prima ervaring en correct geholpen

duidelijke uitleg goede service nette showroom en werkplaats vriendelijke ontvangst

Fantastisch service

Prima!

Open, eerlijk, zeer goede service. Eindje rijden, maar was het meer dan waard.

Prima, goede communicatie en vakmanschap

Op onze zoektocht naar een nieuwe mini kwamen we autobedrijf van Meegen tegen met een mini Cooper S automaat cabrio. Het contact met Martijn verliep accuraat en vlot. Vriendelijke ontvangst en open gesprek. Prima uitleg en testrit! Hoewel we de auto niet gekocht hebben vanwege beperkte opbergruimte, hebben we een positieve indruk gekregen van het bedrijf : vakmanschap zonder opsmuk!

betrouwbaar, eerlijk en vakkundig

Mooi open bedrijf. Ik kwam voor een eerste kennismaking met een Fiat Panda. Werd zo vakkundig, eerlijk ingelicht dat ik na de proefrit besloot tot aankoop. Het voelde gewoon goed. Na een fijne overdracht met als extraatje nog een onverwachte attentie, reed ik vol vertrouwen daar weg.

Uitstekende en snelle service

Ik ben al enkele jaren klant bij Autobedrijf Van Meegen voor het onderhoud van mijn oude Kia Ceed. Na een probleem met deze auto en de mededeling dat dit ‘het begin van het einde’ van deze auto was, snel besloten om geen verdere kosten meer te maken voor de Kia. Een eerste rondje door de showroom gaf al snel duidelijkheid over wat mijn volgende auto zou moeten zijn. Een medewerker van de garage heeft aangeboden om op zoek te gaan naar een auto en had ontzettend snel een mooie auto gevonden, die vrijwel volledig aan mijn voorwaarden voldeed. Nog geen dag later kon ik al een proefrit maken, waarna de keuze snel was gemaakt. Op de levering van de auto hoefde ik ook niet lang te wachten en het appje de dag voor de levering met een foto van de auto met de strik erbij was een erg leuke verassing. Ik rij alweer enige tijd zonder problemen in een hele fijne ruime auto. Al met al kan ik deze garage aanbevelen, snelle service, duidelijke afspraken en fijn contact. Ook de mogelijk om zonder gedoe een leenwagen mee te krijgen vind ik erg fijn.

Top service. Vriendelijke medewerkers

Vertrouwelijk

Ik heb een erg finne ervaring met autobedrijf Meegen. We komen er al jaren. We worden goed geholpen en er wordt met je meegedacht.

Prettig en professioneel

Zoals gebruikelijk ook deze keer weer kundig en goed geholpen

Vriendelijke verkoper. Snelle service

Ben blij dat ik de overstap heb gemaakt!

Dank voor de positieve opmerking omtrent de Airco

Zeer prettig

Zeer goed geholpen in alle rust echt een aan rading

Wederom super geholpen

Storing gevonden en probleem onderdeel vervangen.

Klantvriendelijk

Netjes de tijd nemen voor je. Komt over als eerlijk en betrouwbaar

Goed geholpen en zeer ervaren geholpen.

Gewoon Toppie goede service en een duidelijk antwoord weten waar je aan toe bent.

Afspraak maken verloopt prima, snel en naar wens. Servicebeurt goed en vakkundig uitgevoerd. Het contact is zeer vriendelijk en snel.

Zeer goede en betrouwbare garage

Ik ben vanaf 1983 klant bij garage van Meegen en ben er altijd goed en netjes geholpen. Het is een vakkundige garage die goed op de hoogte is van wat er in markt leeft.

Prima service, zoals gebruikelijk

Erg prettig autobedrijf

Martijn is een prettige verkoper, en heeft een prima autobedrijf. De service was erg goed, bij de aanschaf van mijn auto. Goed geholpen, prima geïnformeerd en het contact verliep prettig. Goede ervaring dus en een goed autobedrijf waar de service en de diensten erg goed zijn.

Zoals altijd uitstekend geholpen

Kleine beurt+ apk: tevoren even herinnering in de mail, op tijd auto brengen met vraag of ik een leenauto nodig heb. Ook tussendoor even belletje met voorgestelde reparatie plus kostenindicatie. Kers op de taart: rekening viel lager uit.

Persoonlijke aandacht en voldoende tijd.

Martijn heeft me uitstekend en flexibel geholpen.

Wij zijn goed aan een mooie auto geholpen.

Wij hebben een Toyota bij van Meegen gekocht. Deze auto bevalt goed en is helemaal in orde. Voor aflevering is de auto nog nagelopen en zijn de remschijven nog vervangen, dit hadden wij niet eens afgesproken. Prima service dus. Ook hebben ze goed meegedacht met het afsluiten van een wegenservice dienst. Prima service dus.

Uitstekend bedrijf

Zeer net professioneel bedrijf met uitstekende gekwalificeerde monteurs

Vriendelijk, behulpzaam en afspraak is afspraak

Na 26 jaar klant weet ik dat gemaakte afspraken worden nagekomen of er wordt overleg gepleegd als het anders drijg te gaan worden.

Altijd goede service bij van Meegen!

Je loopt makkelijk binnen met je probleem en er wordt geluisterd. Meteen wordt er actie ondernomen of een afspraak gemaakt. Er wordt tussentijds gecommuniceerd over wat er aan de hand is en wat de kosten ongeveer zullen zijn, zodat je zelf kunt beslissen of je dit wilt of niet . Erg prettig. Kom graag bij deze garage.

De Plak 80 6681DR Bemmel