Zeer netjes geregeld

Gewoon zeer tevreden over de benadering, het aanbod en de service.

Goed geholpen. Niet opdringerig. Lekker ontspannen

Mooi bedrijf. Autos net even iets anders als bij een ander. Van harte aanbevolen!

Correct, ter zake kundig en eerlijk

Roy is een zeer prettig mens die kennis van zaken heeft. Is op geen enkele manier opdringerig; het is zelf moeilijk om met hem in contact te komen. (Zal wel veel op reis zijn om de auto's te vinden die zijn specialiteit zijn) Ik heb het gevoel een "nieuwe" auto te hebben gekocht.

Betrouwbaar, goede service. Aan te bevelen.

Op zoek naar naar een betrouwbare (zakelijke) youngtimer bij RH Automotive een prachtige Audi A6 Avant 3.2-V6 Quattro uit 2006 aangeschaft. Fijn geholpen en een prima service. Auto is keurig afgeleverd en in een top technische staat.

uitermate tevreden met aankoop en afhandeling

De aanschaf van de auto bij RH is zeer goed verlopen. De afspraken zijn duidelijk, en worden zeer correct nagekomen. De collectie van RH is buitengewoon, en zeker voor in youngtimers geïnteresseerden. Wij moeten er ver voor rijden, maar dat is het zeker waard. Volgende keer zeker weer.

Fantastische auto gekocht, uniek in lage KM’s

Een maand verder, en de auto is nog steeds geweldig. Mijn eerste gedachte was, dat een mooie auto met lage KM’s te mooi was om waar te zijn (Bouwjaar 2012, 70.000 KM) Na elke dag erin gereden te hebben, voelt het alsof het een nieuwe auto is. Enorm blij mee, en ook goed geholpen door Roy, zeker een aanrader.

Een echte specialist in hoge kwaliteit youngtimers

Roy heeft een zeer goede collectie youngtimers. lage km standen en keurig verzorgde auto's. Heb de auto door mijnautocoach laten controleren waar uit kwam dat het reed als een nieuwe auto. Auto werd afgeleverd zonder extra kosten, met APK en alles naar afspraak gerepareerd. Ik kan RH zeker aanbevelen

Eerlijk en betrouwbaar.

Heb bij Roy een hele mooie Volvo S90 gekocht uit 1997. Deze auto eerst proef gereden en helemaal bekeken, complete onderhoudshistorie er bij. Dealer waar de auto altijd is onderhouden gebeld en deze heeft dit bevestigd. Daarna nog een paar zelfde autos ergens anders proef gereden, maar die reden niet beter ,sommige zelfs slechter met minder kilometers. Roy is sprciaal nog naar een werkplaats gereden om fotos van de onderkant van de auto te maken, vele fotos gekregen en zeer tevreden. Dit bedrijf is zeker een aanrader. Geen mooipraterij, gewoon zoals het is.

Roy is een aardige gozer, een echt auto liefhebber Ik heb er mijn droom auto gekocht, s4, ondanks het lange wachten op de rdw geweldige service gehad! Prachtige auto’s heeft hij staan.

Onze ervaring met RH-Automotive was in een woord: Perfect! Uitstekende service, goede kennis van zaken, duidelijke communicatie, zeker aan te bevelen!

Roy is klantvriendelijk, behulpzaam en super betrouwbaar en heeft een top service

We werden ondanks de Corona beperkingen prettig te woord gestaan en geholpen We hebben een Mercedes s350 uit 2006 gekocht een mooie auto met weinig km We hebben hem nu 1 dag maar zijn er nu al blij mee Morgen de vuurdoop 500 km rijden dan weten we gelijk meer

Goed contact, fijne auto

Het kopen van een youngtimer kan, gezien de leeftijd, even spannend zijn. Roy is transparant geweest in het hele proces en heeft een hele mooie en fijne auto afgeleverd. Goede ervaring.

Zeer goed, net en snel bedrijf

Heb een mercedes S350 W221 aangekocht bij RH. Nette auto's, goede en snelle afhandeling. Er was een storing in de auto bij proefrijden deze is nagekeken en onderdeel is direct besteld (wordt netjes opgelost) Ik ben zeer content met de auto..

Prima service en afhandeling

Eind vorig jaar een Volvo V70 2.5 AWD gekocht, na wat opstart probleempjes, die keurig verholpen werden, zijn wij dik te vreden. Als ik weer aan een nieuwe toe ben gaan we zeker weer kijken of Roy wat leuks heeft staan.

Uniek product!

Mooie youngtimers met een unieke staat. Alle auto's kenmerken zich door het lage aantal kilometers en lijken bijna nieuw ondanks hun leeftijd.

Bijzonder goed

Prettig contact. Goed geholpen, zeer behulpzaam.

Netjes, correct en zorgvuldig.

Iemand die staat voor wat hij doet.

Duidelijk

Online een Audi A6 quattro 2005 zien staan met maar 130.000 km op de teller. Het leek “to good to be true”. Eenmaal daar was het gewoon waar. Alles klopte. Onderhoudsboekjes erbij en auto in perfecte staat. Ritje maken en aftikken. Inmiddels staat deze heerlijke youngtimer bij ons op de oprit. Wat een genot om mee te rijden. Roy, je was vanaf begin tot eind duidelijk in alles. Je hebt de auto volledig laten nakijken door erkende audi garage en ik kan weer kilometers gaan vreten tegen een hele lage bijtelling! Mocht ik deze weg doen kom ik zeker terugkom weer wat uit te zoeken.

Blij met mijn Lexus

Net mijn Lexus na ruim een half jaar trouwe dienst opgehaald van de Lezus garage in Eindhoven. Van de monteurs kreeg ik complimenten over de RX300. Dat deze na 16 jaar nog in zo'n mooie staat verkeerd en technisch goed is. Bedankt Roy!

Fijne auto, goede toelichting, snelle service

Super goed geregeld en wat een auto die gekocht is bij dit bedrijf super fijn gegaan

Mijn ervaring met dit bedrijf heb ik zeer positief ervaren,gewoon goed geregeld.fijn bedrijf waar je nog klant bent en een goede occasion kan kopen

Klantvriendelijk, service en kwaliteit!

Goeie persoonlijke service

Voor de 2e keer een pracht young timer bij RH gekocht . En net als de eerste keer ook nu weer een hele fijne service.

Uitstekend en kon niet beter wensen

Specifieke zoekopdracht met nodige maatwerk ook qua budget. Hierin is Roy prima naar tevreden geslaagd. Duidelijke communicatie en transparant. Betrouwbaar in levering van kwaliteit.

Handelsweg 2 C

3641 RC Mijdrecht