Erg duidelijk in uitleg en vooral leerzaam

In het begin ging het allemaal wat lastig, maar verderop in de lessen ging het steeds beter. Dit kwam deels doordat ik soms even een wat stevige aanpak nodig had, en hier leerde ik dan weer van. Ik ben blij dat ik bij deze rijschool heb mogen lessen en nu net geslaagd ben!

Top rijschool! Goed geholpen van begin tot eind!

Ik heb met plezier rijlessen gehad. Goede lessen gehad en geholpen met zelfstandig rijden van begin tot het eind. Zorgt voor een goed zelfvertrouwen en begeleidt je keurig naar het examen.

Rijschool met lessen die gericht zijn op wat jij als persoon nodig hebt

Ik heb aardig wat lessen gehad bij autorijschool Mulder, maar ondanks dat nooit een hekel gehad aan het lessen. Dat komt omdat Theo de rijles aanpast op wat jij als persoon nodig hebt om goed en ook ontspannen te kunnen rijden. Met mijn ADHD waren er bepaalde onderdelen binnen het rijden waar ik meer moeite mee had en dus ook meer aandacht naar toe moest. Theo identificeerde deze punten en begeleide mij goed zodat ik deze onder de knie kreeg. Soms zat ik er even doorheen en dacht ik dat het mij nooit zou lukken, maar Theo heeft altijd rust en ontspannenheid in de lessen gebracht waardoor ik uiteindelijk elke les met vertrouwen kon starten. Deze manier van lesgeven heb ik als zeer prettig ervaren en heeft ervoor gezorgd dat ik met veel vertrouwen het rij-examen in ben gegaan! Ik kan autorijschool Mulder zeker aanraden, zeker ook voor mensen met ADHD! Theo bedankt!

Prettige manier om te leren autorijden

Rijschool Mulder is een erg fijne rijschool om te leren autorijden. Er wordt altijd goed rekening gehouden met je. Ook zorgt Theo Mulder ervoor dat je progressie maakt op een manier die het beste bij jou past. Kortom was ik dus erg tevreden over mijn lessen bij rijschool Mulder.

niet de beste voor mij maar persoonlijk maar wel een goede rijschool

Voor mij persoonlijk was dit niet optimaal qua persoonlijkheid, maar voor de rest was het een goed ervaring bij een prima rijschool.

Een hele fijne rijschool die goed kijkt naar wat jij nodig hebt en fijn vindt!

Ik vond het heel erg fijn om te lessen bij autorijschool mulder omdat Theo heel erg goed kijkt naar wat jij fijn vindt en nodig hebt. Hij neemt altijd de tijd voor je en hij zorgt ervoor dat je je op je gemak voelt in de auto en bij hem.

Rijlessen op maat en in één keer mijn examen gehaald!

Ik ben door een vriend van mij verwezen naar Autorijschool Mulder en dat was de juiste rijschool keuze geweest voor mij. Bij deze rijschool zijn de rijlessen echt gericht op hoe uw rijstijl is, dat is voor mij heel handig geweest en uiteindelijk perfect om in één keer te slagen. Bij autorijschool Mulder zie je goed terug waarvoor u het doet, ook voor concentratie problemen is dit voor mij de beste keuze geweest (ADHD).

Geweldige lessen, altijd gezellig en een rijbewijs

Ik vond het altijd leuk om te lessen en door goed te luisteren haal je je rijbewijs

Super goeie rij-instructeur

Theo is erg rustig en behulpzaam in de auto. Hij weet snel waar problemen zitten met het rijden en zorgt ervoor dat je rijklaar bent in welke situatie je soms ook zit.

Top rijschool

Rijles bij Theo was altijd leuk, hij is altijd wel in voor een geintje. Na 48 uur les in één keer geslaagd voor mijn praktijkexamen. Theo geeft duidelijk les en laat je leren van je eigen fouten. Kortom, niks om op rijschool mulder aan te merken.

Rijlessen met een heledere en goede structurele opbouw.

Ik had ongeveer 80 uur aan rijles. De lessen en uitleg waren altijd helder en er werd veel opgelet op de details tijdens het autorijden. Doordat er veel gekeken wordt naar die details moet je misschien wat meer lessen nemen maar je leert daarmee wel heel goed autorijden. Bij mijn examen waren er in ieder geval haast geen opmerkingen van de examinator.

Duidelijk, goed en gezellig.

Theo, is een gezellige en goede rijinstructeur. Hij heeft het beste voor je voor en is altijd bereid mee te denken. Laat je werken voor je centen maar alles wat je hoort klopt en werkt ook. Echt top en zeker aan te bevelen. Nogmaals bedankt Theo!

Goeie lessen gehad en in 1 keer geslaagd

Veel geleerd tijdens de rijlessen waardoor ik in één keer het examen gehaald heb.

Persoonlijke begeleiding tijdens het autorijden!

Tijdens mijn lessen heeft Theo ervoor gezorgd dat ik door de RIS-methode het autorijden stapsgewijs leerde. Zo zijn we gestart met de basis en werd dat elke les uitgebreid. Ik vond het fijn om zo op te bouwen naar het eindexamen. Ik ben dus zeker tevreden.

In één keer geslaagd

Prettige rijschool die ook in tijden van corona vakwerk levert

Theo is erg geduldig en kan goed je vaardigheden inschatten, waardoor de lessen goed verlopen.

Theo is erg rustig en geduldig, dus een foutje maken is niet erg en achteraf legt hij uit hoe het hoort. Ik zelf had wat meer aanleg voor rijden en dat werd goed opgemerkt, waardoor ik in een goed tempo kon lessen. Als hij ziet dat je iets goed beheerst, gaat hij door met het volgende onderdeel ipv blijven hangen bij de onderdelen die je beheerst, dat is erg fijn. De prijs is ook goed, zeker voor de kwaliteit lessen die je krijgt. De auto is goed onderhouden en rijdt erg fijn. Heb in 1x mijn examen gehaald. Kortom, echt een aanrader!

Een super ervaring

Het was altijd erg gezellig. Een praatje maken en ondertussen ook nog eens leren rijden. Super fijn. Ook werd ik altijd heel erg op mn gemak gesteld dat het voor mij fijn rijden was. Een super ervaring.

Fantastische instructeur

Ik ben een erg onrustig persoon, kan echt goed stressen en ben ook soms druk. Theo heeft me er doorheen geloodst. Ik raad autorijschool Mulder absoluut aan!

Goede lessen!

Goede lessen gehad, in 1x geslaagd. Altijd gemotiveerd om goed les te geven, en zegt waar het op staat waardoor je weet waar je aan toe bent! Ik raad Autorijschool Mulder zekerweten aan.

Ik heb een ongelofelijk fijne ervaring met Theo. Hij is kalm, duidelijk en geduldig. Dit zijn voor mij de belangrijkste eigenschappen voor het instrueren/begeleiden. Naar mate ik mijzelf ontwikkelde, hebben wij het ook gezelliger gemaakt. We hebben leuke gesprekken met elkaar gevoerd (zolang dat kan: veiligheid staat voorop) en met elkaar gelachen.

Goed!

Erg fijne rijschool! Theo is een rustige man met veel geduld. Hij legt je alles op een goede duidelijke manier uit. Zeker aan te raden!

Super goede rijlessen in een hele fijne sfeer.

Bij autorijschool Mulder heb ik leren autorijden en ga nu vol vertrouwen zelfstandig de weg op. Theo legt alles rustig en duidelijk uit en combineert dat met rustige én uitdagende lessen. Waardoor je vaardigheid en zelfvertrouwen in de auto groeit! Een aanrader, als je goed wilt leren autorijden!

Een goede en persoonlijke rijschool

Het autorijden wordt vanaf de eerste les al duidelijk en fijn uitgelegd. Eerst wordt het boekje afgewerkt en daarna worden er lessen gegeven naar jouw/uw zwakkere punten om deze te verbeteren. De lessen waren gezellig en leerzaam.

Alles word goed uitgelegd

Vanaf de eerste lessen word alles erg goed uitgelegd met bijv foto’s en tekeningen. De lessen zijn gezellig en erg leerzaam.

Relaxte lessen met toch aanpak waar nodig

Ik heb veel lessen gehad en vond het fijn dat Theo snel doorhad hoe ik in elkaar zat. Hierdoor wist hij ook hoe hij het beste met mij de lessen kon aanpakken.