• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke benadering goede uitleg over de auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben onze auto ter verkoop bij Wouter aangeboden.\r\nNa een goed en duidelijk gesprek kregen we een mooi bod.\r\nZijn deskundigheid, eerlijkheid en enthousiasme zorgen ervoor dat je met een goed gevoel zaken met hem doet.\r\nHier kun je echt met een gerust hart een auto kopen/verkopen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eind 2014 een Audi A4 aangeschaft bij AutoHuisLimburg. Ik had de auto online gezien en mijn broer is gaan kijken, waarna hij zo positief was dat ik de auto heb gekocht voordat ik zelf in Sittard was geweest. \r\n\r\nErg fijne werkmentaliteit, in plaats van het \"traditionele\" afdingen met gladde verkooppraatjes die men vaak tegenkomt bij de autodealers, hier gewoon een normaal gesprek kunnen voeren. Gewoon duidelijkheid over de mening en wensen van zowel verkoper als klant, erg verfrissend.\r\n\r\nZeer tevreden met de auto, nooit problemen mee gehad en rij er nog steeds met veel plezier in.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn erg goed geholpen. En eerlijke prijs voor een goede auto; een nteger bedrijf!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijk en sympathiek.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Autobedrijf met een vriendelijke lach, een warm onthaal en eerlijke betrouwbare auto\'s voor een mooie prijs !!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Autohuis heeft een ruime keuze in 2dehands auto´s die nog meerdere jaren zonder problemen mee kunnen.\r\nDe prijs/kwaliteit is goed.\r\nWouter wekt vertrouwen. Ook als er onverhoopt problemen zouden komen worden deze in goed overleg opgelost.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle handeling en super service, geeft nét dat beetje extra. Top!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf eerlijk,betrouwbaar,klantgericht,goede service,mooi bedrijf,vakbekwaamd.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf in 2014 zochten we een toyota starlet. Op internet vonden we precies wat we zochten bij AutoHuisLimburg. Maar Sittard was niet naast de deur om er even naar toe te rijden. de verkoper zei dat het een pracht wagentje was maar dat hij hem niet voor ons kon vasthouden. De manier van verkopen gaf ons zo\'n vertrouwd gevoel dat we gevraagd hebben als we 100 euro betaalde of hij hem dan 2 dagen vast wou houden. Als de auto niet was wat we er van verwachten waren we deze kwijt. Hij ging akkoord. We hebben er tot op heden geen spijt van gehad we zijn heel fijn geholpen en hebben nog steeds ons top wagentje.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Buitengewoon prettig. Zeer open en faire onderhandeling. Een onvergelijkbare \"after sale\".\r\nAla er nog eens een andere auto moet komen: Op naar AutoHuisLimburg.\r\nGa zo door Wouter. Bedankt!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer fijne plaats om een auto aan te schaffen. Een top auto gekocht voor een goede prijs. Echt een vriendelijke en eerlijke man! Een aanrader. De kwaliteit van de auto is ook echt prachtig.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na het behalen van mijn autorijbewijs en het kopen van mijn eerste auto zeer vriendelijk en vakkundig tewoord gestaan en geholpen.\r\nTevens een goede service en prima afhandeling mbt mijn wensen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service en vriendelijk prijs kwaliteits verhouding goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto verkocht, tegen een redelijke prijs. Mij viel de persoonlijke aanpak van Wouter op, evenals de transparantie in het proces. Het is me erg goed bevallen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige en eerlijke verkoper. Goed en eerlijk advies. Fijne kerel en een fijne en betrouwbare zaak!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een enthousiasme! Hier ga je dus echt voor je plezier een auto kopen. \r\nKundig, vriendelijk en service waar je u tegen zegt. Met een ruime keuze tegen de goede prijs. Voor elk budget. Ideale plek om dé auto te zoeken die past bij je eigen wensen. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb mijn Renault Grand Scenic aan Autohuis Limburg verkocht. Het is fijn zaken doen met Wouter, hij komt zijn afspraken na, goede terugkoppeling en geeft voldoende informatie. Zeer tevreden over de afhandeling en kan het bedrijf bij iedereen aanbevelen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ha die Wouter lang gewacht toch gekregen mijn mail , auto bij Danny goed gekeurd , auto rijd goed nog geen problemen gehad ik zie je binnenkort voor een kopje koffie\r\ngroetjes Maurice

Goede middag Maurice, bedankt voor je leuke berichtje en fijn om te horen! Ik zal zorgen dat de koffie klaar staat ;) En soms heb ik op zaterdag ook vla.... Fijn weekend. Groetjes Wouter

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto via internet gevonden, wezen kijken en direct gekocht. We konden de auto direct meenemen. Dit was wenselijk ivm lange reistijd. Top service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf mijn eerste auto gekocht bij Wouter en er heel tevreden mee. Bij aflevering zijn er nog een paar onderdelen vervangen want bij Wouter staat kwaliteit op 1. Ondanks na een aantal maanden bleek de verwarming het niet goed te doen maar Wouter heeft dit super opgelost. Wat een service!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een aantal keren AutohuisLimburg bezocht en met Wouter Gerardu zeer goed zaken kunnen doen: mijn auto bij hem ingeleverd. Wouter is zakelijk, kundig en no nonsense en geeft zeker een integere indruk: voor mij prima. En het belangrijkste; een goede prijs voor mijn auto gekregen.\r\nWouter, zeker tot de volgende keer.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer klantvriendelijke instelling, snelle oplossingsgerichtheid