deskundig en goede service

Echte specialisten tav het merk Jeep en Jeep Cherokee in het bijzonder

Heel erg goed

Goede service en verstand van zaken!

Goed geholpen en geadviseerd. De auto was snel weer klaar. De passie straalt van de medewerkers af!

Goede service, vriendelijke behulpzame mensen

Bij cherorkee 4 me wordt je altijd goed geholpen. Wanneer je een probleem hebt proberen ze ook nog telefonisch te helpen. Hebben zeer veel kennis van de cherokee. een adres om aan te bevelen!

Super snelle levering!

Telefonisch contact gehad omtrent een onderdeel, ik had het onderdeel de volgende dag al op de mat. Over de betaling werd niet gerept, de factuur kwam enkele weken later. Ik ben heel tevreden over de hulp en snelle reactie van Cherokee4me.

Top geregeld

Snelle service, goed geregeld.

Top bedrijf

Word goed overlegd en op de hoogte gehouden over de werkzaamheden zeer tevreden

Dit zijn de echte professionals als het gaat om Jeep Cherokee onderhoud

Vakbekwaam vriendelijk en snel. Weten waar het over gaat als het om een reparatie van een Cherokee gaat ongeacht het probleem en lossen het op.

Ouderwets mee denken in oplossingen.

Goede service en goede communicatie!!

Goede service en goede communicatie!!

Topgarage met Topservice

Topgarage met Topservice