Fantastische service en onwijs vriendelijk!

Wij hebben in januari onze eerste echte gezinsauto gekocht bij Wouter. Hij neemt de tijd en is ontzettend vriendelijk. We zijn geen autokenners en wilden daarom juist bij iemand de auto kopen die we vertrouwden. Vanuit Den Haag daarom helemaal naar Limburg gereisd om deze auto te kopen. Heel blij mee! We zouden Autohuislimburg absoluut aanraden voor anderen!

Zeer betrouwbaar, vriendelijk, eerlijk.

Na mijn eerste auto hier gekocht te hebben, even binnen gelopen voor de volgende. Helaas niets voor mij....maar twee dagen later werd ik gebeld: dit is iets voor jou. En meteen raak. Een fantastische auto in uitstekende staat gekocht. Met garantie van 12 maanden. Blijkbaar overtuigd van de kwaliteit.en Wouter...doet alles zelf, komt iedere afspraak na, denkt met je mee. Zeker niet de gemiddelde autoverkoper, en dat in positieve zin. En o ja...ook met een lager budget de service van n BMW Prettig zaken doen met je en tot over een aantal jaar!

Super.

Vandaag een prachtige citroen DS5 gekocht, wat een fijn en eerlijk bedrijf is dit, een echte aanrader!

Wij hebben een Remetz (Mercedes Limousine) gekocht bij AutoHuisLimburg. De prijs van de auto was geadverteerd inclusief btw en op basis daarvan hebben wij de koopovereenkomst gesloten. Voor levering bleek de geadverteerde prijs een foutje te bevatten: dit had eigenlijk exclusief btw moeten zijn. Wouter Gerardu nam het btw bedrag echter geheel voor zijn rekening i.p.v. de koop te ontbinden. Ontzettend netjes en eerlijk! Verder verzorgde hij een gloednieuwe apk en een beurt met korting. Tot slot maakte hij tijd vrij op zijn vrije dag om de auto over te dragen, zodat wij onze kinderen konden verassen door hen met de limousine uit school te halen. Mijn dochtertje is helemaal weg van de goed verzorgde auto en voelt zich een echte prinses in de lange, sjieke, zwarte Remetz. Wij raden AutoHuisLimburg met een gerust hart aan.

Wij waren al een paar dagen op zoek naar een andere auto.met toeval kwamen wij bij wouter uit.bij de eerste bezichtiging kreeg ik snel een goeie in druk van de zaak.de wagen werd snel buiten neer gezet en kon na uitleg van zijn bedrijf een proefrit maken. Er kon opnieuw een afspraak gemaakt worden op een avond ivb me eigen werk.en we zijn tot koop overeen gekomen.bedankt wouter voor de goeie services we zijn heel tevreden hoe jij de klanten ontvangt en alles regelt. je krijgt van ons 5 sterren

Persoonlijk en gaat ervoor

Wouter Gerardu gaat er echt voor om die wagen te zoeken die je nodig hebt. Ook in deze lastige tijd nu er zo weinig (betaalbare) goede occasions te vinden zijn. Dank voor alle inzet!

Staat altijd voor je klaar

Had een probleem met de auto, werd direct opgelost. Een Dikke Plus Waard

Betrouwbaar, behulpzaam, niets is teveel om samen tot een oplossing te komen.

Mijn dochter heeft in december een leuk autootje gekocht bij Wouter. Vanwege de lage prijs werd hij zonder garantie verkocht. Helaas waren er grote problemen na 3 weken en kregen we de auto niet meer aan de gang. Wouter dacht in alles mee voor een oplossing. De auto moest versleept en het probleem werd niet snel gevonden. Wouter regelde het verslepen en stelde zijn eigen auto aan ons ter beschikking tot de auto gerepareerd was. Ook nam hij een groot deel van de kosten voor zijn rekening. Voor beide partijen een vervelende en kostbare situatie. Wouter, hartelijk bedankt dat je Sanne niet in de steek hebt gelaten en er alles aan hebt gedaan om tot een oplossing te komen. En nu… vingers crossen voor vele jaren fijn rijplezier.

Heel klantvriendelijk!

In 2016 zijn mijn ouders wezen kijken voor een tweede autootje (die ik later mocht overnemen). Een pittige Renault Twingo met turbo. Heel veel plezier al van gehad en het contact is door mij en mijn ouders als zeer plezierig ervaren. Ik zou zeker aanraden hier een leuke auto aan te schaffen. Nog altijd veel plezier van mijn turbo en zeker geen spijt van aanschaf!

Onderscheidend en professioneel

Wij zagen op internet een prachtige Range Rover staan bij AutoHuisLimburg. Vanuit Vinkeveen is Sittard natuurlijk niet naast de deur, echter de zeer positieve beoordelingen van AutoHuisLimburg deed ons besluiten telefonisch contact op te nemen om een afspraak te maken om de auto te komen bekijken. Wij konden zelf niet meteen de volgende dag, maar eigenaar Wouter liet weten dat dat geen probleem was, want de auto zou heus niet in de tussentijd opeens verkocht zijn. Dat eerlijke antwoord gaf ons direct een goed gevoel. Enkele dagen later stond de auto gewassen voor ons klaar voor een proefrit, en hebben we nader kennis gemaakt met eigenaar Wouter. Zijn enthousiasme en eerlijkheid hebben ons overtuigd, en na wat heen en weer gepraat over de aankoopprijs en inruilprijs hebben we een voor beide partijen eerlijke deal gesloten. Inmiddels hebben we de Range Rover voor de deur staan, en denken we nog wel eens terug aan de prettige en gezellige gesprekken met Wouter bij het ophalen van de auto. Wij bevelen AutoHuisLimburg aan voor diegenen op zoek zijn naar een auto bij een goed bedrijf met een eerlijke aanpak zonder poespas.

Wederzijds vertrouwen.

Eenmaal Autohuis Limburg, altijd Autohuis Limburg. Het is geven en nemen. Het vertrouwen moet van twee kanten komen.

Geweldige service, kwaliteit en een integere eerlijke eigenaar

Prachtige auto geleverd door Wouter, oprechte en eerlijke handel. Wouter levert meer dan je verwacht in service en kwaliteit. Autohuis Limburg een aanrader.

Nooit meer iemand anders

Ondertussen drie auto s gekocht bij Wouter de afgelopen jaren, iedere keer opnieuw een feest om bij hem te komen. Altijd vriendelijk, denkend in oplossingen en perfecte service. Onze laatste auto heeft hij gezocht op onze wensen en binnen een week had hij onze droomauto gevonden.

Top bedrijf

Zeer goed bedrijf, mooie auto's en bovendien een zeer klantvriendelijke en eerlijke eigenaar, met liefde voor zijn vak. Komt altijd alle gemaakte afspraken na. Een echte aanrader als je op zoek bent naar een mooie auto

Betrouwbaar, eerlijk en prettig

Vandaag onze auto verkocht aan Wouter. Na een fijne prijsonderhandeling zijn we uitgekomen op een eerlijke prijs voor beide. Wouter is een prettig persoon om zaken mee te doen. Ik zou hier ook zeker in de toekomst terugkomen om een nieuwe auto te kopen.

TOP!

Mijn droomauto mogen vinden bij deze fijne en eerlijke man/autozaak.

Hele prettige ervaring

Voor mijn nieuwe autootje terecht gekomen bij Wouter. Ik werd hartelijk ontvangen, en mocht meteen een proefrit maken, ook al stond de auto in het uiterste hoekje van de showroom. Ik kon de auto binnen een week ophalen, netjes gepoetst en met heldere uitleg, Na een lekkere kop koffie en een gezellig praatje heel tevreden weggereden. Dankjewel!!!!

Goede service en klantvriendelijk.

Wat ik vooral goed vind is de klantvriendelijkheid en de service. Is er een probleem, dan probeert hij er samen over mee te denken, en probeert samen er uit te komen met de klant. Deze autozaak raad ik aan. Een goede ervaring en een goed gevoel heb ik er aan over gehouden bij het kopen van mijn auto.

pracht auto,s

nog geen auto gekocht maar gaat zeker gebeuren zeer mooie goed geselecteerde auto,s

De klant is koning klopt hier helemaal, ook na de koop.

Wouter is niets te veel en hij denk met alles mee. Wel moet je als klant soms even geduld hebben want hij neemt voor iedereen zijn tijd. Dat geeft een fijn gevoel. De kwaliteit is hoog en de after sales is uniek. Ik zal, als het tijd wordt voor mijn volgende auto, Wouter zeker niet vergeten zijn. Ga zo door Wouter.

super klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijke ontvangst door Wouter - eigenaar. Wij komen hier zeker terug. Voor ons is dit voortaan een vertrouwd en vakkundig adres.

Een super fijn bedrijf

Super fijn bedrijf staat voor zijn klanten klaar

Wederom AutohuisLimburg

6 jaar geleden kocht ik mijn auto bij AutohuisLimburg... en exact op de datum af koop ik 6 jaar erna weer mijn auto bij AutohuisLimburg. De heer Gerardu heeft ons prima geholpen. Gemaakte afspraken worden netjes nagekomen. Service, vertrouwen, klantvriendelijkheid- en eerlijkheid staan hier hoog in het vaandel.

Top bedrijf!

Afgelopen zaterdag vanuit Gelderland-midden afgereisd naar het verre zuiden om bij autohuis Limburg een auto aan te schaffen, het was de verre reis meer dan waard. Voor mensen die niet goed weten waar ze allemaal op moeten letten bij de aanschaf van een auto is Autohuis Limburg een absolute aanrader. De aardige en zeer gepassioneerde eigenaar is zeer betrokken en bewijst zijn meerwaarde in het feit dat hij niet zomaar auto's inkoopt, maar deze echt heeft uitgeselecteerd. Autohuis Limburg heeft echt allemaal supergave bolides op voorraad staan. Het is echt een aanrader om bij Wouter een auto aan te schaffen!

Top bedrijf !

Een Automotive ondernemer zoals je ze zelden meemaakt ! Vertrouwd adres om de volgende keer weer een auto aan te kopen of in te ruilen ! Ik schrijf niet snel een review, maar de hartelijke ontvangst en accurate afhandeling verdienen dit...Ga zo door Wouter .. Chapeau.