Goed en snel

Goede en snelle service!

Top service

Alleen wacht nog op men 26 euro maar dat komt wel buurman:)

Open en professioneel contact

Na reactie op advertentie heel snel reactie terug en afspraak voor bezichtiging van buscamper. Ik kreeg alle ruimte om de camper te bekijken, vragen te stellen, gegevens in te zien en proef te rijden. Duidelijk in onderhandelingen en behulpzaam in het zoeken naar accessoires en geeft daarin betrouwbaar advies.

Verkeerd @doorgegeven.

Wij hebben een aantal dagen geleden een @ aan jullie gestuurd over onze ervaring bij jullie, maar we hebben een fout @ adres doorgegeven dus kunnen we niet op de link klikken om te bevestigen, het goede adres is ronvanputten44@hotmail.com , Mvg, Familie van Putten uit Ridderkerk

Zeer prettig

Heel klantvriendelijk Komt afspraken na

Uitstekend!

We moesten op zeer korte termijn een huurauto regelen. Dit was binnen no-time goed en professioneel geregeld. Ik beveel dan ook een ieder dit bedrijf aan.

uitstekend!

auto rijdt weer fantastisch! Auto was zelfs gewassen bij het ophalen. Super service, betrouwbaar en vriendelijk.

Fijne service

Snel, vriendelijk en goede corona maatregelen

Een bedrijf/persoon die bij de 1e onmoeting meteen vertrouwen geeft

Meteen bij on eerste bezoek kwamen we in gesprek met Patrick Diepeveen. Een rustig persoon die je bij het gesprek direct in de ogen kijkend meteen het vertrouwen geeft dat het afgesprokene dik voor elkaar komt en dat vervolgens ook helemaal na komt. Iemand van "Een man een man, een woord een woord. Oftewel: "zeggen wat je doet, en doen wat je zegt."

Excellent bedrijf also u Wilt je auto verboten.

Perfect bedrijf en vriendelijk Jensen.

Goede service, snelle reactie en dienstverlening

Er is een snelle reactie en er wordt actief met je mee gedacht. Daarnaast ben ik erg tevreden over de dienstverlening.

Goede service en top kwaliteit

Alles duidelijk en afspraken worden nagekomen. Goede service en top kwaliteit. Zeer tevreden en een aanrader!

Snel kordaat en zakelijk

Snel en kordaat

Helder, duidelijk en betrouwbaar

Duidelijke afspraken die nagekomen worden tegen afgesproken prijs.

Super begeleiding, verstand van zaken

Na mail en telefonisch contact werd alles duidelijk uitgelegd en snel geregeld. Geen mooie verkoop praatjes, maar goed advies en snel geregeld.

Zeer klantvriendelijk en goede service.

Voelt al klant zeer betrouwbaar bij deze verkoper. En dat is ook zo! Zelden of nooit pech, en als er al een kleinigheid aan schorst dan is dat in no-time verholpen.

Knap geregeld

Mijn auto heeft zijn jonge jaren in Duitsland doorgebracht. Patrick van EU CAR Trading zocht, vond en importeerde de auto. Alles helder en duidelijk geregeld. Bij aflevering duidelijke uitleg gekregen en auto was tiptop in orde gemaakt. Ik kwam hier op advies van andere andere klant van Patrick

Uitstekende service en auto’s

Inmiddels zakelijk en prive ervaring met de levering van drie auto’s.

Goed bedrijf. Doet wat het zegt

Ongeevenaard !

Door Patrick Diepenveen van EU Cartrade inmiddels laten importeren: - Mini Clubman - Range Rover Sport - Chausson Camper Perfect afgewikkeld door Patrick

Goede service, goed behandeld

Wij zijn erg tevreden over de aankoop van onze Mercedes bij deze firma. Er wordt erg professioneel gewerkt en de mensen nemen alle tijd voor je om alle vragen te beantwoorden. Afspraken worden nagekomen en we rijden de auto met een fijn gevoel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie Renault gekocht voor een mooie prijs. Prima en snel geholpen door de heer Diepeveen

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig zaken gedaan met Patrick. Heel kalm en geen opdringerige verkoper. Zal zeker bij een volgende aankoop een kijkje bij hem nemen. Kan de nazorg nog niet beoordelen maar heb er vertrouwen in dat dit ook goed opgepakt zal worden (hopelijk is er geen nazorg nodig).

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en goed contact met de eigenaar van EU Car Trade. Zeer snelle levering van de auto en de werkzaamheden m.b.t. apk en de vervanging van een onderdeel zijn volgens afspraak in orde gemaakt.