Vertrouwen

Supertevreden! De auto die ik zocht is door autobedrijf van Meegen gevonden. Een bedrijf wat met je meedenkt, vertrouwen schept, nergens omheen draait en persoonlijk is!

Zeer prettig en snel geholpen

Na een belletje in de ochtend kon ik direct terecht bij de garage. Ik werd goed en vriendelijk geholpen.

Direct een goed gevoel

Nadat we op onze zoektocht naar een andere auto al een aantal autobedrijven hadden bezocht, hadden we hier direct een goed gevoel. Auto stond klaar voor de proefrit. Na de proefrit waren we overtuigd, maar de auto had wat krassen. Direct werd het poets apparaat erbij gepakt om te kijken of de krassen weg te poetsen waren. Dit was gelukkig het geval. Toen was het besluit snel genomen. Eindelijk een bedrijf wat normaal met zijn klanten omgaat. Hier is een prijs een prijs, geen verborgen kosten. Ga zo door.

Prettige communicatie, prima service

Na zeer slechte ervaring bij de mitsubishi dealer Arnhem zuid, bij Martijn van Meegen zeer goed geholpen. Duidelijke afspraken en communicatie. Deze garage weet nog hoe t hoort! Met hartelijke dank voor de uitstekende service en uitvoering vd werkzaamheden. Dit geldt ook voor de servicemonteur! 5 sterren, van harte aanbevolen!

Onze eerste ervaring is een hele fijne ervaring. Deskundigheid en vriendelijkheid staan hoog in het vaandel.

perfecte service en kwaliteit/prijs verhouding

Auto opgehaald en weer bezorgt door van Meegen. Eerlijke prijsopgave vooraf.

goede service en denkt mee in oplossingen

Bedrijf weet waarvoor ik kwam en de deur staat open. Helder in uitleg. Neemt direct contact met je op als auto gereed staat.

Geweldige service!

Het euvel was zo gevonden. Het onderdeel snel besteld, daar moest natuurlijk even op worden gewacht. Maar daarover, en ook over de prijs, werd ik netjes op de hoogte gehouden.

Zeer goede en vlotte service

De APK keuring van mijn zakelijke bestelbus was heel snel klaar en wat kapot was vlot gerepareerd. De service is heel goed en ook na reparaties geen klachten. Ik ben al jaren een tevreden klant. Een betrouwbaar en goed adres. Ook voor de aankoop van een tweedehands auto !

Goede service en mooie auto. Ook erg transparante prijzen. Was het relatief verre rijden waard.

Klantvriendelijk

Het was voor mij de eerste keer en kreegbhrlengiede uitleg. Ook werd er gebeld wat de extra's waren die moesten gebeuren. Bij het ophalen goede uitleg wat er precies gedaan was. Eenmaal de auto gestart kreeg ik een heerlijke frisse lucht door de auto heen wat verassend was. Jullie hebben er een klant bij. Succes met de voorbereiding van de verhuizing.

Uitstekende service

ik heb een goed gevoel bij dit autobedrijf

je kunt er op vertrouwen dat er geen onnodige handelingen aan je auto gedaan worden,en dat is een prettig gevoel.en alles wordt in overleg gedaan

Prima denken mee met klant

?

Compleet en meedenkende werkers, ondanks tegenvallende calamiteit

Veel pech aan een onlangs gedane aankoop; optimaal begrip daarvoor en totaal aangepakt. Herstel van auto is totaal en compleet, met begrip voor de kosten.

Uitstekende service

Voor klein onderhoud langs geweest, leenauto zonder gedoe en ook nog eens een gratis schoonmaakbeurt erbij!

Door omstandigheden moest ik snel op zoek naar een nieuwe garage. Mij werd geadviseerd om Van Meegen te benaderen. Sinds het eerste moment ben ik met respect en begrip geholpen. Het personeel is vriendelijk en meedenkend.

Topservice!

Goede communicatie, afstemming werkzaamheden en afronding cf afspraak

Goed vakkundig en netjes

auto is goed afgehandeld zoals het hoort en afgesproken was prima werk verricht

Goede service, eerlijk bedrijf

Goed klantvriendelijk bedrijf met verstsnd van zzken. We zijn heel blij met onze nieuwe auto!

Geweldige g garage correct en volgens afspraak

Prettig en goed geholpen

Vriendelijk en correct

Al jaren onze vertrouwde garage

Verstand van oldtimers tm nieuwe auto's, eerlijk, komt afspraken na en zegt wat ze gaan doen en doen wat ze zeggen