Airco service beurt laten uitvoeren Geheel volgens afspraak en met prima prijs

Prima bedrijf!

Vriendelijke ontvangst en gedegen en goed vakwerk! Prijs/kwaliteit goed.

Stipt

Correct

Goede en vriendelijke service

Ik heb een aankoopkeuring laten doen voor mijn auto. Ondanks hun volle agenda, hebben ze toch tijd gemaakt om mij snel te helpen. De monteur nam uitgebreid de tijd om alle bevindingen toe te lichten en samen de auto op de brug te bekijken.

Een vertrouwde plek

kundig en klantvriendelijk

Altijd klantvriendelijk en kundig geholpen

Gewoon goed, betrouwbaar!

Gewoon goed, betrouwbaar!

Goede service en vakkundig

Vriendelijk en kundig personeel dat duidelijk adviseert over wat moet en wat kan. Zo blijf je graag in een Volvo rijden.

uitstekend

Vakbekwame monteurs en een service , die heden niet vaak voor komt

Snel geholpen en probleem opgelost

Het is wel aan de dure kant maar ze lossen het goed op, ik kon dezelfde dag nog mijn auto halen. Hij werkt weer goed.

Die is goed tot zeer goed te noemen

Auto wordt afgeleverd zoals afgesproken alleen had ik niet verwacht dat hij op nieuwe banden zou staan,verder rijdt de auto als in een droom

Was weer een goede ervaring

zoals gebruikelijk volgens afspraak goed en snel

zoals gebruikelijk volgens afspraak goed en snel

Staan altijd voor je klaar

Geweldig goede en directe service en altijd vriendelijk

Je wordt altijd geholpen.

Je vertrekt bij PG Auto's nooit met een neen.

Dit is een supper garage

Goede mensen weten waar ze het over hebben en helpen heeel goed mee met nadenken en oplossingen dus als je een Volvo heb Zekker hier heen gaan

Werkzaamheden onderhoud na overleg prima en volgens afspraak uitgevoerd

Snel en vakkundig!

Er wordt meegedacht om een auto (van meer dan dertig jaar zo lang mogelijk in uitstekende staat te houden en om moeilijk verkrijgbare onderdelen van de automatische niveauregeling op tijd veilig te stellen. De service is uitmuntend. Een door ouderdom versleten behuizing van de afstandsbediening van het alarm werd direct, zonder wachttijd, in de lunchpauze hersteld. Geweldig!!!

Klant vriendelijke en prettige medewerkers die kennis van zaken hebben.

snel en accuraat geholpen

snel geholpen bij een lekkende band

Van begin tot eind perfect geholpen!

Volvo XC70 gekocht!

Warm aanbevolen

Uitstekend adres met liefde voor het merk waar ik de auto zonder zorgen aan toevertrouw. Zowel het onderhoudswerk als de service eromheen is klasse. Warm aanbevolen!

Zeer klantvriendelijk

Top garage!

Via internet terecht gekomen bij PG Auto's. Super vriendelijke eigenaar, die de tijd voor je neemt. De koop van onze auto was snel rond, na een proefrit en een gezellig praatje. Na 2 dagen de auto gehaald, zodat de puntjes nog op i gezet konden worden, en wij de auto spik en span mee konden nemen. En wat ook ontzettend attent was, was de prachtige bloemen die we kregen. Super leuk! Wij komen hier zeker weer terug.

Burg. Keijzerweg 16 a

3352AR Papendrecht