Leuke lessen

Hele leuke lessen gehad van Harvey! En gelukkig geslaagd

Super!

Ik heb bij Chris Roelse gelest voor de aanhanger. De lessen waren leerzaam en gezellig! Met veel geduld werd alles goed uitgelegd.

Geduldige behulpzame vriendelijke instructeur’s

Heb mijn auto rijbewijs daar behaald. Nu ben ik bezig met mijn motor rijbewijs na 10+ jaar en nog steeds dik tevreden. Ze zijn geduldig met je en geven goede duidelijke instructie’s met een lach. Kortom top rijschool.

Heel fijn examen gehad en de lessen waren top. Gehaald met 24 lessen.

Duidelijke uitleg en vriendelijke instructeur

De instructeur stelt je gerust en geeft goede aanwijzingen.

Altijd alles goed geregeld

Goeie begeleiding

Geweldige ervaring

Leuk en gezellige lessen

leuk en gezellige lessen en een goede sfeer in de auto

Het was een leerrijke ervaring

Ik raad deze rijschool aan

Duidelijke en prettige Motorrijles van Chris.

Prettig en duidelijk

Goede ervaring

Leuke lessen, goed uitgelegd!

Fantastisch

Geweldige instructeurs met ervaring en geduld.

Heel goed

Heel aardige mensen

Goede begeleiding, fijne instructeur, persoonlijke behandeling

Fijne rijschool met geduldige, vriendelijke en bekwame instructeurs. Ook flexibel met plannen van lessen. Zou deze rijschool aan iedereen aanraden.

Fantastisch

Zeer fijne rijlessen. Nooit problemen gehad

Hier mijn brommer en auto rijbewijs gehaald en door de goede begeleiding en ondersteuning alles van de eerste keer gehaald, hierdoor ook de keus weer gemaakt om ook mijn motorrijbewijs hier te halen.

Ontspannen manier van lessen, van de eerste tot de laatste les werd elke keer alles rustig en duidelijk uitgelegd.

Prettige samenwerking

Ik heb de rijlessen altijd als prettig en leerzaam ervaren. Angelina was voor mij een goede instructrice en gaf de juiste aanwijzingen op punten waar ik extra op moest letten. Ze bleef altijd rustig en dat vond ik een positief punt.

goede rijschool

Ik heb in 1 keer mijn rijbewijs gehaald. Dat zegt genoeg.

Goeie service

Er werd altijd verteld wat er beter kon of wat er juist goed ging. Hij zorgde er voor dat ik voor het examen er klaar voor was. Ook heeft hij me gerust gesteld in het auto rijden omdat ik dat in het begin spannend vond. Dus ondanks Harvey zijn flauwe grappen heb ik een leuke en vooral leerzame tijd gehad bij Chris Roelse.

Zeer positief!

Ik ben zeer blij en ben voor alles in 1 keer geslaagd. ga zo door!!

Goede rijschool en een super rijinstructeur(bart)soms streng maar veel gelachen,dank jullie wel voor alles,kan iedereen aanbevelen om bij jullie hun rijbewijs te halen,grt manolito

Helemaal geweldig!

Ik vond het erg leuk om bij Mianne te lessen. Ze was altijd duidelijk en vriendelijk. Ik ben heel erg blij met het behalen van mijn rijbewijs. Een echte aanrader!

super leuke tijd, en mijn examen in 1 x gehaald.

Ik wil Chris Roelse een dikke pluim geven. Ik heb een leuke lestijd gehad en ben in 1 x voor mijn examen geslaagd. Mijn tussentijdse toets viel tot 2 x toe uit door corona, maar ze hebben heel erg hun best gedaan om dit toch nog voor mijn praktijk examen te kunnen doen. Bart bedankt voor de leuke en leerzame rijlessen.

Prima begeleiding gehad bij het behalen van mijn rijbewijs.

Ik heb een hele goede ervaring met rijschool Chris Roelse. Alles was goed geregeld.