goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk, deskundig en goed kunnen handelen.\r\nHeb hier \'n mitsubishi asx gekocht en is me prima bevallen als ik weer eens \'n auto nodig heb zal dit \'t eerste bedrijf zijn waar ik naartoe ga.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettig geholpen, dezelfde dag nog in een voor mij nieuwe auto kunnen wegrijden.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijk en deskundig advies...... Grote nazorg en betrokkenheid bij aankoop auto.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zo hoort het nu! Eerlijke autohandelaar tot op het bot. \r\n\r\nWouter is een goud eerlijke handelaar die ons geholpen heeft met de verkoop van onze auto. \r\n\r\nIk heb slechte ervaringen met autohandelaars, maar iets in dit bedrijf komt zo eerlijk en welgemeend over en dat is een zeldzaamheid. \r\n\r\nWe werden goed op de hoogte gehouden wat er met onze auto aan de hand was en Wouter heeft zeker veel meer gedaan aan service dan nodig was en dat hebben we zeer gewaardeerd. \r\n\r\nMochten we ooit terug komen in NL, dan is dit zeker de enige plaats waar ik zou kijken voor een auto omdat er alleen auto\'s ingekocht worden die goed lopen en goede kwaliteit zijn. \r\n\r\nIk kan alleen maar zeggen bedankt voor de zeer prettige ervaring.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De eigenaar is een eerlijke en sympathieke man. Een echte aanrader als je eerlijk advies wilt en kwaliteit en service kan waarderen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Autoverkopers wekken van nature argwaan op bij mensen, en dit maakte dat wij erg op onze hoede waren bij onze zoektocht naar een nieuwe auto. Wij wilden dan ook een goed gevoel hebben bij zowel de auto als bij de verkoper. Ondanks dat wij een aantal scherp geprijsde auto’s op het oog hadden bij dealers bij ons in de buurt, kwamen wij online een bedrijf in Sittard tegen met alleen maar lyrische recensies van voorgaande klanten waardoor wij besloten er eens langs te gaan. Uiteindelijk is AutoHuisLimburg van Wouter onze eerste keus geworden, ondanks dat het van alle gegadigden het verst van ons vandaan lag. De auto die wij op het oog hadden zag er keurig uit en viel direct in de smaak. Echter, de doorslaggevende factor was Wouter zelf. Vanaf het eerste contact hadden wij namelijk het gevoel met een integer en betrouwbaar persoon van doen te hebben en waren wij volledig ervan overtuigd bij hem in goede handen te zijn. Daarnaast was hij ook bijzonder sympathiek en plezierig in de omgang waardoor de gunfactor bij ons erg hoog lag. \r\nWij zijn nu een klein jaar verder, en wij hebben absoluut geen spijt van onze keuze. Wouter excelleert namelijk ook op het gebied van aftersales. Hij houdt contact middels een appje van tijd tot tijd om te vragen of de auto nog bevalt, en toen bleek dat onze auto een klein mankementje vertoonde is dit op keurige wijze door hem afgehandeld. Hij is zelfs persoonlijk naar de reparerende garage gegaan om toe te zien op een correcte afhandeling, waarbij hij geheel belangeloos onze auto een wasbeurt gaf. Waar vind je nog zulke service?\r\nWij kunnen AutoHuisLimburg dan ook van harte aanbevelen!\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wouter is iemand die van korte lijnen houdt. Bij ons ging hij opzoek naar een Hyundai en hij kwam met een prachtige auto aan. Alles werd goed geregeld en nadat er wat kleine dingen waren die niet helemaal in orde waren, werden deze zonder probleem opgelost. Een volgende keer weet ik zeker de weg naar hem terug te vinden!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wouter is een man met passie voor auto\'s. Dat straalt hij uit in alles wat hij in zijn zaak doet. En die passie draagt hij over aan zijn klanten.

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Open benadering van de verkoper, echt een verademing. Eerste contact via telefoon, hij reserveerde de auto direct voor ons. Nette en goed onderhouden auto. Groot aantal nette auto\'s op voorraad. Heel duidelijk tegen welke conditie de auto zou worden afgeleverd. Samengevat: duidelijke en vriendelijke benadering!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaring, bij het zoeken naar een gebruikte auto. Informatie klonk betrouwbaar, enthousiaste verkoper/eigenaar, beslissing voor de koop was snel genomen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Begin dit jaar een Jaguar S type gekocht bij dit bedrijf. Auto zag er keurig uit! Wij zijn vriendelijk en netjes geholpen door Wouter en zijn erg tevreden over het bedrijf en de auto. Een aanrader voor iedereen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn erg tevreden, alles is tot in de puntjes afgehandeld.\r\nDe service was uitstekend. Net dat \"beetje \"meer.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke benadering goede uitleg over de auto.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben onze auto ter verkoop bij Wouter aangeboden.\r\nNa een goed en duidelijk gesprek kregen we een mooi bod.\r\nZijn deskundigheid, eerlijkheid en enthousiasme zorgen ervoor dat je met een goed gevoel zaken met hem doet.\r\nHier kun je echt met een gerust hart een auto kopen/verkopen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eind 2014 een Audi A4 aangeschaft bij AutoHuisLimburg. Ik had de auto online gezien en mijn broer is gaan kijken, waarna hij zo positief was dat ik de auto heb gekocht voordat ik zelf in Sittard was geweest. \r\n\r\nErg fijne werkmentaliteit, in plaats van het \"traditionele\" afdingen met gladde verkooppraatjes die men vaak tegenkomt bij de autodealers, hier gewoon een normaal gesprek kunnen voeren. Gewoon duidelijkheid over de mening en wensen van zowel verkoper als klant, erg verfrissend.\r\n\r\nZeer tevreden met de auto, nooit problemen mee gehad en rij er nog steeds met veel plezier in.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn erg goed geholpen. En eerlijke prijs voor een goede auto; een nteger bedrijf!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijk en sympathiek.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Autobedrijf met een vriendelijke lach, een warm onthaal en eerlijke betrouwbare auto\'s voor een mooie prijs !!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Autohuis heeft een ruime keuze in 2dehands auto´s die nog meerdere jaren zonder problemen mee kunnen.\r\nDe prijs/kwaliteit is goed.\r\nWouter wekt vertrouwen. Ook als er onverhoopt problemen zouden komen worden deze in goed overleg opgelost.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle handeling en super service, geeft nét dat beetje extra. Top!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf eerlijk,betrouwbaar,klantgericht,goede service,mooi bedrijf,vakbekwaamd.

voldoende, een redelijke ervaring

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf in 2014 zochten we een toyota starlet. Op internet vonden we precies wat we zochten bij AutoHuisLimburg. Maar Sittard was niet naast de deur om er even naar toe te rijden. de verkoper zei dat het een pracht wagentje was maar dat hij hem niet voor ons kon vasthouden. De manier van verkopen gaf ons zo\'n vertrouwd gevoel dat we gevraagd hebben als we 100 euro betaalde of hij hem dan 2 dagen vast wou houden. Als de auto niet was wat we er van verwachten waren we deze kwijt. Hij ging akkoord. We hebben er tot op heden geen spijt van gehad we zijn heel fijn geholpen en hebben nog steeds ons top wagentje.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Buitengewoon prettig. Zeer open en faire onderhandeling. Een onvergelijkbare \"after sale\".\r\nAla er nog eens een andere auto moet komen: Op naar AutoHuisLimburg.\r\nGa zo door Wouter. Bedankt!