goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele goede rijschool.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een goede ervaring met deze autorijschool. Hij brengt je pas op, op het juiste moment. Ik ben in een keer geslaagd. Mulder geeft goede uitleg en is flexibel.\r\nHij is aardig, geduldig en het is nooit saai met mulder in de auto. Hij probeert altijd goed te werken aan je verbeterpunten. of te wel een echte aanrader!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb mijn rijbewijs met behulp van Autorijschool Mulder gehaald. Met veel ondersteuning kreeg ik de vaardigheden, die nodig zijn om veilig en bewust auto te rijden, aangeleerd.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik zelf zou iedereen aanbevelen om bij autorijschool mulder te gaan lessen. wel jij zelfverzekerd het verkeer in. en een instructeur hebben die zich in kan leven in jou. dan moet je hier wezen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne, duidelijke en relaxte lessen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede instructeur met een duidelijk verhaal en een duidelijk plan van aanpak. En een goed inlevingsvermogen om je zo goed mogelijk te leren rijden.\r\nNetjes geplande afspraken van te voren en alles is goed en duidelijk geregeld.\r\nJe wordt klaar gestoomd voor het examen zodat je het ook in 1x kunt halen.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Autorijschool Mulder is een kleine rijschool met 1 rijinstructeur (Theo Mulder). Deze rijschool heeft een hoop ervaring en is daarom ook deskundig.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deskundige, geduldige rij-instructeur.

Jolandeplantsoen 85 3401 XH Ijsselstein