goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer correcte verkoper, komt afspraken na en denkt in mogelijkheden. Plezierig bedrijf

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Net aan Wouter mijn oude auto verkocht. Geen gedoe, geen praatjes, gewoon fatsoenlijk en eerlijk zaken doen. Meteen alle formaliteiten en betaling afgehandeld en daarna netjes thuisgebracht. Hier zijn Service en Klantvriendelijkheid niet slechts woorden!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbaar bedrijf. Doet wat ze belooft!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb Wouter gevraagd een BMW 3 of 5 touring te zoeken voor mij. In de tussentijd heb ik zelf een auto gevonden. De ervaring was positief los van het feit dat Wouter geen auto heeft kunnen vinden. Hij hield me wekelijks op de hoogte en was vanaf het begin eerlijk en helder over de haalbaarheid van de zoekopdracht.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben een Mazda automaat gekocht. Een deskundige, weloverwogen en vriendelijke autoverkoop waar wij nog steeds goed op terugkijken en de Mazda diet het al jaren perfect

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij Wouter een Mitsubishi Asx gekocht. was mijn tweede auto die ik bij hem kocht. Mijn ervaring was weer prima!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima en vriendelijke service. Geen poeha en gedoe, maar gewoon eerlijk en betrouwbaar.\r\n\r\n

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede service ondervonden bij de verkoop van een sloopauto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf AutoHuisLimburg kan ik van harte aanbevelen!\r\nWouter heeft zijn zaken goed in orde. Door zijn vriendelijkheid, deskundigheid en het enorm enthausiasme geeft hij je meteen het vertouwen. Hierdoor staat het wagenpark dat hij aanbiedt garant voor kwaliteit. Echt de moeite waard om eens even een kijkje te nemen. Een échte aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Liefhebber, secuur, hardwerkend

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In de afgelopen tijd hebben wij twee auto’s bij Wouter gekocht. Wouter is een gepassioneerde ondernemer met hart voor de zaak. Hij neemt de tijd voor je en is een eerlijke zakenman. Maar wat belangrijker is: hij is een man van zijn woord. Heel fijn is de service. Als er iets is dan wordt dat meteen door Wouter opgelost.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Autohuis Limburg bevelen wij graag aan. Wij zijn ZEER TEVREDEN met de klantvriendelijkheid van dit bedrijf. Wouter heeft zijn zaken goed voor mekaar, en staat je ook na verkoop steeds met raad en daad terzijde. ALLE LOF!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Om mijn zoon te helpen en te behoeden voor valkuilen bij de aankoop van een gebruikte auto heb ik een betrouwbare autohandelaar gezocht. Dat lijkt contradictio in terminis (betrouwbare autohandelaar), maar getroffen door de lovende recensies op de site van Autohuis Limburg togen we daarheen voor een eerste kennismaking. Het klikte meteen. Zó\'n superenthousiaste en klantgerichte benadering als die van Wouter ben ik in mijn leven nog niet tegengekomen, terwijl ik toch heel wat auto\'s van diverse merken heb gehad. De onorthodoxe klant- en kwaliteitgerichte aanpak van Wouter Gerardu is er een om in te lijsten. Ik hoop dat hij dit lang volhoudt, want hij steekt er veel tijd en energie in om met de mooiste superauto op de proppen te komen. Zo ook in dit geval. Wouter had de auto zelf nog extra gepoetst en het was te zien dat dit met liefde gebeurd was, zó glom de zwarte Focus. Hij was zó enthousiast over de gevonden Ford Focus Titanium dat ik even dacht \"die wil hij zelf houden\". Een perfect onderhouden auto met alles erop en eraan, zelfs automatische beschermingsstrips aan de deuren. Ook mijn zoon was - en is - zeer enhousiast met deze mooie wagen en vooral ook met de echt betrouwbare en oprechte Wouter. De auto werd afgeleverd met nieuwe APK keuring. Zelf heb ik nog een perfecte auto, maar voor een volgende auto ga ik bij hem shoppen en zal er zeker slagen, want ik ben er zeker van dat ook zijn handelsrelaties inmiddels rekening houden met deze prettige perfectionist. Hij houdt écht van de auto\'s die hij verkoopt en zijn kwaliteitgedreven werkwijze is ook helemaal écht. Geen holle verkooppraat maar de daad bij het woord. Geen wonder dat zijn klanten zo tevreden zijn. Autohuis Limburg is TOP.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb bij autohuis limburg een werkelijk schitterende alfa mito gekocht, welke nauwelijks van een nieuwe te onderscheiden was, en deze had ook nog eens heel weinig gelopen. Ik heb deze auto een paar maanden in mijn bezit en bevalt nog steeds prima. Ik ben bij dit bedrijf zeer goed geholpen, de verkoop is precies volgens planning en afspraak verlopen. De wagen was gepoetst en zelfs voorzien van een nieuwe apk, en dat terwijl deze nog een half jaar geldig was, tevens heeft wouter de auto een onderhoudsbeurt laten geven bij een gerenommeerd bedrijf, en dat zonder extra kosten, was extra service ! Ik heb nog nooit een bedrijf gezien die zo perfect een auto heeft afgeleverd. Een paar weken geleden is mijn mooie mito het doelwit geweest van een vandaal die er een dikke steen op heeft gegooid, ik heb wouter dit medegedeeld omdat we beide er zo trots op waren dat deze auto zo zeldzaam mooi was. Wouter heeft mij zijn hulp aangboden en heeft de wagen laten voor mij herstellen, en deze was een dag later al klaar ! dit is zo perfect gebeurd, de alfa is weer als voorheen, heb zelden zo’n goed werk gezien. Als ik weer een auto koop, dan wordt die zeker bij autohuis linmburg gekocht. Een autobedrijf die er zo goed in zit is uiterst zeldzaam.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf voor een betrouwbaar bedrijf met een mooi wagenpark en iemand die zijn afspraken nakomt bent u aan het juiste adres bij AutoHuisLimburg

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Was al geruime tijd opzoek naar een Mercedes A klasse nieuw model automatik. Gezien de afstand Raalte-Sittard eerst telefonisch contact opgenomen met Autohuislimburg, direct vanaf het eerste contact gaf Wouter mij het benodigde vertrouwen: de heldere en duidelijk advertentie, website, goede reviews, hij reserveerde de auto voor mij zonder dat ik hoefde aan te betalen, stuurde via de Watsap detail foto\'s van de auto en foto\'s van de onderhoudshistorie. En hier bovenop garandeerde Wouter ons dat de auto in, ik citeer: \"een sublieme en fantastische staat verkeert\" mocht dit niet zo zijn dan zou hij ons de rijskosten betalen Raalte-Sittard en terug. Er was geen woord te veel gezegd, de auto was direct verkocht aan ons en wij rijden er nu bijna 2 jaar in met veel genot. Zo af en toe krijgen we nog een bericht via de watsap van Wouter met de vraag, ik citeer: \"of wij nog steeds tevreden zijn met de A-Klasse?\" Dit waarderen wij. bedankt Wouter en zodra wij in het zuiden zijn zullen wij zeker even langskomen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanuit Amsterdam een prima auto gekocht bij Wouter. Ik wilde precies dezelfde auto, Mitsubishi Space Star, en ben daar goed in geslaagd. Op de teller 100.000 km minder dus nog voor jaren rij plezier. Ik denk dat als ik zeg wat voor auto ik zoek bij de volgende auto dat Wouter hem zeker voor mij gaat vinden. Niets dan lof!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb in December 2014 een Mercedes-B C kl Combi gekocht van Wouter Gerardu, AutoHuis Limburg. Heb bewust gewacht met het geven van mijn menig. Dus nu! Wouter is n zeer vriendelijke jongeman, en wat mij nog belangrijker is, eerlijk, betrouwbaar en een grote nazorg! Nog steeds n fijne auto zonder problemen (bouwjaar 2003). Elke aspirant autokoper is aan te raden bij dit bedrijf vooral binnen te lopen. Wouter bedankt. Jelle Fokkinga-Merkelbeek augustus 2017

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leeuwenborgh Opleidingen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima, goed contact. Zakelijk maar toch persoonlijk.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Automaat gekocht, goede service en prettig zaken doen, was helemaal top. ook de na zorg meer dan in orde.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanaf het eerste moment een goed contact en duidelijke afspraken. Wouter was goed op de hoogte van de auto. \r\n\r\nLevering is goed verlopen en ik heb schik met de auto.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel prettige sfeer. De eigenaar is een aardige man die met zorg met zijn auto\'s omgaat. Levert ze op een betrouwbare en eerlijke manier af. Ik kreeg als extra service nog een ijskrabber en reservelampjes erbij. Zeker een aanrader!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ook 8 maanden na aanschaf van de auto stond Wouter meteen klaar om te helpen met een storing aan de airco! Na reparatie stond de auto volledig gepoetst klaar. Geweldige service!\r\n
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

voldoende, een redelijke ervaring