Onderhoud als afgesproken, extra uit te voeren reparaties werden vooraf telefonisch gemeld

Deskundig en vriendelijk

Wij hebben de auto er nu een tijdje in onderhoud. Medewerkers staan je vriendelijk en persoonlijk te woord. Helpen je op een deskundige wijze en voorzien je, zo je wilt, van advies. Het gaat om hen om te zorgen dat je veilige en ongeruste kilometers gaat maken. En vooral dat je weer een lange tijd plezier kan hebben van je auto. Staan je goed te woord per telefoon en mail. Zijn zoveel mogelijk ook flexibel in je wensen.

Goed geholpen , vriendelijk , vakkundig , betrouwbaar !!!! Ga zo door . Een tevreden klant.

Ik zou hier een heel verhaal kunnen schrijven, het verhaal over een heel jaar rijden met een probleemauto, maar dan leest waarschijnlijk niemand het. Ik zal proberen het wat korter dan een jaar te houden... Niettemin, een verhaal wordt het ongetwijfeld.\r\nMaar, om maar met het belangrijkste te beginnen: niet te evenaren service, gáán voor de klant, koste wat kost (letterlijk!), de klánt moet tevreden zijn. Dát is, heel kort omschreven, Auto Bakker Dirksland.\r\n\r\nAuto Bakker kent voor klanten die een gebruikte auto willen een zoekservice, wanneer ze dat willen. Je geeft een aantal zoekcriteria aan en Auto Bakker gaat voor je op zoek. In overleg met de klant wordt naar een gevonden kandidaat-auto gereden, in grote lijn wordt die bekeken en bij in orde bevinden meegenomen naar Auto Bakker. Ontzettend handig!\r\n\r\nToch kan dat ook wel eens tegenvallen, zij het incidenteel. En zo\'n incident hadden wij bij de hand... Een voor het oog meer dan keurig uitziende Ford Focus C-Max 1.8 16V Futura, met een geweldige zit en comfortabel geveerd, gehaald bij een gerenommeerd autobedrijf elders in den lande, zou voor een jaar lang problemen gaan zorgen. Nee, slechts één probleem, dat echter op geen enkele wijze op te lossen bleek. Tijdens het rijden stotterde de motor onophoudelijk. Al bij de proefrit viel dit op, maar Auto Bakker garandeerde dat dit opgelost zou worden. Onder die conditie schaften wij de Ford aan. Maar wát ook geprobeerd werd om het haperende rijden eruit te krijgen - en wát werd níet geprobeerd? - werkelijk níets hielp! Van het vervangen van bougies tot gasklephuis, van bobines tot brandstofrail, van sensoren tot noem maar op, van het nakijken van de motorcomputer tot sensoren, ontsteking en bekabeling, het probleem liet zich niet verhelpen. De zoektocht naar een oplossing van het probleem bleef moeilijk omdat tijdens het uitlezen van storingen geen foutcode werd gemeld. Ook ingeschakelde hulp van collega garagebedrijven mocht niet baten. Maar Auto Bakker, en ook ikzelf, hadden tomeloos geduld. Beiden zaten we immers met een probleemauto in onze maag? Alle moeite die Auto Bakker zich getroostte om het probleem eruit te krijgen, gebeurde op kosten van Auto Bakker. Steeds kreeg ik kosteloos een vervangende auto mee naar huis. En dat is langdurig geweest. Van de in totaal twaalf maanden dat we de Ford hebben gehad, hebben we effectief misschien slechts vijf maanden er daadwerkelijk mee gereden. Voor het overige stond de auto steeds op de brug... \"En\", zo zegde Auto Bakker toe, \"als het probleem niet op te lossen blijkt, leveren we je gewoon een andere auto. Dan gaan we gewoon opnieuw op zoek.\" En Auto Bakker hield woord! Na een jaar tobben waren we het erover eens dat door blijven modderen geen optie bleef. En er kwám een andere auto! Opnieuw een Ford C-Max, maar nu zónder problemen, kan ik inmiddels zeggen na enige tijd erin gereden te hebben!\r\nOm een lang verhaal nu toch wat korter te maken, dít is dus Auto Bakker Dirksland: waar nodig - zelfs als dit het bedrijf grof geld kost - service tot vér over de grenzen van waar een ander garagebedrijf al lang had afgehaakt. Zegt het voort! En Cornelis Bakker: bedankt!

Zeer tevreden.

Goede prijs/kwaliteitsverhouding.\r\nKwaliteit afgeleverde werkzaamheden uitstekend.\r\nService en klantvriendelijkheid top!!!!

Zeer klant vriendelijk en komen de gemaakte afspraken na.

Goede communicatie, duidelijk advies, snelle service, goede eerlijke prijzen. \r\nGa zo door !!!!

Goed en snel geholpen, goed onderzoek verricht waar een probleem vandaan kwam. \r\nAuto kon binnen 24h opgehaald worden al.
  • Deskundigheid N.v.t.

Zeer deskundig, sociaal, hulpvaardig meedenkend en ook nog erg vriendelijk.

Heel goed, prima service, goede prijs/kwaliteitverhouding.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Altijd fijne service bij auto Bakker. Vriendelijk personeel en goede service. Altijd goed geholpen bij mijn oude auto en ze waren ook heel vriendelijk en behulpzaam bij het helpen van het kopen van een nieuwe auto. Fijn dat ik mijn nieuwe auto bij hun heb kunnen kopen, zo weet ik zeker dat ik een goede auto gekocht heb.

Een gezellig en goed bedrijf

Wij worden altijd goed geholpen en zijn zeer tevreden

Super Service. Vriendelijke mensen. Gewoon goed!

Ik ben uiterst tevreden over de manier waarop ik als klant ben behandeld. professioneel en deskundig en toch ook zeer persoonlijk, beleefd en vriendelijk. Meedenken met de klant. De APK en de reparatie is ook heel vlot en goed geregeld.

Onderhoud gedaan voor de auto van mijn vrouw

denken met je mee

Top service! Klantvriendelijk en komen na wat ze beloven. Een garage waar je nog echt binnen kan lopen.

uitstekende service auto dezelfde dag klaar

Goed bedrijf met persoonlijke touch kundig en erg service gericht

Hele prettige en leuke ervaring met dit bedrijf

Top, persoonlijk en vakbekwaam.

Goede service, goed contact en leveren prima werk!