Fijne, persoonlijke begeleiding bij het behalen van het rijbewijs

Ik heb de rijlessen bij Theo altijd ervaren als prettig en persoonlijk. Hij stemt de lessen af op wie je bent en zo doorloop je echt je eigen leerproces bij hem. Heel blij dat ik zo mijn rijbewijs heb kunnen halen.

Heeft mij erg goed voorbereid naar het examen toe en geeft duidelijke tips mee

Een duidelijke en fijne manier om mensen auto rijden te leren. In het begin niet teveel tegelijk en daarna stapgewijs meer dingen toevoegen waardoor je uiteindelijk alles optimaliseerd

Fijne en goed kwalitatieve rijschool!

Een echte aanrader, ik heb in 1x mijn rijbewijs gehaald onder de topbegeleiding van Theo Mulder. Bedankt Theo, voor de gezellige lessen!

Heel fijn!

Ik vond het een fijne tijd en heb de dingen goed geleerd. Voelde als een veilige omgeving om dingen te leren.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super fijne rijschool!\r\nMet heel veel plezier hier gereden en altijd goede persoonlijke aandacht gekregen! \r\nIk was heel vaak zenuwachtig en daar ben ik nu helemaal van af.\r\nKwaliteit is echt heel goed\r\nAutorijschool Mulder Bedankt!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb hele leuke rijlessen gehad met Theo! Het was altijd heel erg gezellig in de auto wat er gelijk voor zorgde dat je je heel erg op je gemak voelde. Ik vond de lessen zelf ook heel erg goed. Ze werden op een hele prettige manier opgebouwd waardoor je het altijd goed kon overzien en ook hield Theo heel veel rekening met iedereen zijn eigen tempo. Ik begon vrij onzeker aan mijn autorijlessen maar door de fijne sfeer in de auto en de goede rijlessen van Theo kan ik nu niet wachten om alleen de weg op te gaan! Ik zou rijschool Mulder zeker aanraden aan anderen want het is een hele fijne en gezellige rijschool waarbij je op een erg prettige manier leert autorijden.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Theo is een hele fijne deskundige instructeur die met passie zijn werk doet. Samen hebben wij hard gewerkt voor een mooi resultaat: het rijbewijs. \r\nHeel erg bedankt Theo! \r\nGr. Envy

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne instructeur legt goed uit wat je fout heb gedaan

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne instructeur, hij helpt goed met faalangst.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben super tevreden over mijn rijlessen! Ik heb in 1 keer mijn rijbewijs gehaald. Ik wil autorijschoolmulder erg veel bedanken voor alle geduld en goede lessen!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb heel wat uurtjes in de auto doorgebracht, maar ben nooit met tegenzin ingestapt. Theo was altijd erg vriendelijk en was daarnaast ook een goede instructeur. Ik vind deze rijschool zeker aan te raden!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Theo, is een hele aardige man hij legt goed uit en gaat echt werken op het tempo wat jij fijn vindt. Autorijschool Mulder is echt een aanrader.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 18-02-2018\r\nIk ben vandaag geslaagd voor mijn praktijk examen. \r\nIk ben heel tevreden over de lessen die ik kreeg. \r\nTheo Mulder verdient een dikke 10+\r\n\r\nBedankt voor alles!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De Rijlessen waren zeer relaxed. Theo kan je goed inschatten,geeft jezelf veel verantwoordelijkheid in de auto en is vooral heel gezellig. Hij bereid je voor op het rijden zelf, niet alleen het examen en je hebt je hele leven baadt bij zijn tips.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super leuke gezellige en vooral leerzamen rijlessen!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tevreden over de lessen, aardige instructeur met een positieve instelling.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag geslaagd voor mijn praktijkexamen! Theo is een fijne instructeur, neemt de tijd voor alles! Ik zou Rijschool Mulder zeker aanraden als je opzoek bent naar een rijschool!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Theo van Rijschool Mulder heeft er voor gezorgd dat ik goed heb leren autorijden.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Theo past de rijlessen volledig aan per individu. Zo krijg je de hulp,die je nodig hebt, op je eigen moeilijke gebieden!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne lessen gehad, goede begeleiding en aanwijzingen, zeer tevreden! In 1 x geslaagd en beveel de rijschool zeker aan

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb hele fijne lessen gehad en ben in 1 keer geslaagd voor mijn rijbewijs!

perfect, zeker aan te bevelen