Ik heb hier een zeer prettige ervaring gehad met de aankoop van mijn auto.

Keurig ontvangen door Roy. Heeft plezier en passie in de verkoop van yountimes. Alles keurig nagekomen. De auto's zijn netjes en worden ook zo afgeleverd. Kan echt zeggen dat menig garage hier wat van leren ook de dealers. Ga langs en ervaar het zelf.

Fijn en goed geholpen

De auto die we gingen bekijken voldeed volledig aan de beschrijving en was in prima staat. Roy houdt zich aan de gemaakte afspraken. Betrouwbaar adres.

Hij heeft alle vertrouwen van mij

Ik was verbaasd bij aankomst door het eenvoudige onderkomen van zo`n invloedrijke firma en dacht in eerste termijn : Dit gaat niet goed, doch bij nader onderzoek was mijn overdreven verwachting ruim overtroffen door de kennis, de houding en de collectie die daar werd aangeboden. Proficiat Royke !!!

Netjes al het hun afspraken nagekomen

Is een vriendelijke en groeide ervaring

Geweldige auto gekocht bij Roy!

Na goede uitleg van Roy te hebben gehad waarvoor hij alle tijd neemt, een proefrit gemaakt. Daarvoor een eerlijke inruilprijs gehad voor mijn eigen auto. De papieren via de mail ontvangen en netjes volgens afspraak afgehandeld. Een snelle levering en precies volgens afspraak de laatste puntjes afgewerkt. Kortom, een fijne ervaring gehad en een heerlijke BMW 5 serie touring gekocht bij Roy. Een eerlijke auto met complete historie (aantoonbaar). Voor een volgende auto ga ik zeker als eerste bij Roy kijken.

goede ervaring

Wij waren bij RH om een Youngtimer te bekijken. Uiteindelijk werd het hem niet, maar wij zijn plezierig en correct geholpen door Roy, en kregen alle gelegenheid voor een goede beoordeling van de auto.

Zeer tevreden met de service, advies en producten.

Zeer ruime keuze uit mooie en exclusieve modellen van auto's die goed zijn onderhouden aan de binnen en buitenkant, vol zitten met accessoires en betaalbaar zijn. Ik heb ook mijn nieuwe auto daar gevonden en ben zeer tevreden met mijn aanwinst. Ze waren zeer klantvriendelijk, behulpzaam en makkelijk in de omgang. Als je op zoek bent naar een mooie en verzorgde "Youngtimer" met een goede prijs kwaliteit verhouding is RH automotive zeker een zaak die je moet bezoeken.

Prachtige zaak en schitterend autopark maar het allerbelangrijkst: service met puntjes op d i

Twee weken geleden bij RH Automotive een Porsche youngtimer gekocht. Heel eerlijk: nog nooit zo snel een auto gekocht. Waarom? Super vertrouwd, alles klopt tot in detail en geen 'hidden agenda'. Dus de beslissing was snel gemaakt. Alle autos worden eerst tiptop in orde gebracht alvorens RH ze aanbiedt. Weet nu al dat ik voor een volgende youngtimer eerst weer hier ga kijken.

Mooie auto's, goede service, prettig contact, fijne samenwerking met de door ons gekozen keurmeester

Wij kochten een Lexus RX400 uit 2017. TOP auto! Prettig contact, we zouden de volgende keer zo weer via Roy een auto kopen. Hij heeft nog veel moois staan in de showroom.. :) Jwe uit Leeuwarden

erg goede klantgerichte benadering, mooie eerlijke auto's

we werden door Roy absoluut goed geholpen met de aanschaf van een youngtimer.

Fijne betrouwbare service

Mijn ervaring is als zeer positief te omschrijven, gemaakte afspraken zijn nagekomen en het contact voelde prettig aan. We zijn tot dusver erg blij met onze auto. Bedankt!

mooie auto gekocht goed advies

Goede ervaring tijdens proef rijden kwam er een storing naar boven deze werd netjes verholpen.

Exclusieve autospecialist met oog voor kwaliteit

Ik heb een Zwitserse Audi A6 youngtimer gekocht bij RH. Weinig kilometers, een smetteloze auto met een fijne 4.2V8. Roy is eerlijk en vertelt precies wat je kunt verwachten. Prettig zaken doen dus! Frank Haveman Overstag ICT ZZP’er

Fijne service!!

Mooie auto gekocht bij Roy. Goede uitleg en prima geregeld allemaal.

Geniaal

Absoluut vlekkeloos proces doorlopen bij de aanschaf van een puntgave young timer Range Rover Sport. Inruil was geen probleem. Alles fijn en duidelijk. Het is bijzonder prettig zaken doen met RH Automotive. I'll be back...

Mooie auto's, frisse uitstraling en vriendelijke service

Net een auto gekocht bij Roy Hesp. Ondanks het feit dat ik natuurlijk niet weet hoe de kwaliteit van de auto op langere termijn gaat zijn, is de eerste indruk zeer goed. Roy is vriendelijk, enthousiast en komt z'n afspraken na.

Aan te bevelen

Leuke en betrouwbare vent. Roy doet wat hij belooft We hebben in zeer korte tijd 2 auto's gekocht bij Roy. Wij zijn erg tevreden over het verkoop traject

Mooie collectie auto's en een aangename sfeer

Je kan rustig rondkijken,geen druk van de verkoop zeer goed aanbod van actuele auto's van topmerken. Ik heb mede daardoor een auto gekocht bij RH

Prettig contact en heerlijke auto

Eind mei een mooie Audi A6 automaat met V6 motor uit 2005 gekocht. Het is zeer prettig communiceren met Roy. En wat een heerlijke auto. Het is elke keer weer een plezier om in deze auto te stappen en weg te rijden. Voelt nog steeds net alsof die nieuw is!

Super geregeld!

Ik heb een hele mooie youngtimer BMW 3-serie bij Roy gekocht. Ziet er als nieuw uit! Ik heb wel een onafhankelijke keuring laten doen, omdat het toch een auto van 15 jaar is. Uitkomst heel positief en de puntjes die eruit kwamen zijn door Roy opgepakt! Al met al staan er hele mooie wagens en kan ik RH-automotives zeker aan bevelen als je op zoek bent naar een goede youngtimer!

Perfecte auto, goede service en snelle afhandeling

Ik ben heel tevreden met de vriendelijke en goede service van Roy. Hij is duidelijk, komt zijn afspraken na en heeft z'n best gedaan om de auto zo snel mogelijk af te leveren. Daarnaast heeft hij ook keurig de administratieve afhandeling van mijn ingeruilde auto verzorgd. Rijd nu ruim een week in mijn nieuwe "youngtimer", perfecte auto, ik verwacht nog jaren rijplezier. Ik kan iedereen RH Automotive aanbevelen.

Uitstekend!

Top ervaring bij de aankoop van mijn nieuwe auto. Door Roy zeer vriendelijk en professioneel geholpen. De auto in kwestie kon direct worden meegenomen en meteen worden onderworpen aan uitgebreide test (tripje naar Duitsland). In overleg kon ik zelf later een afspraak maken voor een afleverbeurt die bij de aankoop was inbegrepen. De auto heeft de trip zonder problemen doorstaan en de garage was bij de afleverbeurt ook onder de indruk van de staat van de auto. Zal hier zeker terugkomen voor een volgende aankoop!

Mooi aanbod, prachtige auto gekocht

Bij Roy staan veel mooie occasions, vaak youngtimers, soms uit het buitenland. Hij selecteert ze op lage kilometerstanden en goede staat en bij onze youngtimer is dat zeker gelukt. We zijn er erg blij mee.

Doet wat hij belooft

Wezen kijken voor een Audi A6 en uiteindelijk met een Mercedes E 280 vertrokken. Alle puntjes die ik nog kon vinden werden keurig opgelost en mijn auto werd keurig ingeruild. Prima service.

Super klantvriendelijk

De auto's die ze aanbieden, zijn allemaal in prima conditie. Ik kon in alle rust mijn keuze bepalen en een proefrit maken. Geen hijgerige verkoper in je nek en ook geen gladde praatjes. Gewoon een eerlijk verhaal. Ook de aflevering verliep soepel en professioneel.

Handelsweg 2 3641 RC Mijdrecht