Professioneel autobedrijf met een zeer persoonlijke touch

Autobedrijf van Meegen is een zeer professioneel bedrijf, goed geoutilleerd en toch heel persoonlijk! Een perfecte mix om je als klant gewaardeerd te voelen. Top.

Vriendelijk en correct in alles

Alles wat we besproken hebben is correct afgehandeld.

We zijn erg tevreden over garage van Meegen

Erg behulpzame, meedenkende, vriendelijke medewerkers. Martijn en Babette bedankt voor alles!

Goed betrouwbaar netjes

Goede en zeer betrouwbare werk bus hier gekocht Altijd eerlijk advies nemen me de werk plaats in verkopen geen onzin je het ook meteen zelf staan meteen voor me klaar goed en vriendelijk personeel voor mij geen andere garage meer zou zeker gier weer kopen en laten onderhouden

Ook deze keer weer prima geholpen

Komen afspraken na en je word goed geïnformeerd. Geen verassingen.

Snel en vakkundig geholpen

Door een probleem met een wiellager moest ik snel geholpen. Autobedrijf van Meegen zocht snel naar een gaatje in hun planning en in de tussentijd werd ik geholpen met een leenauto. Gelijk werd de APK keuring gedaan en ook kreeg de auto een grote beurt. Ik ben dus weer snel, goed en vakkundig geholpen. Top!

Erg goed geholpen en zeer tevreden over de klant vriendelijkheid en de communicatie met de garage zeker aan te raden.

Een heel goed gevoel aan overgehouden en een hele mooie auto!

Een 4 jaar oude occasion gekocht. Eerst een proefrit gemaakt samen met mijn vrouw en dat beviel prima. Martijn de eigenaar, een rustige niet opdringerige verkoper. Duidelijk en open. Dan weet je tenminste precies wat je kunt verwachten en daar hou ik van. Aangezien we interesse hadden en een aankoopkeuring wilde, hebben we een voorlopig koopcontract opgesteld met een kleine aanbetaling. Zo wisten we zeker dat de auto gereserveerd was tot en met de aankoopkeuring. Verder hebben we tijdens het gesprek alle zaken besproken, zoals inruil oude auto en de zaken die nog opgepakt ging worden door Autobedrijf van Meegen: Er was wat lakschade aan de portiergreep, deukje in het dak, defecte schakelaar, wat vlekje in de bekleding. Moet zeggen dat de auto er overigens zeer goed en schoon uitzag. Het is natuurlijk wel een occasion en dan kun je dat soort zaken ook verwachten. Het is dan wel netjes dat ze dat allemaal gingen verhelpen. Bij een andere bedrijf had ik ook een proefrit gemaakt en daar zag ik ook wat schade: daar kreeg ik direct als antwoord:"Het is wel een een 2e hands auto" Dan is het reactie en actie van van Meegen stukken klantvriendelijker! Na de autokeuring kwamen 2 zaken aan het licht: we hadden een redelijke deukje onderaan de auto over het hoofd gezien en 2 remblokken waren nog wel voldoende voor APK, maar nieuwe zouden beter zijn. Bij oplevering heeft Autobedrijf van Meegen al deze zaken keurig verholpen, zonder meerprijs. Van de deuken was werkelijk niets meer te zien en daar was ik wel heel blij mee. Ik heb een zeer positief gevoel eraan over gehouden. Ook werden al mijn vragen steeds beantwoord door Martijn. Verder hield hij mij steeds op de hoogte van de voortgang. Toen we de auto ophaalden kregen we een leuk verwenpakket + 2 nieuwe ruitenwissers cadeau. Kortom een heel goed gevoel aan overgehouden en een hele mooie auto.

Positieve ervaring

Onze auto was toe aan APK en 2 nieuwe voorbanden. Afspraak gemaakt en APK werd ingepland en banden werden besteld. In de ochtend van geplande datum de auto gebracht en werd in de middag gebeld dat de auto klaar was. Bij het ophalen vroeg de monteur aan mijn vrouw of ik hem bij gelegenheid even wilde bellen. Eind van de middag gebeld met de monteur en deze vroeg of ik wilde kijken naar een kras op de velg van de auto of deze er al op zat of dat dit misschien met monteren van de banden was gebeurd. Ik zag naast een beschadiging die ik zelf had gemaakt bij inparkeren langs de stoeprand inderdaad een kleine kras zitten die waarschijnlijk met het monteren van de band was veroorzaakt. De volgende dag even langs gereden en een en ander doorgesproken waarbij wij al heel vlot tot een keurig nette oplossing zijn gekomen. Wat ik heel erg heb gewaardeerd is de eerlijkheid van de monteur en de manier waarop het is opgelost.(bandenapparaat is nu ook aangepast) Als er niets was gezegd had ik waarschijnlijk pas na weken bij b.v. het wassen van de auto misschien pas het krasje gezien. Echt een fijn bedrijf waar eerlijkheid nog hoog in het vaandel staat.

Geweldige ervaring met de verkoop van onze auto

Mijn ervaring met eigenaar Martijn is perfect. Hij is direct, zeer correct en reageert snel. Ik kan dit mooie bedrijf van harte aanbevelen.

Vriendelijke service en met aandacht voor de auto

Heb je een kleine vraag over je auto? Loop dan gerust binnen bij Autobedrijf van Meegen. Je wordt direct geholpen. Als service stelden ze bij mij de gegevens van de auto weer op een juiste wijze in. Autobedrijf van Meegen gaat met zorg en volle aandacht aan de slag met je auto. Ze houden je op de hoogte van hun bevindingen en maken daarbij een kostenindicatie. Zo kom je nooit voor een vervelende verrassing te staan. Bij Autobedrijf van Meegen maken ze je alleen maar blij verrast!

Zeer klant vriendelijk bedrijf.

Mooie Opel karl gekocht met weinig km , ging voor een andere auto maar daar zat géén op hoogte verstelbare stoel in de verkoper heeft nog de moeite genomen om aan een andere stoel te komen maar was niet te krijgen . Vriendelijke mensen en makkelijk benaderbaar voor vragen .

Snelle service tegen een gelijkwaardige prijs

Bij aangeven van problemen met de airco, bij diverse bedrijven. Mijn auto uiteindelijk bij Van Meegen neergezet. Leen auto was met 2 dagen beschikbaar. Toen ik de leenauto wilde gaan halen, bleek mijn auto al klaar te zijn! Fantastisch!! En de airco.... lekker koud!!!

Super klantvriendelijk

Ben super vriendelijk ontvangen en mocht een proefrit maken.

Zeer vriendelijke en correcte afhandeling van onze aankoop.

Autobedrijf van Meegen straalt betrouwbaarheid uit. Vlotte en bovenal correcte afhandeling van onze aangekochte Aygo tegen een zeer acceptabele prijs.

Wat een helden!

Op vrijdag ergens een auto gekocht, de dag voordat ik op vakantie ging! Bij van meegen een aankoopcheck laten doen bleek het een en ander mis te zijn! Heeft chef werkplaats na het eten thuis op zijn vrije avond alles nagelopen om de juiste spullen de volgende dag in huis te hebben om zo zaterdag voordat ik op vakantie ging mijn auto klaar te hebben! Zeer vriendelijk personeel, Meedenkend personeel, Eerlijke ondernemer! Kom hier nou al zo’n 5a6 jaar, ik wil nooit meer anders!

Een toegankelijke garage

Ik ben snel en corrert en klantvriendelijk geholpen. Top garage

Super goede service

Tweedehands auto gekocht. Waren wat kleine reparaties nodig. Perfect geregeld. Leenauto mogen gebruiken. Echt helemaal top!

Duidelijke communicatie en netjes gewerkt.

Heb de auto neergezet voor APK, airco onderhoud en een klacht aan de verwarming. Voor het onderhoud wordt een leenauto aangeboden wat voor mij erg prettig is. Verder wordt het onderhoud netjes uitgevoerd met daarbij een goede uitleg over de werkzaamheden.

Top service! Vriendelijke en snel!

Had probleem met een knipperlicht, kon direct langskomen en werd ook gelijk geholpen. Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers!!

Vakmensen aan 't werk

Keurige zaak, vriendelijke mensen die verstand van zaken hebben.

Persoonlijke aandacht.ruim de tijd voor je en snelle levering... Chapeau.goed bezig

Zeer tevreden over de afhandeling.

Wij zijn zeer tevreden over de klantvriendelijkheid en over de afhandeling van de aankoop andere auto

Polo gekocht zeer goede aankoop en top service

Heb bij Autobedrijf Van Meegen mijn Volkswagen Polo uit 2015 gekocht in een hele goede en nette staat. Fijn geholpen en denken graag met je mee. Kortom een aanrader!

Fijn zakendoen

Bij van Meegen een nieuwe auto gekocht. We zijn er op een fijne wijze uitgekomen. De auto had geen hoedeplank want de vorige eigenaar had deze niet meer. Later bleek dat de vorige eigenaar deze toch had gevonden. Van Meegen heeft toen zelf contact met mij gezocht en zeer netjes ervoor gezorgd dat de hoedeplank alsnog aan mij werd aangeboden. Heel fijn.