Netjes geholpen

Hebben vorige week side bars onder met Ford kuga gezet.netjes en top gedaan .bedank weer

Snel en goed gerepareerd

Mijn zoon heeft een ford Mondeo ,een garage in de buurt kon de oorzaak niet vinden bleek achteraf voor garage bedrijf van megen een peule schil te zijn , kreeg ook gelijk een leen auto mee ,prima service bij van megen autobedrijf ,je heb er weer een klant bij ,welverdiend

prima geregeld

Goede service, goed meedenken

Top service!

Super service en realistische kijk op onderhoud.

Ik ben uitermate tevreden. Er wordt altijd eerst even overlegd hoe en wat en waarom. En we vinden altijd samen een oplossing. Nooit lange wachttijden en prima vervangend vervoer. En dat mijn autootje dan ook nog gepoetst en fris geurend terug komt, is echt een hele aangename verrassing.

Top! Kwaliteit en klantgerichtheid

In oktober aldaar mijn Nissan Quasquai gekocht en tot nu toe is alles top gegaan. Afspraken worden nagekomen en op tijd. Professionele behandeling en deskundigheid getoond, door de eigenaar/verkopen. Ook door personeel van de garage mbt uitleg monteren trekhaak/fietsenrek. Tevens heb ik een trekhaak en fietsenrek laten plaatsen en alles is goed gegaan. Na 2 weken ben ik met de Nissan naar noord Spanje gaan rijden en de auto doet het perfect… in het kort tot nu toe mijn advies is… een aanrader de garage!!

Zeer tevreden .

Goede service en vriendelijkheid ten Top. Kennis van zaken.

Goede communicatie over wat er moest gebeuren.

Snel contact gehad en een prettige wijze van communiceren waarin het initiatief vanuit Autobedrijf Van Meegen kwam. Een prijzige klus aan de auto maar snel en goed uitgevoerd met oog voor mij als klant.

Geweldig Autobedrijf!

Eerste keer dat mijn auto na een beurt, van binnen en buiten is schoongemaakt. Wat een verrassing!

Prima service en een autoverkoper zonder trucjes

Ik heb mijn auto al jaren naar volle tevredenheid in onderhoud bij van Meegen, in mijn ogen een prima vakbedrijf. Toen mijn spiegel van de auto gereden was stonden ze meteen voor mij klaar om mij meteen weer verantwoord de weg op te krijgen. Nu laatst voor het eerst bij van Meegen een auto gekocht voor een nette prijs, wij kregen een prima inruilprijs en hoefde niet te onderhandelen. Er lag meteen een eerlijk prijskaartje op tafel. Wat een verademing dat het ook zo kan!

Fijn heel goed

Zeer goed geholpen zowel door de eigenaar als de monteurs goed luisterend, attent, en vol vertrouwen een prachtige auto gekocht. Echt een aanrader voor iedereen.en dit zullen we ook zeker doen.

Fijn, betrokken bedrijf.

Vriendelijke ontvangst, duidelijke uitleg, eerlijke en persoonlijke benadering.

Uitstekende ervaring over het eerste onderhoud

Zeer positief als klant ontvangen.

Prima volgens afspraak en op tijd gedaan.

Werkzaamheden werden volgens afspraak uitgevoerd. Ook was alles op tijd af (2 auto's). Factuurbedrag zoals vooraf aangegeven. Als service sierdoppen van de wielen vastgezet.

APK en nieuwe banden.

Goede uitleg voor nieuwe banden door de monteur. Zaten scheuren in, ik kan nu weer veilig de weg op. Aan de wegligging zal het niet liggen... de benzine ligt dwars.

Heel goede service

Alles van te voren doorgesproken en vervolgens ook zo uitgevoerd, zeer tevreden

Keer op keer weer alles goed afgehandeld, zeer tevreden.

Zeer tevreden over de service

Klantenservice is erg goed, moet nog steeds wennen aan de kosten.

al vele jaren zeer tevreden klant

altijd even correct behandeld. nemen de tijd om je te helpen. denkenken met je mee. goed vakmanschap tegen een zeer nette prijs.

Altijd correct en met aandacht gedaan

Een apk met kleine beurt, volledige rapportage en uitleg daarvan, wasbeurtvande auto inclusief.

Service en contact is geweldig

Mijn ervaringen zijn geweldig. Altijd goede ontvangst, eerlijk advies en overleg over eventuele reparaties en uitleg bij de factuur. En bij het ophalen van de auto, helemaal schoon gemaakt en een lekker zakje autodrop om te genieten van zowel de drop als de auto.

Super goed

Vriendelijk en goed geholpen!

Betrokken en meedenkend garage bedrijf

Eigenaar Martijn, heeft hart voor zijn eigen zaak. Mooi familiebedrijf, onderlinge fijne en goede verhouding met zijn medewerkers is duidelijk voelbaar! Het pand zelf is mooi en ruim!

prima geregeld!

Prima snelle service

prima ervaring en correct geholpen

duidelijke uitleg goede service nette showroom en werkplaats vriendelijke ontvangst