Goede rijschool met eerlijk advies

Ik ben blij met deze rijschool. Mijn instructeur geeft mij vertrouwen en geeft mij eerlijk advies in hoeveel lessen ik nodig heb. Ook wanneer ik zelf wat meer lessen wilde om zekerder mijn examen in te gaan werd hier rekening mee gehouden

Keurige rijschool, prima lessen

Lessen zijn goed, Chris is duidelijk en professioneel. Ben in één keer geslaagd voor de praktijk.

Enorm goed en erg behulpzaam

Zeer tevreden ! Ze helpen goed en stellen je gerust nemen de tijd voor je en geen vraag is te dom

Top rijschool

Kort maar krachtig , verdiend deze rijschool alle 5 de sterren , Uitleg voor BE rijbewijs was optimaal en zorgvuldig . Mijn rij instructeur was duidelijk en rustig in uitleg , 2x dezelfde vragen stellen was ook geen schande . Verder het hele team ivm betalingen en vragen beantwoorden was ook geen probleem. Ik raad het voor iedereen aan.

Een aanrader

Goede service!

Leerzaam

Angelina en jens zijn erg aan te raden. Jens is een vlot persoon die je graag helpt en leert. Mijn ervaring naar het examen toe ging in een stijgende lijn. Erg dankbaar

Vlotjes

Een goede rijinstructeur is al de helft van je praktijk examen

Jouri is een prima instructeur!

Fijne lessen gehad van de instructeur. Duidelijk en rustig in de omgang. Gelijk geslaagd voor mijn BE rijbewijs. Dat is mede door de lessen van Jouri. Bedankt!

Was een fijne rit!

Goede tips meegekregen en alles werd super duidelijk uitgelegd.

Veilig

Goeie en aardig instructeur, creëren een veilige en geduldige omgeving om in te leren.

Zeer goede en zeer professionele service!

Van het eerste telefoontje om te informeren tot de laatste app met de rij-instructeur de service als zeer goed en professioneel ervaren.

Vertrouwelijk

Ik heb eerst bij dek les gehad en die hadden gezegd dat ik eerst mijn auto moest doen voordat ik motor kon rijden. Ik ben dan overgestapt naar roelse en ben met open armen ontvangen. Het vertrouwen die ik had in Matthijs is na de tijd steeds erger geworden en had het gevoel dat ik toch voor de motor kon gaan.

Een fijne ervaring

Het was een fijne rijopleiding en een leuke tijd. Het praktijkexamen voelde goed.

Supergoede rijlessen

Hele fijne lessen gevolgd, en in 1 keer geslaagd!

Super rijschool

Hele fijne ervaring

Top! Goede instructeurs die alle tijd voor je nemen!

Na een hele lange tijd lessen en 3 herexamens is het eindelijk gelukt om mijn rijbewijs te halen. Dit met een grote dank aan Angelina en Daniël. Zij hebben de tijd genomen om alles goed en duidelijk uit te leggen en te leren. Super rijschool! Bedankt!

Leren rijden op mijn eigen tempo

Mijn rijinstructeur [Chris Roelse] van Chris Roelse Rijopleiding merkte snel op dat het voor mij allemaal op een wat rustiger tempo moest. Ik zat in het begin namelijk steeds erg zenuwachtig en paniekerig in de auto, maar daar hield hij superveel rekening mee en we hadden veel reflectiemomenten tijdens het rijden. Nu rijd ik met zekerheid en vertrouwen dankzij Chris, dus dankjewel!!!

Prima ! rijschool

Goede communicatie, Helder in rapportage. Prima rijschool

Een goede service en goede communicatie tussen rijschool en instructeur en leerling en de app is heel handig je kan alles zien niks vergeten je krijgt een melding 30 minuten voor de lessen dat je les bijna begint echt top

Vriendelijke, ervaren en flexibele instructeur. Naast leerzaam ook altijd heel erg gezellig. Ze nemen de tijd voor je en zorgen dat jij je op je gemak voelt. Ze geven duidelijke instructies en geven je goed les! Door Bart heb ik in één keer mijn rijbewijs gehaald. Altijd gezellig mee gehad en veel van kunnen leren! Ik ben heel erg tevreden.

heb goede hulp gekregen, ben heel blij

Ik ben tevreden

Ik kom uit Jakarta, Indonesië, waar het verkeer daar erg druk is en veel chauffeurs niet gedisciplineerd zijn met verkeersregels en we rijden op basis van ervaring en gebruiken ook gevoelens. Toen ik hier op Chris Roelse Rijopleiding zat, vond ik het moeilijk om mijn rijgedrag te veranderen maar ik had het geluk dat ik hier bij Chris Roelse Rijopleiding terecht kwam met Kees als Instructeur. Kees heeft mijn rij-mentaliteit (hersenspoeling) veranderd zodat ik geslaagd ben voor het praktijkexamen auto. Hartelijk bedankt aan Chris Roelse Rijopleiding en in het bijzonder aan Kees om mij zo goed te begeleiden. Veel Succes :-)

Motorles van Chris. Steeds stapje per stapje met de juiste tips waardoor je gaandeweg steeds meer vertrouwen krijgt in je motorbeheersing en je je nooit onveilig voelt. Het is ook een aangename man met humor, iemand die je vertrouwen geeft en een stipt persoon. Administratief keurig geregeld wanneer les via mail. Een aanrader.

Super , geweldige instructrice ! Top !

Ze doen hun best voor je , om zo snel mogelijk je rijbewijs te laten behalen .

Goeie lessen, makkelijk plannen met de instructeurs want ze zijn flexibel! Zeker een aanrader zeer ervaren rij school :)