goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed gesprek gevolgd door proefrit en snelle besluitvorming. Prima shop die HOPP.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deze week een hele mooie Volvo v60 gekocht. Het was liefde op het eerste gezicht. Arjan heeft me heel goed geholpen. Nam alle tijd. Geen gladde praatjes maar open en eerlijk over hun manier van zaken doen. Ik kom zeker terug...

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke en eerlijke service!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne benadering, duidelijke taal en snelle en heldere afhandeling, zeer tevreden met onze nieuwe Jetta Hybride.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf was al enkele weken op zoek naar een mooie volvo V60 plug in hybride en Hopp had er net eentje op internet geplaatst, mooi kleur mooie uitvoering voor een mooie prijs. Meteen gebeld en een goede omschrijving van de auto gekregen. Hierop heb ik gevraagd om de auto te reserveren wat ook netjes is gebeurd. Ik heb de auto nu enkele weken in bezit en heb er geen spijt van, prima auto en goede service, bij de volgende auto ga ik zeker de firma Hopp raadplegen. Ze zijn open en eerlijk en alles als erg prettig ervaren.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een mooie keurige audi A5 gekocht bij dit bedrijf. Mensen zijn erg open en eerlijk over de auto geweest.. fijn en vriendelijk geholpen en met een goed gevoel de auto gekocht..

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nieuwe auto kopen is altijd spannend. Daarom was het prettig op de maniwr waarop wij geholpen zijn door Hopp. Zeer netjes afgeleverd door Hopp. .

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede vrijdag hebben wij een (eigenlijk spontane) proefrit gemaakt in een DS3 bij HOPP. We zijn zeer hartelijk ontvangen en direct werd er vol enthousiasme verteld over de herkomst van de auto en de \"schades\". \r\n\r\nNa onze uitgebreide proefrit zijn wij met Arjan om tafel gegaan en reden nog geen uur later richting huis in onze nieuwe auto. \r\n\r\nComplimenten voor de geweldige transparante manier van zaken doen en bedankt voor al je tijd en uitleg!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Donderdag een 1 serie online zien staan, vrijdag Nederland doorkruist naar Zwolle. Wat een hartelijk welkom en fijne eerlijke broers. De auto is voor mijn persoon linke voorkeur voor wat kleins nog even naar de lokale garage geweest op kosten van Hopp. Uiteindelijk een faire prijs gekregen voor mijn inruil en (nadat er een hoop tegen \r\nzat) s avonds, 2 uur na sluitingstijd van het bedrijf de deal kunnen sluiten en met een voldaan gevoel huiswaarts gekeerd. Heren, het gaat jullie goed en hopelijk tot ziens!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle en goede service, vakmensen !

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel eerlijk en net bedrijf! Als wij een nieuwe auto aanschaffen zullen wij dat zonder twijfel hier weer doen!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Twee weken geleden een volkswagen passat gekocht bij HOPP. \r\nSupergoed geholpen, vriendelijk en eerlijk. Bij het ophalen van de auto zelfs opgehaald op het station. Na een week een klein mankement aan de auto en ook daarmee supergoed geholpen. Bij aankoop van eventueel een volgende auto zullen wij zeker eerst informeren bij HOPP. Superservice.\r\nWij zijn zeer tevreden en zullen HOPP ook aan iedereen aanraden!!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Pas geleden mijn Ford kuga verkocht aan Hopp. Bij aankomst netjes ontvangen en de Ford van binnen en van buiten grondig na laten kijken en uiteindelijk ook nog eens geworden met het verkoop bedrag. Mocht iemand een auto zoeken dan kun je daar zeker met een gerust hart een auto kopen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Recent een nieuwe Bmw 330d gekocht. Goede service en zeer leuke en betrouwbare verkopers. Voor onze volgende Bmw houden we ook zeker hun site in de gaten en komen zeker terug.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben onze BMW 1 serie verkocht aan Hopp. Goede ervaring!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super ervaring met auto bedrijf Hopp. Op zaterdag een auto op Marktplaats gezien, op zondag avond kwam hij speciaal voor ons naar de zaak in Zwolle voor een proefritje. Een vriendelijke man, een eerlijk verhaal en de auto\'s zien er allemaal netjes uit. Besloten de auto te kopen en ik kon mijn nieuwe aanwinst zelfs op zondag avond laten overschrijven en meenemen!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs wegens gezinsuitbreiding een mooie Audi station gekocht. Keurig bedrijf met goede prijs/kwaliteit. Bij een volgende auto komen wij zeker terug.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Audi a4 gekocht bij hopp in januari 2017. Na uitlezen van boardcomputer een storing in de stekker van de trekhaak. Zelf laten maken en reparatiekosten vergoed gekregen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heden vanuit Sittard met de trein naar Zwolle om een uitzonderlijk mooie Nissan X-trail Elegance op te halen. We werden opgehaald vanaf het station. Keurige, nette en uitvoerige informatie en mochten zo alleen een proefrit gaan maken. Daarnaast lekkere koffie en een hele scherpe prijs/kwaliteitstelling. Het was de treinreis van 3 en 2,5 uur meer dan waard. Eerste rij-indrukken van de auto, meer dan goed en prima in de lak. Met 100% schoon interieur opgeleverd. Toppie. Bedankt Arjan en Jan-Willem voor de prima service en afhandeling. Sandra & Ad, Sittard

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik zag op marktplaats een mooie Peugeot RCZ 1.6 THP 156PK\r\nheb ze gelijk gebeld voor de nodige informatie\r\nal mijn vragen werden netjes beantwoord en welke ze niet wisten werd gelijk opgezocht in het onderhouds-boekje\r\nen als ze het antwoord niet wisten zijden ze dat ook eerlijk\r\nen dat voor een autohandelaar kom je niet vaak tegen dat ze toegeven en eerlijk zijn hoe de zaken zijn \r\nze willen auto\'\'s verkopen zonder poea zodat er achter af geen gezeur is\r\nik mog een proefrid maken van 1 tot anderhalf uur want ze vinden je moet wel zeker weten wat je koopt\r\nen ik mocht zelfs een aankoop keuring doen\r\nen ze boden ook nog een gerantie verzekering aan van een jaar die je er bij kon kopen met de nodige uitleg wat wel en wat niet er ondervald voor de garantie\r\nhelaas had ik de finacele middelen nog niet om tot een deal te komen maar de bod voor mijn auto en de prijs blijft geldig zolang de auto nog te koop staat\r\nik zeg zet het zo door waar jullie mee bezig zijn \r\nontvangst uitleg etc geweldig en vertrouwend gevoel dat je een auto koopt en weet waar je aan toe bend\r\n\r\nM.v.g. Manuel

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top! Mooie auto gekocht eerlijk bedrijf goede service, veel rij plezier.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hopp heeft mijn auto ingekocht! Contact was zeer prettig, professionele partij met verstand van zaken.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik had mijn auto op marktplaats gezet en er werd gebeld door Hopp trading dat ze belang in mijn auto hadden. Enige vereiste was dat ik zelf met de auto langs moest komen. Ik woon vlakbij maar toch enigszins sceptisch reed ik na Hopp trading. Dat was niet nodig, werd vriendelijk ontvangen en het was in een half uur geregeld.