Het bestaat nog anno 2019!

3 jaar geleden onze tweede auto aangeschaft bij Wouter. Bleek een méér dan goede keuze. Veel kilometers mee kunnen maken en bij problemen altijd uitzonderlijke service mogen ervaren. Recentelijk aanrijding gehad waarbij de auto total loss is verklaard. Wouter gevraagd om naar iets anders uit te kijken. Heeft hij meteen werk van gemaakt. Daarnaast alle support gehad met het afwikkelen van de schade en een leenauto ter beschikking gehad. Inmiddels staat er een mooie VW up voor de deur. Service, betrouwbaarheid en klantvriendelijkheid staan bij Wouter hoog in het vaandel! Een absolute aanrader.

Hoe het kopen van mijn Audi een feestje werd!

Wouter Gerardu van Autohuis Limburg heeft voor mij precies de Audi gevonden, waar ik naar op zoek was. Het importeren van de auto en het afhandelen van alle formaliteiten verliep soepel, vlot en transparant. Wouter is een enthousiaste, betrokken en eerlijke partner gebleken. Ik kijk met veel plezier op het koopproces terug!

Betrouwbare service zoals je wenst

Al die angsten die je normaliter hebt worden direct weggenomen bij aankomst en ontvangst. Je merkt dat Wouter oprecht is en geïnteresseerd in je wensen en eisen. Ik zou het niet alleen willen aanbevelen maar ook iedereen willen aangeven, koop bij AutoHuisLimburg!

Puike autoliefhebber die van zijn hobby zijn werk gemaakt heeft.

Ik was met spoed op zoek naar een nieuwe auto sinds de regering heeft medegedeeld dat vanaf 1 oktober a.s. het gros van de benzinepompen de huidige E5 95 ongelood gaan vervangen door de E10 variant welke mijn nu vorige auto niet kon verdragen. Via autoscout.nl bij dit bedrijf gekomen om tot een nieuwe auto te komen die tot in de puntjes was verzorgd. Bij aankoop een apk+extra erbij gekregen sinds een onderdeel dat volgend jaar pas afgekeurd zou worden nu al was vervangen zonder extra kosten.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen week samen met mijn vader zijn Renault Twingo verkocht. We werden zeer hartelijk ontvangen door de eigenaat Wouter. Zijn kennis gaf vertrouwen en zijn enthousiasme werkte aanstekelijk. De onderhandelingen verliepen zeer prettig. Alles was binnen de kortste tijd geregeld. Zeer goede en snelle service. Een aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettige ervaring. Wouter hecht er duidelijk waarde aan om een passende en geschikte auto te vinden voor de koper. Hij stelt zich benaderbaar op en heeft verstand van zaken. Ik zou niemand anders aanbevelen👍🏻

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag bij autohuis Limburg langsgeweest omdat ik een lekke band had. Ik mocht van de eigenaar gebruik maken van zijn gereedschap en hij heeft me geholpen met het wisselen van de band. De eigenaar is een aardige en behulpzame meneer. Daarna nog even rondgekeken in de showroom. Heel divers aanbod van auto\'s.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In 2016 een mooie gebruikte Renault Twingo gekocht bij Autohuis Limburg, waar onze dochter nog steeds zeer tevreden mee is. Zelfs na ruim drie jaar houdt de service niet op. Wouter verraste ons met een bijdrage in de kosten van onderhoud, i.v.m. enkele mankementen waar we niet op gerekend hadden. Wouter, nogmaals bedankt voor de goede service! Groeten, Paul

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bijzonder prettige afstemming met Wouter van AutohuisLimburg over aankoop 2e hands auto. Wouter is hartelijk en ondanks mijn \"voorzichtigheid\" richting garagebedrijven heeft hij het vertrouwen volledig gewonnen. Hij is niet de goedkoopste maar levert mogelijk wel de beste 2e hands auto\'s. Hij staat achter zijn producten en streeft naar het leveren van goede producten. Is prettig zaken doen met Wouter.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij het bezoek aan AutoHuisLimburg werden we door de eigenaar, Wouter, heel hartelijk ontvangen. Hij straalde meteen veel vertrouwen uit. Onderhandelingen over inruil en aankoop van de VW Eos verliepen erg prettig, niks was Wouter teveel. Tevens maakte hij zijn woorden m.b.t. nazorg cq. garantie waar. Hij biedt daarnaast zijn hulp en advies aan bij zaken die zich na de aankoop voordoen, zoals het installeren van een alarm en het plaatsen van een trekhaak. Ik zal bij een toekomstige aanschaf van een andere auto zeker weer een bezoek brengen aan AutoHuisLimburg en kan dan ook iedereen die op zoek is naar een auto dit autobedrijf van harte aanbevelen!\r\nDe voorraad aan auto\'s is groot en ze zien allemaal even goed uit! SAMENVATTEND: TOP!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbaar bedrijf. Goede service! Belangrijk vind ik als klant dat als er iets mis is met de auto het opgelost wordt. Die verantwoordelijk neemt autohuislimburg!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb bij AutoHuis limburg een Mercedes SLK gekocht en Wouter, de eigenaar van dit bedrijf, nam alle tijd om mij op uiterst deskundige en vriendelijke wijze te helpen.\r\nDe aankoop van de SLK en de inruil van mijn oude auto verliep vlot en aangenaam.\r\nDit bedrijf staat 100% achter de door haar aangeboden auto\'s en Wouter bleek een gepassioneerde autoliefhebber te zijn.\r\nIk stap nog elke dag met een grote glimlach in auto die ik hier heb aangeschaft en ik kan iedereen aanraden om hier eens een kijkje te gaan nemen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer correcte verkoper, komt afspraken na en denkt in mogelijkheden. Plezierig bedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Net aan Wouter mijn oude auto verkocht. Geen gedoe, geen praatjes, gewoon fatsoenlijk en eerlijk zaken doen. Meteen alle formaliteiten en betaling afgehandeld en daarna netjes thuisgebracht. Hier zijn Service en Klantvriendelijkheid niet slechts woorden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbaar bedrijf. Doet wat ze belooft!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb Wouter gevraagd een BMW 3 of 5 touring te zoeken voor mij. In de tussentijd heb ik zelf een auto gevonden. De ervaring was positief los van het feit dat Wouter geen auto heeft kunnen vinden. Hij hield me wekelijks op de hoogte en was vanaf het begin eerlijk en helder over de haalbaarheid van de zoekopdracht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben een Mazda automaat gekocht. Een deskundige, weloverwogen en vriendelijke autoverkoop waar wij nog steeds goed op terugkijken en de Mazda diet het al jaren perfect

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij Wouter een Mitsubishi Asx gekocht. was mijn tweede auto die ik bij hem kocht. Mijn ervaring was weer prima!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima en vriendelijke service. Geen poeha en gedoe, maar gewoon eerlijk en betrouwbaar.\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede service ondervonden bij de verkoop van een sloopauto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf AutoHuisLimburg kan ik van harte aanbevelen!\r\nWouter heeft zijn zaken goed in orde. Door zijn vriendelijkheid, deskundigheid en het enorm enthausiasme geeft hij je meteen het vertouwen. Hierdoor staat het wagenpark dat hij aanbiedt garant voor kwaliteit. Echt de moeite waard om eens even een kijkje te nemen. Een échte aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Liefhebber, secuur, hardwerkend

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In de afgelopen tijd hebben wij twee auto’s bij Wouter gekocht. Wouter is een gepassioneerde ondernemer met hart voor de zaak. Hij neemt de tijd voor je en is een eerlijke zakenman. Maar wat belangrijker is: hij is een man van zijn woord. Heel fijn is de service. Als er iets is dan wordt dat meteen door Wouter opgelost.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Autohuis Limburg bevelen wij graag aan. Wij zijn ZEER TEVREDEN met de klantvriendelijkheid van dit bedrijf. Wouter heeft zijn zaken goed voor mekaar, en staat je ook na verkoop steeds met raad en daad terzijde. ALLE LOF!