perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer fijne plaats om een auto aan te schaffen. Een top auto gekocht voor een goede prijs. Echt een vriendelijke en eerlijke man! Een aanrader. De kwaliteit van de auto is ook echt prachtig.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na het behalen van mijn autorijbewijs en het kopen van mijn eerste auto zeer vriendelijk en vakkundig tewoord gestaan en geholpen.\r\nTevens een goede service en prima afhandeling mbt mijn wensen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service en vriendelijk prijs kwaliteits verhouding goed

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto verkocht, tegen een redelijke prijs. Mij viel de persoonlijke aanpak van Wouter op, evenals de transparantie in het proces. Het is me erg goed bevallen!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige en eerlijke verkoper. Goed en eerlijk advies. Fijne kerel en een fijne en betrouwbare zaak!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een enthousiasme! Hier ga je dus echt voor je plezier een auto kopen. \r\nKundig, vriendelijk en service waar je u tegen zegt. Met een ruime keuze tegen de goede prijs. Voor elk budget. Ideale plek om dé auto te zoeken die past bij je eigen wensen. \r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb mijn Renault Grand Scenic aan Autohuis Limburg verkocht. Het is fijn zaken doen met Wouter, hij komt zijn afspraken na, goede terugkoppeling en geeft voldoende informatie. Zeer tevreden over de afhandeling en kan het bedrijf bij iedereen aanbevelen!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ha die Wouter lang gewacht toch gekregen mijn mail , auto bij Danny goed gekeurd , auto rijd goed nog geen problemen gehad ik zie je binnenkort voor een kopje koffie\r\ngroetjes Maurice
  • Reden bezoek Andere reden

Goede middag Maurice, bedankt voor je leuke berichtje en fijn om te horen! Ik zal zorgen dat de koffie klaar staat ;) En soms heb ik op zaterdag ook vla.... Fijn weekend. Groetjes Wouter

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto via internet gevonden, wezen kijken en direct gekocht. We konden de auto direct meenemen. Dit was wenselijk ivm lange reistijd. Top service!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf mijn eerste auto gekocht bij Wouter en er heel tevreden mee. Bij aflevering zijn er nog een paar onderdelen vervangen want bij Wouter staat kwaliteit op 1. Ondanks na een aantal maanden bleek de verwarming het niet goed te doen maar Wouter heeft dit super opgelost. Wat een service!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een aantal keren AutohuisLimburg bezocht en met Wouter Gerardu zeer goed zaken kunnen doen: mijn auto bij hem ingeleverd. Wouter is zakelijk, kundig en no nonsense en geeft zeker een integere indruk: voor mij prima. En het belangrijkste; een goede prijs voor mijn auto gekregen.\r\nWouter, zeker tot de volgende keer.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer klantvriendelijke instelling, snelle oplossingsgerichtheid

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb mijn auto verkocht aan Wouter van AutoHuisLimburg. Dit was een heel prettige ervaring!\r\nIk wou \'alleen\' maar even vragen of hij interesse had en een eventueel bod wou doen en..1 uur later was de auto al verkocht! \r\nWe hadden een heel ongedwongen, open en eerlijk gesprek naar aanleiding van mijn vraag. Een gesprek van mens tot mens, een verademing in \'auto verkoop land\'.\r\nHet voelde ook niet als onderhandelen, maar als overeenkomen. Naar beider tevredenheid!\r\nDaarna regelde Wouter alles, dus ook over de afhandeling geen kopzorgen gehad. Geweldig :-)\r\nEcht een aanrader voor iedereen die makkelijk én op een prettige manier zijn auto wil verkopen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vriendelijk, eerlijk en behulpzaam; prima gesprekspartner
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Precies op de kop af een jaar geleden zag ik bij Autohuis Limburg een leuke Corsa te koop staan. Afspraak gemaakt om te gaan kijken; het werd een heel leuk gesprek, ik werd goed over alles geïnformeerd en na een proefrit is het \'m geworden. Ik ben er nu nog steeds blij mee. En één van de sterkste punten vind ik wel de Nazorg: er ging al snel na aankoop een lamp kapot; kon ik even langskomen voor nog een reservesetje, super aardig toch? Erg leuk en net bedrijf! (en eigenaar)

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer behulpzaam en klantvriendelijk

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel vriendelijk eigenaar en geeft eerlijke en betroubare uitleg over de auto die hij verkoopt
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb bij Wouter een auto gekocht. Ben zeer tevreden. Wouter is een heel enthousiaste en eerlijke zakenman.\r\nVeel waardering voor de wijze waarop hij in zijn eentje zijn zaak runt.\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ZEER KLANTGERICHT, SNELLE SERVICE EN AFSPRAAK=AFSPRAAK\r\nZIJN ZEER TEVREDEN
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In mei 2015 heb ik mijn tweedehands audi A3 gekocht bij AutoHuisLimburg en ik ben nog steeds zeer tevreden over deze aankoop. Naast de geweldige service, heb ik de auto gekocht voor een acceptabele prijs! Zeker een aanrader..

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wouter is autoliefhebber en dat merk je aan alles. Kundig en goede service.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service !

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik was op zoek naar een Nissan Micra via internet. Zo kwam ik uit op Autohuis Limburg. Bij Wouter. Op een zondag zouden we naar Maastricht gaan en Autohuis Limburg lag op de route. Wouter kwam speciaal voor mij op zondag de zaak openen , zodat ik de Nissan Micra kon bekijken. Hij was zeer gastvrij en liet mij uitgebreid de auto bekijken. De Nissan is al 3 jaar in mijn bezit en ik heb nog nooit problemen gehad met de Nissan\r\nWouter is erg vriendelijk en betrouwbaar.

Rijksweg Zuid 90 6134 AD Sittard