prima garage en goede service

Prima ervaringen en men is altijd bereid te helpen

Prima service en heel fijn personeel

Prima garage altijd alles in overleg wat uitgevoerd wordt en heel fijn personeel en goede service.

Ze denken goed met je mee

Ze denken goed met je mee en hebben oog voor hun klanten. Ik ben dan ook al jaren trouwe klant bij ze!

Enthoudiaste, vakkundige volvoliefhebbers

Altijd bereid om te helpen, mee te denken!

alles goed voor elkaar

Eerlijk en betrouwbaar

Altijd goed

Gewoon prima service.

Enthousiast personeel met veel kennis en kunde.

Binnen lopen met een auto vol problemen en uiteindelijk zeer tevreden weg rijden met een mooie occasion, het kan snel gaan. Meedenkend en uiterst coulant zijn wij er snel uitgekomen en reed ik met een mooie v40 de deur uit.

Snelle raparatie

Met een storing kom ik direct terecht om de storing te verhelpen.

Goed, degelijk, betrouwbaar

Vakmensen. Denken met de klant mee.

Goede garage !!!!!

Vooraf prijsopgave!! Doen super hun best

snel geholpen

Heel gastvrij en meedenkend

Ik dacht even een auto van dichtbij te gaan bekijken. Kon gelijk een proefritje maken. Tussen alle werkzaamheden door was dit geen probleem.

Fantastisch geholpen! Net een beetje extra service

PG denkt mee en staat voor zijn klanten klaar. Ze geven net dat beetje extra service. Ik reed een schade vlak na het wegrijden van de garage. Deze schade is dezelfde dag nog gerepareerd en ik kon mijn auto de volgende dag weer ophalen.

accuraat en vriendelijk

Een super afgeleverde Volvo C70 met een bekende historie.

Bij het maken van de afspraak van de proefrit werd ik netjes te woord gestaan. De auto stond twee dagen later met voldoende brandstof gereed. Deze bijna 15 jarige Volvo zag er binnen en binnen heel netjes uit en had een volledig afgestempeld onderhoudsboekje. Voor de aflevering heeft de auto een onderhoudsbeurt gehad en zijn enkele onderdelen alvast vervangen. De verkopers weten waar ze over praten en geven relevante adviezen.

Keurig geholpen met APK en beurt!

Keurig geholpen met APK en beurt!

Goed en vakkundig

Goed en vakkundig. Top werkplaatschef.

Goede service voor een eerlijke prijs

Deskundig personeel en denkt met de klant mee waardoor je graag Volvo blijft rijden!

Goeie service, nette mensen

Ik wordt altijd netjes geholpen. Denken met je mee bij onverwachte kosten. Hebben goede kennis van zaken en zijn eerlijk en transparant.

Voor deze APK-beurt werd ik snel en goed geholpen.

Perfecte Service

Heel fijn bedrijf met een uitstekende service. Correct overlegd wat de extra kosten zouden zijn en of ik hier mee akkoord zou gaan. Ook tijdig gebeld dat de auto klaar was en weer opgehaald kon worden. Niets anders dan lof voor dit bedrijf! Daar kunnen andere auto garages nog een voorbeeld aan nemen!

Wat een top garage!

Super vriendelijk personeel, goed en eerlijk advies, werken ontzettend snel! Ik zou ze aan iedereen aanbevelen!

Prima geregeld.