Prima bedrijf

Duidelijke afspraken, goed geholpen.

Snel en goed geholpen

Denken altijd mee en kundig

Denken altijd mee en kundig

Goed en snel geholpen

Binnen spiegel laten vervangen deze was kapot. Kon wachten in de zaak en heb een lekker bakkie koffie gekregen.

Erg goed

Prettig, snel geholpen, goede werkplek tijdens wachten

Bij PG wordt je altijd uitstekend geholpen. Prettige sfeer, volgens afspraak klaar. Ook nog mogelijk om rustig te werken.

Goed, netjes, vakkundig

Kon dezelfde dag nog mijn auto brengen bij een probleem. Werd keurig te woord gestaan aan de telefoon en in het bedrijf. Bedrijf ziet er netjes en verzorgd uit. Doet vakkundig wat men beloofd binnen de afgesproken tijd.

Experts, maar niet voor niets

De monteurs kennen mijn volvo van haver tot gort. Altijd overleg over wat er moet gebeuren.

Erg tevreden over PG auto’s

Gewoon goed.

Deskundige monteurs en zeer goede communicatie

Beurt en reparatie werden goed uitgevoerd en er werd steeds goed en duidelijk gecommuniceerd

Werd gelijk geholpen

De medewerker ontving mij vriendelijk heeft naar het probleem opgezocht en gelijk verholpen/gerepareerd

positief

positief

geweldige service.

Staan altijd klaar.

Prima geregeld.

Zoals altijd goed geholpen.

prima service in no-time

deze mensen staan je altijd snel en deskundig bij, wanneer je je ook meldt! ze staan ook niet meteen klaar met de klok! altijd geinterresseerd en meelvend

Vriendelijk personeel. Prima service

top geregeld!

Probleem met XC90 ,achter remmen liepen vast op A16. 28-dec J.L. Voorzichtig de snel weg af gereden en naar PG gegaan voor diagnose. Men had het druk maar wilde wel even kijken. Na 10 min auto op de brug en Wiel er af R remklauw zat vast! Men had deze op voorraad en na een kop koffie is deze gemonteerd en het probleem was verholpen. Super geregeld , Ik kon binnen een uur weer volop aan het werk . Nogmaals dank voor deze service.

beste garage in de regio

Grote beurt van de Volvo V70 plus vervanging en reload van de Start Contact Unit. Verder nieuw achterlicht, 2 nieuwe voorbanden, 1 nieuwe velg, vervanging van bus sets en software upgrade. Alles perfect uitgevoerd. Auto kan weer jaren mee.

snelle hulp vriendelijke mensen

snelle hulp vriendelijke mensen

Top bedrijf

Serieuze hard werkende vakmensen.

Zoals gebruikelijk weer zeer goed

Zoals gebruikelijk weer zeer goed

Snelle en correcte service

Bobine storing. Ik reed langs en probleem werd direct gefixt.

Deze vakmensen denken met je mee en zorgen ervoor dat je auto weer subliem rijdt.

Geweldig geholpen

Vriendelijk personeel, ze staan altijd voor je klaar

Prima als altijd

Gewoon weer fijn geholpen, kopje koffie en een rustige plek om te werken terwijl de winterbandjes eronder worden geschroefd.

Burg. Keijzerweg 16 3352AR Papendrecht