Mensen met hart voor de zaak!

Vanaf het moment dat ik bij de zaak aan kwam rijden t/m het moment dat ik mijn nieuwe aanwinst in ontvangst ging nemen geen moment getwijfeld aan de vakkundigheid en de betrouwbaarheid van deze zaak! Het klopt gewoon! Er staat geen een auto waaraan ik zou twijfelen om hem te kopen.

Prima en deskundig.

Prima en deskundig.

Goede ervaring

Goed contact met de klant over hoe en wat.

Zeer goede service

Voor het eerst bij auto Jorg - voor een APK. Deskundigheid kan ik dus nog niet goed beoordelen. Behandeling zeer klantvriendelijk en auto was niet alleen gekeurd, maar ook gewassen en gezogen. Top!

• Deskundigheid N.v.t.
  • Kwaliteit

Goed! Heel gastvrij en behulpzaam!

Ik ben heel goed geholpen!

• Kwaliteit

Buitengewoon tevreden met service en klantvriendelijkheid!

Probleem met accu, kon meteen langskomen om deze te laten vervangen. Vervanging van de accu was snel gedaan waarna ik de auto gewassen en wel weer terug kreeg. Medewerkers in dit alles zeer vriendelijk en deskundig.

• Kwaliteit

Bij zowel het maken van een afspraak als bij een rammeltje dat je direct verholpen wilt hebben, staat het team klaar. Klasse!

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.

Proma

Zoals gebruikelijk prima dienstverlening

• Kwaliteit

Een super goede en vriendelijke service

• Kwaliteit

Prettige ontvangst. Ik was voor het eerst bij AutoJorg voor onderhoud aan mijn Fiat. Ruud heeft mij tussentijds geïnformeerd; na afloop de uitgevoerde werkzaamheden nog toegelicht en auto gewassen en al terug. Ook de onderhoudsservice uitgelegd en voortgezet.

• Kwaliteit

Een goede en deugdelijke onderhoudsbeurt gegeven en daarbij gericht gedaan wat moest gebeuren.

Er werd door Ruud duidelijk aangegeven wat de onderhoudsbeurt inhield, ook middels een telefonische tussenstand, ook wat dat in financieel opzicht inhield. Wat mij wel verraste was het feit dat de twee voorste remschijven inclusief remblokken echt helemaal versleten waren, terwijl ik sinds de vorige onderhoudsbeurt maar ongeveer 4500 km meer had gereden. Ik had die melding dus wel eerder verwacht bij een voorgaande onderhoudsbeurt. Daarom viel het totaalbedrag nu wel hoger uit, dan ik had ingeschat. Maar verder onderhoudsbeurtgericht....alle lof!

Fijne samenwerking om tot n deal te komen

Fijne samenwerking om tot n deal te komen

• Kwaliteit

Een plek waar klasse, vertrouwen en service bij elkaar komen.

Autojorg is een uniek bedrijf met een unieke service. Tijdens de aankoop van de auto en zelfs daarvoor nog was de service en deskundigheid uitermate hoog. Autojorg creëert veel vertrouwen door alles open kaart te spelen en vragen op welk moment dan ook worden direct beantwoord. Ik zou autojorg ten alle tijden aanraden voor iedereen.

Beetje jammer

Als je Fiat en het klantenbestand overneemt verwacht je ook dat als je als klant een service Plus pas hebt ze dit ook meenemen. Ik kreeg gewoon een rekening. De volgende keer toch maar Fiat bellen bij een lekke band. Ik twijfel er ook aan of de band opnieuw gebalanceerd is zoals op de rekening staat.

• Kwaliteit

Jammer dat het rijden van een auto altijd zoveel geld moet kosten maar dat is een keuze.

• Kwaliteit

Zo goed ontvangen geadviseerd en mijn auto netjes een onderhoudsbeurt gekregen van Rik.

• Kwaliteit

Goede contacten mee gehad over hoe en wat

vriendelijk

goed en duidelijk te woord gestaan goed advies wat de mogelijk heden waren aan gezien wij een oudere auto hebben

• Kwaliteit

prima, alleen terugbellen zoals beloofd gebeurt niet.

Telefonisch contact erg moeizaam.

netjes en correct.

Er wordt door auto Jorg netjes gewerkt volgens afspraak.

Goed en fijn geholpen

Fijn contact over telefoon/e-mail en reparatie netjes gemaakt en stond klaar gewassen en schoon gemaakt van binnen super!

• Kwaliteit

Snel en voortvarend accuut probleem opgelost

Ik kan geen mindere punten noemen.

Netjes en correct

Goede communicatie

service prima, leenauto minder

de service is prima, ook personeel is top. De leenauto is niet goed bevallen. Met de Smart is het niet fijn rijden als het hard waait en er is geen houder aanwezig voor de telefoon/navigatie. Ik had er zelf een bij voor in het luchtroostertje maar dat past niet bij een Smart, dus moest ik mijn telefoon op de bijrijdersstoel leggen.

Over Carprof

Op basis van heldere offertes, goede service, montage van kwaliteitsonderdelen en de juiste technische informatie legt CarProf zich toe op het leveren van een eersteklas ervaring voor al haar klanten. • De garage voor alle merken • 24 maanden internationale garantie op reparaties en arbeidsloon • Onderhoud volgens de fabrieksrichtlijnen