Geheel volgens afspraak en verwachtingen waar gemaakt

Prettige ontvangst en kundig. Aan te bevelen

Perfect adres voor de aanschaf van een prachtige youngtimer!

Dankzij Roy een prachtige youngtimer (MB R350) aan kunnen schaffen. Roy wordt gedreven door zijn eigen idealen en waardoor je krijgt wat je wilt: een kwalitatief goede auto met een perfecte service. Duidelijke antwoorden op vragen, accurate afhandeling van de administratie en steeds op tijdstippen die in mijn agenda pasten.

Uitstekend.

Heb vorige maand een auto besteld bij Roy en werd deze week afgeleverd. Goede communicatie, erg proffesioneel en ook de after service en de gehele afwikkeling verliep tot volle tevredenheid. Ik kan iedereen RH Automovite aanbevelen.

Youngtimers waar je blij van wordt

Bij Roy een Yougntimer gekocht een Lexus RX 400h. De auto is een zeer goede staat en verder service zoals je verwacht.

Kleine maar fijne collectie uistekende youngtimers

Goede youngtimer gevonden bij RH. Eerlijk verhaal en na extrene aankoopkeuring afspraken 100% nagekomen.

Enthousiast en met passie auto's verkopen.

Voor het eerst een youngtimer gekocht bij RH Automotive. Ontvangst van Roy Hesp heb ik als zeer prettig ervaren, hij vertelt met passie hoe en waar hij zijn youngtimers koopt. "what you see is what you get" een no nonsens verhaal en Roy komt zijn afspraken na. Voor een ieder een aanrader om hier je youngtimer te kopen.

In één woord; top!

Roy is een vriendelijke en eerlijke vent. Neemt alle tijd voor een gesprek. De auto’s die Roy aanbied zijn in topconditie. Stuk voor stuk mooie youngtimers met lage kilometerstand en volledige historie. Een “snoepwinkel” voor een autoliefhebber als ik! Ook een erkende taxatie t.b.v. de bijtelling kan geregeld worden. Ik heb hier met een zeer goed gevoel een auto gekocht.

Leuk bedrijf met zeer nette auto’s.

Mooi bedrijf wat duidelijk laat zien dat ze om auto’s geven die ze verkopen. Auto’s worden in zeer nette staat afgeleverd, en je zou ze zou mee kunnen nemen!

Prima service en goede auto's

Roy neemt de tijd en alles wordt prima geregeld

Prima!

Roy heeft mooie auto's staan en vertelt een eerlijk verhaal. Heb een mooie auto bij hem gekocht en ben heel tevreden!

Vooralsnog goed

Mijn ervaring bij Roy waren positief. De auto die ik gekocht heb lijkt keurig te zijn. Uiteraard is het even de vraag of dat zo blijft maar tot nu toe niets dan lof.

Prima service; fijne auto

Goede service & contact

Prima service; fijne auto

Goede service & contact

Service is zoals het hoort !

Prettig , dat is het gevoel . En service, zoals je het bij de meesten niet meer ziet . Aanrader Thanks

Geweldig mooi aanbod Youngtimers van hoge kwaliteit

Ik ben zeer goed geholpen en ben erg tevreden met de auto die ik hier heb gekocht. Na het bezoek van 3 andere deals die auto's hadden die het 'net niet' waren ben ik hier maximaal geslaagd. Standaard 3 maanden garantie waar het bij anderen optioneel was. Dat zegt voor mijn gevoel ook hoe iemand achter zijn product wil staan.

Van mij krijgt RH Automotive een dikke 10, want ik ben van A tot Z zeer goed geholpen.

Er zouden meer bedrijven moeten zijn met de instelling van RH Automotive. Een groot hart voor je klanten!

Ben heel blij met mijn ML500, prachtige auto

Roy heeft me goed geholpen en komt afspraken heel goed na. Gemakkelijk en vriendelijk in de omgang en geen bla-bla verhalen. Voelde me geen enkel moment gepushed zaken te doen en hij heeft mijn nieuwe ML goed afgeleverd.

Fijn bedrijf, mooie auto's en vriendelijke advisering.

Fijne ervaring met RH Automotive. Nemen de tijd, adviseren goed en leveren vervolgens de auto correct en zorgvuldig af.

Vriendelijk, duidelijk en ook na aanschaf afspraken nakomen

We hebben twee (bijna) identieke youngtimers tegelijk gekocht en zijn zeer tevreden. Na aflevering kregen we helaas al vrij snel een storing, maar deze is zonder problemen snel en goed verholpen. De service van RH-Automotive bijzonder goed.

Wonderful

Roy is a very friendly, helpful person The car was delivered with a general service ready for export I absolutely recommend rh automotive.

• Would you recommend us? Yes

Mooie auto goede prijs kwaliteit verhouding

Vriendelijke en aardige verkoper met veel informatie over de auto.

Roy houdt het simpel en dat is erg prettig

Heb nu inmiddels een tweede auto bij Roy gekocht en het aankoop- en inruilproces verloopt gewoon soepel hetgeen erg prettig is. Open, transparante en goede communicatie zijn simpel maar vaak niet vanzelfsprekend en hier stijgt Roy boven het gemiddelde autobedrijf uit. Dit is wat ik bied bij eventuele inruil, dit is wat ik je lever en dit is dus wat je kunt verwachten. Regelt de overschrijving direct zelf dus geen lang traject, top!

Fijne samenwerking, prima auto

Mooie auto en prettig zakendoen.

Ik heb hier een zeer prettige ervaring gehad met de aankoop van mijn auto.

Keurig ontvangen door Roy. Heeft plezier en passie in de verkoop van yountimes. Alles keurig nagekomen. De auto's zijn netjes en worden ook zo afgeleverd. Kan echt zeggen dat menig garage hier wat van leren ook de dealers. Ga langs en ervaar het zelf.