Waardeloos

Waardeloze rijschool. Totaal geen feedback, niet van de instructeur, noch vanuit het kantoor. Gegeven lessen worden niet bijgehouden. Als het even wat minder ging, ook geen tijd voor een luisterend oor. Wel als er een factuur moest betaald worden. Er gaat niets uit van de instructeur, koffie drinken en op een 80km/u weg bezig op zijn gsm. Hobbelt maar wat rond, weinig uitleg, is niet gedreven om jonge mensen iets bij te leren. Op het einde van de maand de centjes ontvangen en verder de dagen vol maken. Zit er als een ongemotiveerde zak patatten naast.

In 1 keer geslaagd door duidelijke lessen van Joery

Erg duidelijke en directe uitleg

Het zou makkelijker en sneller gaan om een rijbewijs te behalen als je vaker dan 1x per week zou kunnen lessen. Dan blijven de geleerde manoeuvres ect beter hangen

Hele goede rijschool

Je krijgt goeie leerzame en leuke lessen!

ik vindt het een goede opleiding omdat alles goed uitgelegd wordt

Ik vind het ten eerste al heel leuk om te rijden en nog een fijne instructeur was ook wel fijn.

Ik begon met theorie die had ik gehaald en trok mocht ik rijden, vrijdag 11 november eerste rijles, ik was een klein beetje gespannen, maar er gingen rijden het ging redelijk goed. Toen ik klaar was had ik genoeg zelfvertrouwen voor donderdag 17 november. Ik begon aan die rijles en ik was zelf niet blij, in de loop van die rit kwam ik wel weer terug maar niet perfect. Toen mocht ik examen doen en ging heel goed, op 1 punt na te weinig snelheid, toen we klaar waren vertelde hij je bent geslaagd en dat was mijn ervaring

Om en om

Er zaten goeie kanten aan en wat mindere kanten,

Very supportive teaching and encouraging

I’d definitely suggest Chris Roelse to everyone. Instructors are very supportive and teach you in an effective way.

• Would you recommend us? Yes

Geweldig en efficiënt

Goede instructeur, die je op je gemak stelt en alles duidelijk uitlegt.

Verzorgde en goed georganiseerde lessen. En met een duidelijk tijdschema uiteindelijk in 1 keer geslaagd voor mijn A getrapt.

Hele gezellige en leerzame lessen

Waren gezellige en leuke lessen! Heel erg naar mijn zin gehad

Helemaal top

Beste instructeur ooit, Bart heeft me goed geholpen met het rijden. Af en toe is de harde hand gekregen maar het was het waard! Die man verdient opslag :)

Supergoed

De ervaring bij Chris roelse was goed. Een hele goede begeleiding gehad.

Fijne rij opleiding!

Al mijn rijbewijzen gehaald via Chris Roelsel. Goede en fijne begeleiding tijdens het lessen. Rustige instructeurs met een duidelijke uitleg.

Zeer kundig en vriendelijk.

Ik heb de rij lessen hier als zeer goed ervaren

Heel erg vriendelijk

Vriendelijk en geduldig

Hele fijne rijschool

Hele fijne en persoonlijke rijschool.

Zeer goede en ontspannen manier van les geven.

Goede begeleiding en duidelijke uitleg

Mijn dochter is erg onzeker, maar gelukkig van de 1e keer geslaagd

Goede en duidelijke uitleg

Ik volg motorrijles via chris roelse. Mijn instructeur is Mathijs. Mathijs legt alles duidelijk en rustig uit en volg zijn lessen met veel plezier.

Duidelijke uitleg

Duidelijk over het deelnemen in het verkeer en de speciale manoeuvres.

Persoonlijk en de spreekwoordelijke spiegel voorhoudend

Ik houd van een persoonlijke benadering, directheid en eerlijkheid en dat is precies wat ik hier ontvang . Zowel positieve als negatieve feedback die gestoeld is op de persoon die jij bent en dat waardeer ik enorm. Bij deze rijschool ben je een uniek individu en geen nummer en dat maakt wat mij betreft het verschil

Toprijschool!

Ik heb motorrijlessen AVB gevolgd bij Chris, en dat is prima bevallen. Chris heeft jaren ervaring en dat vertaalt zich naar een deskundige, geduldige en vriendelijke uitleg, met als resultaat dat ik meteen geslaagd was. Echt een aanrader!

Flexibel en professioneel

Goede service flexibel en professioneel