Altijd goede service bij van Meegen!

Je loopt makkelijk binnen met je probleem en er wordt geluisterd. Meteen wordt er actie ondernomen of een afspraak gemaakt. Er wordt tussentijds gecommuniceerd over wat er aan de hand is en wat de kosten ongeveer zullen zijn, zodat je zelf kunt beslissen of je dit wilt of niet . Erg prettig. Kom graag bij deze garage.

Prima garage, daar is de klant nog koning!

Bij garage van Meegen staan ze altijd voor je klaar. En ze denken met je mee voor de beste oplossing voor ieder probleem.

Koop hier zeker uw auto

Online auto's bekeken en de vw up die we zochten hier gevonden. Zijn gaan kijken. Leuke ontvangst, goede info, proefrit enz. Je bent hier zeker geen nummer. Je wordt als een goede klant behandeld. Ben na aankoop nog steeds zeer tevreden. Leuk dat je auto bij ophalen versierd wordt als kado!

Gewoon goed

Fijne goede en prettige omgang

Helemaal tevreden

Reparatie werd snel en deskundig uitgevoerd. Ik mocht er zelfs op wachten. Een kopje koffie en weer op weg.

Super snel , deskundig advies van vriendelijke mensen !!!

Heel fijn

Prettig in contact fijn overleg. Geen financieel verrassingen.

zeer betrouwbare garage en altjd een eerlijke prijs

zeer betrouwbare garage en altjd een eerlijke prijs

Fijne en eerlijk zaak

Goed geholpen en zeer tevreden over de service!

Leuke vrije ontvangst

Geen nonsens

Altijd goede service!

Bij autobedrijf van Meegen denken ze graag met je mee. Altijd een topservice.

Fijn geholpen, luisteren goed naar de wensen van de klant

Fijn contact met het personeel. Ze luisterden goed naar mijn wensen en binnen 2 weken hadden ze een auto voor mij gevonden! Kwaliteit staat hoog bij Autobedrijf van Meegen. Ik raad ze zeker aan.

Betrouwbaar en nette prijzen

Heel goede service zoals gewoonlijk

Vakbekwaam personeel, zeer aardig kan altijd een grapje van af. Wij hebben een trekhaak laten plaatsen op onze Renault Clio, geen klein klusje. Martijn voor jou je vrouw en kindje 5 sterren Dat zijn jullie zeker waard. TOP Groet Jan en Wil Dit bedrijf kunnen wij zeker aanbevelen

Goede behandeling!!!

Wij zijn heel goed ontvangen door uw medewerker en alles naar behoren uitgelegd!!!

Auto gekocht Alles goed en volgens afspraak verlopen

Fijne ervaring, volgende auto koop ik hier weer

Heel fijn bedrijf, aardige verkoper/eigenaar en eenbheel vertrouwd gevoel.

Geweldige service nota bene in het weekend.

Calamiteiten met auto van schoonzoon; meteen even naar gekeken en opgelost. Die kon weer naar Utrecht

Heel goed.

Duidelijke communicatie. Je weet meteen waar je aan toe bent.

auto gekocht met fijne service

auto gekocht en auto ingeruild voor goede prijs aardige mensen en prima service

word goed geholpen

overleggen is ook mogelijk

Prima !

Vorige maand was ik toe aan een APK keuring alsmede een grote beurt.Ik kon vrijwel direct een afspraak maken om te komen. Ik kreeg kosteloos een leenauto mee en aan het eind van de middag kon ik mijn auto alweer ophalen. Bij het nalopen van de rekening werd een duidelijke uitleg gegeven van de verrichte werkzaamheden. Ik kan nu weer met een gerust gevoel veilig de weg op.Kortom : hierbij een tevreden klant!

Goede service en fijne behandeling.

Prima.

Uitstekende service en vakmanschap

Uitstekende service en vakmanschap

Zie onderstaande info.

Ik ben al jaren klant bij autobedrijf van Meegen. Klantvriendelijkheid, deskundigheid en betrouwbaarheid staan hoog in het vaandel. Kortom, ik zal dit bedrijf aan iedereen aanbevelen!

De Plak 80

6681DR Bemmel