Top, vriendelijk, ervaren vakbedrijf!

Topservice

Eerlijke en uitstekende service!

Wederom tevreden

Gewoon een top garage

Vakkundige reparaties

Goeie en betrouwbare garage

Al een paar jaar met m'n jeep daar wezen keuren. Auto altijd netjes en betaalbaar gerepareerd.

Ongelooflijk toegewijd en kundig team

Het probleem van oude auto's is dat niemand meer kennis heeft van de techniek. Ook de juiste onderdelen vinden is een heel gedoe. Bij Cherokee4me is dat geen probleem meer. De focus op de Cherokee is daarbij een groot voordeel. Goed en ook betaalbaar.

Ik word steeds weer vakkundig, vriendelijk, snel en eerlijk geholpen.

heel goed

je word netjes en goed geholpen

weer goedgemutst op pad

Veel XJ's hebben last van het Asterix syndroom: De hemel valt naar beneden. Nu weer strak en mooi licht, ook rijd hij weer lekker na de onderhoudsbeurt.

Enige echte adres voor een cherokee XJ

Specialist in de XJ. Weten wat ze doen. Goede service bij halen of brengen. Normale tarieven. Heb je een XJ zoek dan zeker niet verder.

Helemaal top!

Super goed geholpen en mijn Jeep geweldig afgeleverd.

Goede en snelle service.

Ik kon snel terecht voor de APK en bijbehorende reparaties. Ze denken met je mee in oplossingen, mede door hun brede kennis en ervaring.

Vertrouwen en kennis

Vertrouwd adres waar we met onze Cherokee al ruim 7 jaar met plezier vanuit Roermond naartoe komen.

Zoals altijd weer superservice!

Mijn Jeep XJ uit 2000 is al jaren bij Cas in onderhoud en daardoor altijd tip top in orde. Kennis van zaken en alle onderdelen op voorraad, dus efficiënt!

Vriendelijk en verstand van zaken.

Het contact is zeer prettig en klantvriendelijk.

Vertrouwen

Goede voorlichting leuke ontvangst

wat minder dan de laatste keer

Reserve onderdelen worden moeilijker.

Fantastische service

Top service en super snel geregeld!

Bellen met een probleem, deze werd zeer snel en "even" tussendoor opgepakt waarin wordt meegedacht met de klant waardoor onnodige kosten niet gemaakt hoeven te worden..

Prima, afspraak = afspraak, fijn geholpen

De titel zegt het al….ik ben blij met Cherokee4me

Mannen met kennis en ervaring

Kennis en ervaring, vriendelijke mensen

Altijd blijven zoeken naar een oplossing

Zeker bij gebruikte Jeeps kan er ondanks alle controle toch een probleempje ontstaan, het Team van Caspar zal dat nooit altijd zoeken naar een klant tevreden oplossing. Groetjes

Reageert snel en duidelijk. Fijn bedrijf.

Inmiddels meerdere onderdelen besteld. Altijd netjes en correct te woord gestaan en bestellingen altijd op tijd geleverd.

Goed en netjes geholpen.

Vakkundig geholpen en goed op de hoogte gehouden.