Top bedrijf !

Een Automotive ondernemer zoals je ze zelden meemaakt ! Vertrouwd adres om de volgende keer weer een auto aan te kopen of in te ruilen ! Ik schrijf niet snel een review, maar de hartelijke ontvangst en accurate afhandeling verdienen dit...Ga zo door Wouter .. Chapeau.

Top geregeld!

Op internet een mooi uitziende Golf GTI gezien. ‘s avonds al redelijk laat een “ik heb interesse” gedrukt, want bezoek alleen op afspraak in tijde van corona. Wouter reageerde dezelfde avond nog redelijk snel en de volgende dag afgereisd in een Aygo 243km vanuit twente. Bij aankomst bleek er een klein misverstand met een andere GTI, die al mooi gepoetst op mij stond te wachten. Echter kwam ik voor een andere, maar dat werd gelijk goed opgelost ondanks drukte met andere klanten. Zelfs werd er ondertussen van overschrijving nog een nieuwe accu geregeld en bandenspanning op orde gebracht om de rit terug naar twente zonder problemen te laten verlopen. De accu werd zelfs op kosten van autohuislimburg er nog in gezet! Super opgelost, waardoor mijn vertrouwen alleen maar groter werd. Terugrit was een waar plezier in deze wagen. Dank nogmaals Wouter voor de goede zorgen ( en de heerlijke espresso) ;-) Goodgoan!

De waarde van een bedrijf word pas goed duidelijk als zich problemen voordoen. Mijn stelling was dan ook altijd : garantie is net zoveel waard als degene die het geeft. In mijn geval heeft Auto Huis Limburg in de persoon van Wouter Gerardu zijn toegevoegde waarde wel bewezen. Ik heb in de 40 jaar dat ik auto rijd nog niet meegemaakt dat een eigenaar van een garage zo meeleeft en betrokken is bij zijn klanten als hij. Een auto kopen kun je overal, maar een auto kopen bij iemand die zijn meerwaarde ook daarna nog bewijst zie je tegenwoordig niet meer zo vaak. Die integere personen zijn er maar weinig. Wouter is er zo een.

TOP bedrijf

Goede service, goede prijs en vriendelijk geholpen. Nadat ik de auto had gekocht toch een mankementje en keurig opgelost zoals afgesproken in de garantie. Eerlijk zaken doen , helemaal TOP !!!

We zijn goed geholpen. We waren het al snel over de prijs eens. En alles netjes en correct afgehandeld . Niet beginnen met een bodem prijs. Maar meteen een goede prijs.

Eerlijke informatie en prijs

Nog niet eerder heb ik in de automotive een ondernemer gesproken die een klant zo vertrouwd en fair behandeld. Genoeg reden dus om ongevraagd een review achter te laten! Gave bolides in voorraad, die daadwerkelijk uitstralen niet zomaar ingeruild/gekocht, maar écht geselecteerd te zijn.

Autohuis Limburg, absoluut een aanrader.

Ruim 190 km gereden om een Opel Insignia te bekijken bij AutoHuis Limburg. Mooie auto met een goed verhaal erbij, dat sprak mij aan. Ontvangst was hartelijk ondanks Wouter even druk was met verschillende mensen. Auto was precies zoals verwacht, prijs was goed, Wouter nam daarna alle tijd en gaf een goeie inruil prijs voor mijn Toyota. Beslissing was dus snel genomen en ik kon hem meteen meenemen. Een tweedehands auto kopen is toch altijd een beetje spannend, zeker als je er niet zo veel verstand van hebt. Een auto kopen bij AutoHuis Limburg is dan een goeie keuze. Wouter is een fijn en gepassioneerde persoon die meedenkt en eerlijk en oprecht overkomt. Het is een “eindje weg”, maar als ik weer een auto nodig heb, zal ik zeker eerst even op de website kijken wat AutoHuis Limburg heeft staan.

Super service!

Klantvriendelijk en betrouwbaar! Een echte aanrader!

Direct-Eerlijk-Betrouwbaar

Per toeval bij Wouter terecht aangezien we onze auto wilden verkopen. Wat een verademing...Wouter is een jonge man welke zeer vakkundig te werk gaat en bovenal eerlijk is. Wouter drijft geen koehandel met zijn auto's, hij benadert je persoonlijk, eerlijk en enthousiast. Het werkt gewoon aanstekelijk, er worden gewoon geen verkooppraatjes gehouden, in deze snelle en moderne tijd, en het is nog eens leuk om met iemand in contact te komen die hart voor zijn zaak heeft. Chapeau Wouter! Wij zullen zeer zeker terugkomen en je aanbevelen!

Zeer correcte afhandeling.

Aan Wouter mijn auto verkocht. Geen gepingel, transparant met snelle afhandeling en een mooi bedrag gekregen wat ik elders niet geboden kreeg. Op het moment van brengen werd ik zelfs gebeld door Wouter of ik een vers broodje luste bij aankomst ! Alom een goede service bij een mooi bedrijf. Chapeau !

mooie Volvo v50

Nadat we goede ervaring hebben gehad met de aankoop van een Ford in 2016 bij Wouter, hebben we afgelopen augustus een mooie Volvo v50 gekocht. En na vier maanden nog steeds tevreden met de nieuwe aanschaf.

Perfecte service en een vertrouwd gevoel bij aankoop van mijn nieuwe Volvo V60!

Ik was op zoek naar een nieuwe zaken auto voor mijn bedrijf. De Volvo V60 die Wouter Gerardu mij kon aanbieden, was de perfecte match. De volledige onderhoudshistorie van de Volvo was beschikbaar en inzichtelijk. Er was ook een wederzijds vertrouwen i.v.m. het inruilen van mijn oude BMW en we zijn tot een nette deal gekomen. Prettig zaken doen!

Goede deal & afspraak is afspraak

Onlangs bij Wouter een mooie C5 Tourer gekocht. Vanaf de 1e kennismaking tot en met de aflevering een goede indruk van hem en zijn bedrijf gekregen. Zelfs nadien ging het nog verder aangaande meedenken in onderhoud & een prima aanbod aangaande een set winterbanden. Al met al zeer te spreken over zijn handelswijze!

Het bestaat nog anno 2019!

3 jaar geleden onze tweede auto aangeschaft bij Wouter. Bleek een méér dan goede keuze. Veel kilometers mee kunnen maken en bij problemen altijd uitzonderlijke service mogen ervaren. Recentelijk aanrijding gehad waarbij de auto total loss is verklaard. Wouter gevraagd om naar iets anders uit te kijken. Heeft hij meteen werk van gemaakt. Daarnaast alle support gehad met het afwikkelen van de schade en een leenauto ter beschikking gehad. Inmiddels staat er een mooie VW up voor de deur. Service, betrouwbaarheid en klantvriendelijkheid staan bij Wouter hoog in het vaandel! Een absolute aanrader.

Hoe het kopen van mijn Audi een feestje werd!

Wouter Gerardu van Autohuis Limburg heeft voor mij precies de Audi gevonden, waar ik naar op zoek was. Het importeren van de auto en het afhandelen van alle formaliteiten verliep soepel, vlot en transparant. Wouter is een enthousiaste, betrokken en eerlijke partner gebleken. Ik kijk met veel plezier op het koopproces terug!

Betrouwbare service zoals je wenst

Al die angsten die je normaliter hebt worden direct weggenomen bij aankomst en ontvangst. Je merkt dat Wouter oprecht is en geïnteresseerd in je wensen en eisen. Ik zou het niet alleen willen aanbevelen maar ook iedereen willen aangeven, koop bij AutoHuisLimburg!

Puike autoliefhebber die van zijn hobby zijn werk gemaakt heeft.

Ik was met spoed op zoek naar een nieuwe auto sinds de regering heeft medegedeeld dat vanaf 1 oktober a.s. het gros van de benzinepompen de huidige E5 95 ongelood gaan vervangen door de E10 variant welke mijn nu vorige auto niet kon verdragen. Via autoscout.nl bij dit bedrijf gekomen om tot een nieuwe auto te komen die tot in de puntjes was verzorgd. Bij aankoop een apk+extra erbij gekregen sinds een onderdeel dat volgend jaar pas afgekeurd zou worden nu al was vervangen zonder extra kosten.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen week samen met mijn vader zijn Renault Twingo verkocht. We werden zeer hartelijk ontvangen door de eigenaat Wouter. Zijn kennis gaf vertrouwen en zijn enthousiasme werkte aanstekelijk. De onderhandelingen verliepen zeer prettig. Alles was binnen de kortste tijd geregeld. Zeer goede en snelle service. Een aanrader!
  • Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettige ervaring. Wouter hecht er duidelijk waarde aan om een passende en geschikte auto te vinden voor de koper. Hij stelt zich benaderbaar op en heeft verstand van zaken. Ik zou niemand anders aanbevelen👍🏻

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag bij autohuis Limburg langsgeweest omdat ik een lekke band had. Ik mocht van de eigenaar gebruik maken van zijn gereedschap en hij heeft me geholpen met het wisselen van de band. De eigenaar is een aardige en behulpzame meneer. Daarna nog even rondgekeken in de showroom. Heel divers aanbod van auto\'s.
  • Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In 2016 een mooie gebruikte Renault Twingo gekocht bij Autohuis Limburg, waar onze dochter nog steeds zeer tevreden mee is. Zelfs na ruim drie jaar houdt de service niet op. Wouter verraste ons met een bijdrage in de kosten van onderhoud, i.v.m. enkele mankementen waar we niet op gerekend hadden. Wouter, nogmaals bedankt voor de goede service! Groeten, Paul

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bijzonder prettige afstemming met Wouter van AutohuisLimburg over aankoop 2e hands auto. Wouter is hartelijk en ondanks mijn \"voorzichtigheid\" richting garagebedrijven heeft hij het vertrouwen volledig gewonnen. Hij is niet de goedkoopste maar levert mogelijk wel de beste 2e hands auto\'s. Hij staat achter zijn producten en streeft naar het leveren van goede producten. Is prettig zaken doen met Wouter.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij het bezoek aan AutoHuisLimburg werden we door de eigenaar, Wouter, heel hartelijk ontvangen. Hij straalde meteen veel vertrouwen uit. Onderhandelingen over inruil en aankoop van de VW Eos verliepen erg prettig, niks was Wouter teveel. Tevens maakte hij zijn woorden m.b.t. nazorg cq. garantie waar. Hij biedt daarnaast zijn hulp en advies aan bij zaken die zich na de aankoop voordoen, zoals het installeren van een alarm en het plaatsen van een trekhaak. Ik zal bij een toekomstige aanschaf van een andere auto zeker weer een bezoek brengen aan AutoHuisLimburg en kan dan ook iedereen die op zoek is naar een auto dit autobedrijf van harte aanbevelen!\r\nDe voorraad aan auto\'s is groot en ze zien allemaal even goed uit! SAMENVATTEND: TOP!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbaar bedrijf. Goede service! Belangrijk vind ik als klant dat als er iets mis is met de auto het opgelost wordt. Die verantwoordelijk neemt autohuislimburg!

Rijksweg Zuid 90 100

6134 AD Sittard