Vriendelijk en uitstekende service.

Begin 2023 heb ik bij Hopp een Tesla model S 100D gekocht. Al vrij snel ontstond er een probleem met het verwarmingselement van de rij-accu. Dit ondanks de grondige inspectie die Hopp had laten uitvoeren. Door drukte bij Tesla duurde het langer dan gewenst voordat het euvel gerepareerd kon worden. Uiteindelijk is het uitstekend opgelost en zijn alle kosten onder garantie vergoed door Hopp. Eigenaar Arjan is geen opdringerige verkoper is maar een rustige persoon die zijn beloften waarmaakt. Willy Jansen 3 oktober 2023

HOPP Klantvriendelijkheid ten TOP!!

Voor een nieuwe Volvo V60 kwamen wij terecht bij Hopp Zwolle. Na een prettig telefoongesprek corona-proof afgesproken om een proefrit te maken. Arjan heeft verstand van zaken, denkt in alles mee en gaf ons eerlijke en duidelijke uitleg! En bovenal nam hij alle tijd voor ons! Na 2 proefritjes de knoop doorgehakt! En een week later staat hij bij ons op de oprit! Voorzien van grote beurt, jaar lang garantie en spik&span gepoetst! We zijn erg tevreden! Aanrader dus :-)

Betrouwbaar en transparant

Na wat rond zoeken op internet vond ik een golf gte op de site van autobedrijfhopp. Na aantonen van intresse werd ik daarna gelijk op gebeld en had ik Arjan aan de telefoon. Hij was erg vriendelijk en duidelijk over de golf. Toen gelijk een afspraak gemaakt om een proef rit te rijden. Arjan is erg transparant en probeerd je echt te helpen met de keuze. Gaat de krasjes na en is duidelijk en maakt goede afspraken. Ik beveel auto bedrijf hopp aan !

Ontzettend nette auto’s, klantvriendelijk en betrouwbaar

We hebben bij dit bedrijf een Volkswagen Golf GTE aangeschaft. Hopp heeft erg nette auto’s, zijn vriendelijk en betrouwbaar. Je mag de tijd nemen om even rustig een proefrit te maken. En ze leggen alles goed uit. Daarnaast leveren ze alleen hele nette auto’s af met garantie. Wij zullen Hopp zeker aanbevelen.

Van begin tot eind niets dan duidelijkheid

Mijn ervaring met Autobedrijf Hopp begon online, met duidelijke foto's en duidelijke teksten over de auto. Nadat interesse was getoond in een auto werd ik keurig gebeld door Arjan. Alle minnen en plussen van de auto werden doorgenomen. En het stond mij vrij eens langs te komen. Uiteindelijk de auto bekeken in de avond, wat een flexibiliteit! Na een proefrit de papierwinkel doorgenomen. Uiteindelijk een aantal dagen later de knoop doorgehakt en geen moment spijt! Zou hier iedereen aanbevelen een auto te kopen. Dank Arjan!

Mooie voorraad plug in auto's met een duidelijk verhaal.

In en verkoop van ex lease maar dan anders. Met wel een volledige beurt indien nodig. Met standaard 12 maanden garantie. En met een duidelijk verhaal. Mooi dat ze zich proberen te specialiseren in een niche markt: de plugin hybride. Hierdoor veel keus binnen dit specifieke segment. De auto's staan er strak gepoetst bij. Kantoor is piepklein maar dat heeft ook weer zijn charme. Voldoende aandacht en geen moment opdringerig. Ik heb er in ieder geval met vertrouwen een auto gekocht.

Goede service en kwaliteit.

Goede garantie, service en kwaliteit.

Betrouwbare garage met vriendelijk personeel

Wij hebben een VW Golf GTE gekocht bij Hopp. Kleine garage met vele hybride auto's. Wij zijn erg vriendelijk en correct geholpen door Jan Willem en Arjen. De heren hebben verstand van zaken en denken echt met je mee!

Superfijn geholpen

Superfijn geholpen, mooie auto’s Genoeg keus

Top garage!!!

Ik ben geholpen door Arjan. Ik had online een audi a3 etron zien staan en belde gelijk de gerage hopp op ik kreeg dus Arjan aan de lijn die heel vrolijk al mijn vragen beantwoorden in alle rust toen alles door gesproken was hebben we een afspraak gemaakt ik kon gewoon In de avond uren langs komen geen probleem 8:15 de koffie stond klaar en de auto ook met een vollen accu. Alles was heel open en eerlijk je weet wat je koopt het is wat het is alles werd eerlijk aangegeven krasje hier dingetje daar standaard een jaar gerantie afspraken gemaakt en een week later konden we hem op halen alles is volgends afspraak gegaan echt een top gozer!! Zou er zo blind weer een auto kopen kort om garage hopp is TOP zeer tevreden klant uit Rockanje!! Ga zo door !!

Zeer tevreden!!

Hele betrouwbare autohandelaar. Goede service. Auto is netjes afgeleverd! Zeer tevreden over alles.

super goed

wij waren voor her eerst bij autobedrijf Hopp en het was super goed..helemaal top.. ze hebben de nodig tijd voor ons genomen en alles goed af afgehandeld..en alles duidelijk uit gelegd. dus top bedrijf. mvg fam Rengers

Prima kleinschalig autoverkoopbedrijf gerund door twee broers

Prima geholpen. Klein autobedrijf zonder grote glimmende showroom. Je voelt je echt klant door het directe contact, en nemen echt de tijd voor je. Komen afspraken na. Mijn gevoel was direct goed.

Prima klanten service

Ik met tevredenheid geholpen toen ik mijn auto bij autobedrijf Hopp heb gekocht. Ook de afhandeling met nog wat materialen is naar tevredenheid verlopen.

Prima Service, Prima Auto

Prima Service, Prima Auto

behulpzaam, meedenkend, vlot, goede service.

Ik kom al jaren bij Hopp. Er word tijd genomen voor de klant. Erg behulpzaam en alles verloopt lekker vlot. Ook in de toekomst koop ik hier graag weer.

Uitstekende service.

Prettig, correct en volledig geholpen!

Inzichtelijke heldere services !

Vriendelijke service en snappen wat je zoekt. Zou iedereen aanraden langs te gaan bij Hopp!!

Goede Service, nette vlotte behandeling

Dit is echt een autobedrijf die de klant eerlijk en goed helpt. We hebben hier een goed en mooie gebuikte auto aangeschaft. Ze zijn netjes en klantvriendelijk. Zou hier gelijk weer een auto kopen. Ook de aftersales is zeer goed. Ze lopen niet weg voor problemen en lossen echt alles goed op. Ik kan niet ander zeggen geweldig. Ga zo door.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aardige mensen, professioneel, klantvriendelijk en servicegericht. Prima partij geweest voor aanschaf van een auto.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed klandvriendelijk

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede service , eerlijke handel na 2,5 maand mijn lader kapot geen garantie maar toch netjes financieel tegemoet gekomen

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service, deskundige en betrouwbare mensen, een aanrader. Na aankoop bleek er een mankement aan de auto, en dat is op hun kosten zonder problemen verholpen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Audi Q5 gekocht en Volvo V70 ingeruild. Goede prijs voor Volvo gekregen. Audi had probleem met standkachel. Dit gemeld aan Arjan. Deze heeft direct actie ondernomen en Audi is bij Pouw Zwolle op kosten van Hopp gerepareerd .\r\nZeer tevreden over dit bedrijf en zal een ieder aanraden hier een auto aan te schaffen. Top service en zzeer vriendelijke broers.

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Audi a6 gekocht bij Arjan.leuk bedrijf met verstand van zaken en mooie auto\'s. Auto is netjes afgeleverd.