Bij autobedrijf van Megen Doen ze wat ze beloven .

Fantastisch geholpen

Ik heb een hele mooie bestelbus gekocht bij Martijn. Martijn is zeer vriendelijk en meedenkend. Ik wilde een aantal dingen erbij en er werk gekeken naar mogelijkheden. Bij aflevering werd de bestelauto netjes afgeleverd en alles werd uitgelegd door Wouter. In de dagen erna waren een aantal kleine dingen die opvielen en ik kon direct bij ze terecht. Gaf aan dat ik ook graag een bandenwissel Wilde doen en dit werd geheel kosteloos voor mij gedaan omdat ik nu bij hun was. Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf en zou zeker aanbevelen om hier je auto te doen.

Martijn en Babette zijn vriendelijk, professioneel, reageren tijdig en handelen snel, bedankt!

Ik heb een goede tweedehandsauto gekocht en een jaar later onderhoudsbuurt gehad. Al mijn vragen werden professioneel behandeld en de service is fantastisch!

Super!!

Klantvriendelijk en behulpzaam.

Een garage die zijn afspraken na komt.

Na een jaar rijden met een auto van Meegen, zeer tevreden kleine dingen worden gelijk opgelost. Nu mij eerste grote beurt, na de eerste inspectie telf. Kontakt met een prijsindicatie van de te verwachten kosten. Helemaal tevreden. Fam. van Meegen ga zo door, je vader zou trots op je zijn..

fijn bedrijf

Het is echt een fijn bedrijf waar je heel persoonlijk wordt geholpen.

Effe een lamp vervangen, het kan nog!

Voor mij noodzakelijk: 1 koplampje kapot, langsrijden en ter plekke gerepareerd/vervangen en weer veilig op weg!!

Autoservice is perfect uitgevoerd

Vooraf zijn de reparaties besproken en perfect uitgevoerd

Alles was weer meer dan uitstekend geregeld

Al meer dan 30 jaar kom ik bij Autobedrijf Van Meegen en onlangs heb ik daar voor de zoveelste keer een auto gekocht. Dit keer was voor mij anders omdat de auto elders werd aangeboden. Het hele proces van regelen dat we bij de andere garage konden proefrijden, het inruilvoorstel, het transport van de nieuwe auto naar Bemmel, tot de uiteindelijke aflevering, verliep weer op een bijzonder prettige manier, zakelijk en toch persoonlijk. Inmiddels heb ik de nieuwe auto kunnen uitproberen en het is een feest om mee te rijden. Ook de nazorg is goed geregeld. Voor mij is er maar één autogarage en dat is Van Meegen!

Service en klantgericht denken

Helt me iedere keer weer op dat de monteurs van van Meegen actief voor je aan het werk zijn. Goed bereikbaar, goed werk, transparantie, eerlijke factuur. Niks mis mee, ga hier nooit meer weg.

Betrouwbaar en professioneel

Zeer betrouwbaar bedrijf, fijne service en eerlijke mensen. Wat helaas uitzonderlijk is in deze branche. Aanrader!

Probleem snel en goed opgelost

Top service en prettig contact!

Wij hebben via Autobedrijf Van Meegen onze auto verkocht en ik kan niets anders dan zeggen dat dit "top geregeld" was! Van te voren duidelijke afspraken gemaakt, die heel netjes zijn nagekomen en Martijn hield ons keurig op de hoogte. Bedankt voor de goede service!

Zeer fijn en betrouwbaar bedrijf.

Begin van het jaar hier een x-trail gekocht en dat was al een fijne eerste ervaring. Nu terug voor een kleine reparatie en wederom super geholpen. En zelfs een leenauto meegekregen zonder kosten. Het personeel is erg vriendelijk en gedreven om alle problemen op te lossen. Zeker een aanrader.

Fijne garage die met de klant meedenkt

Aanrader om daar een auto te kopen En om er ook het onder te laten uitvoeren

Een prettige ervaring zeer vriendelijk, prima werk afgeleverd

Heel goed ontvangen wordt nog als klant ontvangen, en geen nummer.

Goede service en communicatie

Do ochtend probleem met voertuig afgeleverd door ANWB bij Van Meegen , ondanks drukte einde middag probleem al verholpen en gebeld dat ik de auto weer op kon halen. Super!

Zeer tevreden door prettige werkwijze, flexibiliteit en echte service

Recent occasion gekocht bij Van Meegen en zijn zeer tevreden. Prettige werkwijze, flexibel en met klanttevredenheid voorop. Komen afspraken na en zorgen ook na aankoop nog voor een prima service. Zeker aan te raden!

geweldige service

Meteen een nieuwe accu beschikbaar.

Top garage!

Fijne, aardige medewerkers en helpen je goed. Geen onnodige torenhoge prijzen en wel waar voor je geld.

Zeer prettige manier van dienstverlening

Duidelijk, correct en professioneel. Bedankt Martijn en team voor het onderhoud!

Keurig bedrijf

Begin dit jaar een mazda cx3 hier gekocht....keurig geholpen , nu onder de garantie 2 kleinigheden wat ook weer keurig is verholpen....kortom een top bedrijf met keurig personeel!

Vriendelijk, proffessioneel en uitstekende service!

Vanaf het eerste contact had ik een zeer positive ervaring met dit bedrijf. De vriendelijkheid en passie voor vak maken dit bedrijf een uitstekende keuze om naar toe te gaan. Ik werd op proffessionele manier geadviseerd en geholpen met al mijn vragen en alle afspraken werden netjes nagekomen. In 1 woord, uitstekende service en een absolute aanrader!

Kennis van zaken

Distributieriem vervangen voor een mazda Demio. Is altijd een grote uitgave maar de garantie is dat ik 6 jaar vooruit kan. Het karretje start altijd en de monteur denkt met mij mee. Een tevreden klant...

Uitstekend services

Geweldig de service Echt als je een probleem hebt met je auto dan zijn ze er voor je met oplossingen. Gewoon een geweldig bedrijf je wordt vriendelijk ontvangen en bakje koffie is er ook en wordt je uitgelegd wat er met je automobile was . En ook tijdens de gezins uitbreiding van Martijn en zijn vrouw wordt het toch geregeld dat is gewoon super. Hier kunnen Andre bedrijven nog een puntje aan zuigen Met vriendelijke groeten Raymond