Ze leren hoe je goed met een auto om kan gaan.

Het was voor mij makkelijk om te leren autorijden. Ik had wel een paar lessen meer genomen omdat ik meer tijd nodig had, maar het is toch goed gekomen.

zeer aangename mensen

Ik werd daar zeer goed onthaald voor men inschrijving en de lesgever legt oek alles goed uit zodat we het direckt goed doen om te slagen

Heel tevreden

Heldere communicatie en planning. Goede instructeur met duidelijke instructies en praktische tips.

Goede en duidelijke uitleg

Prima uitleg, vriendelijke instructeurs

Goede rijschool. Ze weten wat je nodig hebt en hoe ze een leerling wat aanleren.

Goed, vriendelijke instructeur, handig, flexibel als je netjes doet.

Zeer aangenaam om les van te krijgen

Zeer goed les gekregen voor de brommer waardoor ik in 1x kon slagen

Leren rijden op een persoonlijke manier

Mijn rij-instructeur was Bart, vanaf de eerste kon ik het al goed met hem vinden op het gebied van humor en zijn aanpak wat betreft het rijden. Met de hulp van Chris Roelse Rijopleiding en specifiek Bart heb ik in 1x mijn rijbewijs gehaald en hiervoor wil ik ze ook bedanken!

Tevreden

Super goede ervaring! Prima, duidelijke instructeur

Zeker aan te raden.

Goede lessen / goede instructie. Geslaagd van de 1e keer.

Kees is een zeer ervaren rij opleider weet waar hij het over heeft en stoomt je klaar zodat je in 1 keer kan afrijden

Fijn team

Hele fijne manier van lesgeven. Goed geregeld en overzichtelijk planning.

mijn ervaring was geweldig

vriendelijke instructeurs, ze leren op de juiste manier, ze geven veel informatie

Fijne mensen en goede lessen

De mensen die er werken zijn altijd heel aardig en het is altijd gezellig tijdens het rijden.

Leuke rijschool!

Leuke rijschool met aardige instructeurs die je veel kunnen leren!

Prima rijschool

Leuke instructeur waar je je erg bij op je gemak voelt en die je veel leert!

Erg klantgericht en vriendelijk!

Erg klantgericht, vriendelijk en meedenkend in oplossingen! Zeer aan te bevelen. Hartelijke groet, Jolie

Goede duidelijke instructie

Veel geleerd in korte tijd

Ja ik vond het een leerzame maar vooral een fijne cursus.

Goede ervaring vriendelijke mensen stelde me goed op mijn gemak kreeg goede uitleg Op kantoor(want ik moest even wachten)hing ook een vriendelijke sfeer toen vroeg ik om prijsopgave voor een motoropleiding en dat vond ik een mooie pakket voor dat bedrag en heb dus ook besloten om dit te gaan doen dus tot binnenkort weer hoop ik. Gr jean-pierre

Top rijschool

Motorrijbewijs gehaald bij chris roelse, zeer tevreden over.

Hele goede rijschool!

Les gehad van Daniël! Alles wordt goed uitgelegd en besproken! Fijne en leuke leraar die je op je gemak stelt, en je op een rustige manier auto leert rijden!

Een ideale opleiding.

Van de eerste keer geslaagd. Zeer fijne begeleiding! Gezellige lessen. Echt een aanrader!

Professioneel, persoonlijk, leerzaam.

De lessen worden goed opgebouwd. Ik voelde me tijdens de lessen goed geholpen met het aanleren van de verschillende verrichtingen. Er wordt gekeken naar je persoonlijke kunnen en groei. Ook krijg je de juiste tips en tricks om te verbeteren. En een gezellige instructeur helpt natuurlijk ook! Bedankt Mathijs

Geslaag in één keer

Goede, vriendelijke en enthousiaste instructeur (Bart) die ervoor zorgde dat ik mijn praktijk in één keer haalde, zeker aan te raden!

Geduldig en vakkundig!

Geduldig en vakkundig!