Communicatie top!

Ik heb met Ruben, één van de twee eigenaren, een autodeal gesloten. Hij gaf mij een goed beargumenteerde prijs voor mijn auto als inruil op een prachtige Mercedes Combi E220 cdi occasion uit 2013. Hij zorgde ervoor, met inachtneming van alle privacy-regels, dat ik contact kon hebben met de vorige eigenaar van de MB. En zijn verhaal klopte. Het zijn niet zozeer handelaren, maar vooral goeie en aardige mannen waar je bij Eric van de Weijer BV mee te maken hebt. En natuurlijk moeten zij ook wat verdienen aan de deals, het zij ze gegund.

• Deskundigheid/Vakmanschap

blij verrast voor de eerste keer zeer klantvriedelijk goede uitleg en een lekker bakkie koffie hoop een goede koop gedaan te hebben kom zeker terug .

Positieve persoonlijke benadering

Een fijne koop en verkoop van auto's. Vraagt bij een verkoop naar het verhaal van de auto en dit resulteert in een positieve en gemoedelijke sfeer. Onlangs een mooi exemplaar Skoda gekocht en het is echt een fijne auto. Bedankt,

Goede service!

BMW 3serie hier gekocht, fijn en snel contact, via app en telefoon. Klantvriendelijk en behulpzaam. Ik ga zeker voor mijn volgende auto weer kijken of jullie wat passends voor mij hebben!

Uitstekende behandeling

Bij autobedrijf Eric van de Weijer goed ontvangen voor een proefrit met een C-klasse. Er wordt niet om de zaak heengedraaid, zaken worden aangegeven zoals ze zijn en met de kaarten op tafel wordt gepraat over de financiele afwikkeling. Helaas kwam ik na aardig wat snelwegkilometers in winderig weer er achter dat een van de rubbers van de deur rechtsachter niet helemaal correct geplaatst leek te zijn wat behoorlijk wat windgeruis opleverde, alsof je raampje een stukje open staat. Hiermee terug gegaan naar het bedrijf en vervolgens is het deurrubber volledig en kosteloos vervangen. Mooie service en de auto is nog steeds prima!

Uitmuntend en heel klantvriendelijk

Raadt het een ieder aan, onder het genot van een bakje koffie word u auto gemaakt. En je wordt vriendelijk en geweldig geholpen.

Super goed en netjes geholpen

Zeer netjes en goede auto gekocht staan er keurig bij

Een mooi bedrijf erg klantvriendelijk.

Een goed bedrijf duidelijke afspraken. Vriendelijke mensen. Kom zeker terug.

Uitstekende Ontvangst,Betrouwbaar,en Eerlijke Eigenaren

Zeer Eerlijke en Betrouwbare Eigenaren, komen hun Afspraken na, zijn Eerlijk,en hebben goed Advies, Wat gevraagd wordt , wordt Gedaan.

Prima garage

In oktober 2019 een nissan Qashqai gekocht uit 2011, nu meer dan 3500 kilometer gereden in bevalt nog steeds zeer goed. Mijn vrouw en ik zijn vanuit Maastricht naar deze auto gaan kijken en met Ruben onderhandelt ook over de inruil van mijn auto. Wij hadden afgesproken dat de auto een beurt zou krijgen voor dat ik hem kwam ophalen een week later. Ook tegen Ruben verteld dat ik bij thuiskomst deze auto helemaal laat checken door een vriend die Nissan monteur is. Bij thuiskomst bleek dat de auto geen beurt had gekregen en meteen met Ruben gebeld hierover, Ruben was zelf verbaasd hierover en zei dat hij de auto had gebracht naar een andere garage die voor hun de beurten levert deze garage had inderdaad geen beurt gegeven aan de Nissan. Met Ruben afgesproken dat ik de auto hier in Maastricht naar de garage zou brengen voor een beurt en daar stemde Ruben mee in en de rekening naar hun moest sturen. Dat gedaan te hebben is rekening naar evdw gestuurd zonder problemen hebben ze mijn garage betaald. Daarom heeft garage EVDW mijn volste vertrouwen gewonnen zij komen de afspraken na en dat wil toch nog wel iets zeggen in deze branche. Als ik in de toekomst een andere auto wil gaan aanschaffen ga ik beslist terug bij EVDW te Harderwijk, blijft zo doorgaan, ook Ruben is erg vriendelijk en behulpzaam die zijn woord nakomt.

Mooi occasion gekocht voor een goede prijs en een uitstekende service

Uitstekend geholpen en correcte auto's

Top service en klantvriendelijk

Klantvriendelijk en zakelijk, Geven een top service en je krijgt een warm welkom als je binnen komt.

I recommend Auto bedrijf Eric van de Weijer

Your staff were extremely helpful and polite whilst visiting your company and would certainly tell my friends and family when they decide to purchase a car in the future. Thank you kindly once again for all your assistance best regards

• Would you recommend us? Yes

Vriendelijk personeel, betrouwbare garage, geen op- of aanmerkingen!

Vooraf telefonisch contact gehad en vanuit Emmen naar Harderwijk gereden om een auto te bezichtigen. Bij aankomst stond de auto al netjes 'klaar' voor ons en we werden goed geadviseerd en geholpen. Een proefritje maken was geen enkel probleem en de koop was zo gesloten. Enkele dagen later de auto opgehaald. De verkoper (Ruben) pikte me op van het treinstation Harderwijk en bracht mij naar de zaak. Was top geregeld. Bedankt Ruben, auto rijdt perfect, geen seconde spijt gehad!

Gastvrij, servicegericht autobedrijf.

Fijn gastvrij autobedrijf. Je wordt vriendelijk ontvangen. Niets geen poespas. Ruben en Eric zeggen wat ze denken en doen wat is afgesproken. Open en eerlijk. Zeer tevreden met onze nieuwe auto.

Geweldig bedrijf

Gisteren hier weer een auto gekocht, erg vriendelijk en goed geholpen, auto konden we meteen meenemen wat uiteraard helemaal fantastisch was! Als er in de toekomst weer een andere auto word aangeschaft door ons gaan we zeker weer hierheen..

Supper geholpen

We werden vriendelijke ontvangen.werd meteen koffie aangeboden.we hadden een Mercedes Benz automaat op het oog.zelf nooit in een automaat gereden,de verkoper bood zich aan om mee gegaan dat vond is supper kregen goede uitleg waar je op moest letten. Heb toen zelf gereden ging hoed. Ze hebben goed geholpen met afwikkeling van de papieren rompslomp. Dus daarom heef ik 5 sterren👍

Keurige benadering en top autos tegen goede prijs en service

Je wordt netjes geholpen zonder opdringerigheid. Openheid in history van de gevraagde auto. Nette reëele prijzen. En aflevering keurig geregeld.

zou er zo weer een auto kopen

heb 24-5-2019 een mercedes bij dit bedrijf gekocht, mooie in ruil prijs gekregen op een nette vraagprijs. de reden dat ik nu reageer is dat ik een lekkere vakantie trip met de auto heb gemaakt probleemloos.

Super!

We zijn heel hartelijk ontvangen. Goed geïnformeerd en tot nu toe correct en goed behandeld. Gisteren de auto opgehaald en tot nu toe zeer tevreden.

3 maanden geleden een audi gekocht bij ruben . We waren die dag nog niet koud thuis motorstorings lampje aan . Gelukkig met elkaar goed uitgekomen ook al heeft het iedereen kopzorgen gekost . Kan niet anders zeggen dan top service !!. Ruben en natuurlijk eric zelf bedankt voor de goede service . Top

Heldere communicatie en conform afspraak geleverd

Ik heb prettig zaken gedaan met Ruben van de Neut.

Super!!! Topbedrijf!!!

Wij hebben lange tijd gezocht naar een nieuwe auto. Uiteindelijk vanuit Nootdorp gekomen een mooie auto gevonden bij Autobedrijf Eric van de Weijer. De reviews van dit bedrijf waren al veelbelovend maar hebben onze verwachtingen totaal overtroffen. Wat een vriendelijke servicegerichte mensen. Er was een klein mankement aan de auto maar dit werd op vlotte wijze professioneel opgelost. Alle lof voor Ruben en Eric, jullie zijn een voorbeeld voor de autobranche. Voor een volgende auto zullen we zeker als eerste bij jullie komen kijken. Het ga jullie goed. Groeten Cor en Monique

Enthousiaste en eerlijke service-verlening door de verkopers

zeer positieve ervaring met zowel Eric als Ruben, de twee verkopers. Je krijgt bij hun het gevoel nog als "klant is koning" te worden behandeld, geen flauwekulverhalen, goede service op de levering van de auto die wij bij hun hebben gekocht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag mijn auto ingeruild voor een mooie Opel Corsa. Wat belangrijk was na een lange rit was de koffie. Werd niet om de hete brei heengedraaid, maar gewoon eerlijkheid over de auto. Goede uitleg en proefrit gedaan, betaald en met een voldaan gevoel richting Leeuwarden. Keurige zaak verstand van zaken gewoon top