Top (als altijd)

Heb onlangs een velg met kapot gereden band nog net voor sluitingstijd kunnen brengen. De volgende dag is de velg gemonteerd en alles was al weer in de kofferbak gelegd (thuiskomertje, krik enz) voor ik de koffie goed en wel op had. Service zonder dralen, het bestaat nog. Ben hier inmiddels al weer jaren een tevreden klant.

Tijdens APK bleek de voorband links een schade te hebben en een ashoes lek te zijn. Deze zijn gelijk gerepareerd waarna de auto is goedgekeurd. Alles in 2 uur geregeld.

Direct geholpen en probleem snel en vakkundig opgelost tegen redelijke prijs..

Denken met je mee, welke richting je ook gaat.

Prettige ervaring, lachen je niet uit als je met vragen komt, ook niet als je auto niet is wat je denkt. Geven informatie en alternatieven. Getuigen van deskundigheid en halen de monteur erbij voor extra uitleg. Ze verkopen ook auto's maar die worden niet opgedrongen.

Goed , vakkundig , behulpzaam vriendelij

Ze doen hun best om zo goed mogelijk alles te verhelpen

vriendelijk met ervaring en kennis

een bedrijf dat Volvo's behandeld en alle kennis en ervaring in huis heeft, meer dan menige Volvo dealer en met alle vriendelijkheid word je ontvangen.

Meedenken, leveren kwaliteit en heel klantvriendelijk.

Meedenken, leveren kwaliteit en heel klantvriendelijk.

Snel en accuraat geholpen

Vriendelijke mensen, goede koffie, beste service, mensen die van hun vak houden.

Volvo V70 laten keuren en een service beurt. Reparaties gelijk uitgevoerd. We kunnen er weer een jaar tegen en de auto ook. Klasse zoals je bij de mannen van PG word geholpen. Meedenken, prijs vooraf. 99

Snel en vakkundig

Snel geholpen met pech onderweg.

Uitstekend zoals altijd.

Zie boven

Persoonlijk en eerlijk!

Het advies was de banden en schokbrekers te vervangen! Geen overbodige luxe qua vering en de banden waren aan de binnenzijde gescheurd! Rijd weer fijn en als service nog een liter olie kado!!!!!! Voor een persoonlijke benadering en advies zit je hier goed!

Goed contact, goed overleg over wat er gedaan moet worden.

Snel en zeer professioneel

Al een aantal jaren ben ik een zeer tevreden klant bij PG auto's. Goede en professionele service.

Snelle en prima service!

Kort voor mijn vakantie een aantal problemen met mijn Volvo S40, tijdens mijn bezoek op maandag ochtend (zonder afspraak) kon ik de auto meteen achter laten en zijn de problemen adequaat verholpen! Top gedaan !

uitstekende service beurt. van mijn volvo V70

uitstekende ervaring.

weten wat ze doed volgendx koop ik daar weer een volvo

goed geholpen en storing opgelost

Heel fijn dat ik direct terecht kon met een probleem.

Ik kon dezelfde dag zelfs ochtend terecht om een probleem met de auto te verhelpen. Het is meteen opgelost, dus ik kon erop wachten. Heel fijn, want het komt altijd ongelegen.

Prima vakmanschap van Dhr Jan Willem !

Zie boven

Goede service! Vriendelijke mensen!

Een bedrijf dat vertrouwen uitstraalt! En dat ook nakomt!

Zeer klant vriendelijk en eerlijk en goed advies.

Mijn huidige auto hier gekocht en zeer goed en vriendelijk geholpen. Ook met het toelichten van de status en history van de auto. Zeer nette en professionele afhandeling.

Trekhaak en remmen voor laten plaatsen

Zoals gewoonlijk duidelijk en goed geholpen en een telefoontje voor vervanging met prijsopgave remmen Trekhaak netjes geplaatst en remmen ook dus tevreden klant.

goed geregeld

reparatie prima uitgevoerd

Vriendelijk en servicegericht

Betrouwbaar- afspraak is afspraak Goed3 prijs / kwaliteitsverhouding

erg fijn en goed

Vooraf een heldere afspraak gemaakt, een prima en afgetankte ruilauto aangeboden. Tijdens de dag gebeld met specifieke aandachts- en beslispunten en helderheid over de kosten. Koffie bij afhalen en een klantenbindend praatje. Meegereden bij de "standaard" proefrit en toen ik zelf weer mocht in mn V70, ontdekte ik dat hij weer geweldig en soepel reed.