Wij hadden onze eerste auto in 2017 bij Luc gekocht zonder enige ervaring en kennis van de autobranche. Luc gaf ons een vertrouwd gevoel destijds en dat zorgde ervoor dat wij Luc deze zomer vroegen om een jonge occasion voor ons te zoeken. In onze zoektocht heeft hij ons uitstekend geholpen, mede door ook ons voorstellen van auto\'s te doen waarvan hij van mening was dat het goede kandidaten voor ons zouden zijn ondanks dat deze niet in de zoekopdracht voorkwamen. Wij zijn erg tevreden over de wijze van werken en open en eerlijke communicatie. Mochten wij in de toekomst een andere auto nodig hebben dan zullen wij zeker weer bij Luc aankloppen.

Hele prettige ervaring met jonge vakman die service hoog in het vaandel heeft staan. Op nette wijze geholpen en zeer tevreden.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Ik ben ontzettend goed geholpen bij de aankoop van mijn auto hier. Verkoper is heel eerlijk en lult er niet omheen. Auto is verder ook piekfijn in orde. Bij de eventuele aanschaf van een volgende auto zou ik zeker eerst hier weer een kijkje nemen.

Gedaan wat ik gevraagd heb! Ik zal iedereen Alders auto aanraden als je niet genoeg verstand hebt van deze handel

Ik heb bij Alders Auto een tweedehands auto gekocht. Ik kan zeggen dat Luc Alders iemand is met liefde voor zijn vak en ik ga een eventuele volgende auto vrijwel zeker weer bij hem aanschaffen.

Vanochtend mijn eerste auto gekocht bij Luc. Hij vertelde alles heel duidelijk en zonder poespas. Erg prettige ervaring. Zeker een aanrader om langs te gaan!

Altijd snel geholpen en goed overleg met aankoop van auto en schades en onderhoud

Eerlijk en waardevol advies bij onderhoud. Ook auto voor ons gekocht! Tot in de puntjes verzorgt

Bijzonder goede ervaringen met Alders Auto. Flexibel in maken van afspraken en duidelijke communicatie m.b.t. uitleg van oorzaken en nodige gevolgen voor reparatie.

Wij waren op zoek naar een Mazda 2 en bij Alders Auto stond de eerste waar we gingen kijken. We werden zeer vriendelijk ontvangen en er werd duidelijk uitleg gegeven en eventuele minpunten die bekend waren werden eerlijk aangegeven. Na het bekijken van een aantal andere auto\'s hebben we een afspraak gemaakt om te kijken of we er uit konden komen. Er werd de tijd genomen en er werd op een eerlijke manier onderhandeld en zijn er, zoals verwacht, uit gekomen. Tijdens het gereed maken voordat we hem op gingen halen werden wij goed op de hoogte gehouden. De eigenaar is een liefhebber van auto\'s wat terug komt in zijn werkwijze. Kortom, een aanrader voor iedereen!

Ja gewoon top, geen verrassingen achteraf . Eigenaar kwam warm over ik kreeg meteen een goed gevoel over de auto . Volgende auto is ook bij Alders auto dat staat al vast .

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Heel tevreden over dit bedrijf. Ik kom er nu ongeveer 2 jaar. Ik kan er altijd snel terecht en ik word professioneel en vriendelijk geholpen. Ik moet ervoor uit Nijmegen komen, maar voor een betrouwbaar bedrijf wat ook bij aankoop van een nieuwe auto goed advies geeft, vind ik dat heel erg waard.

Ik heb een aantal maanden geleden mijn auto bij Alders Auto gekocht. Meteen maakte ik hier iets mee wat ik nog mij nog bij geen enkele andere garage is overkomen. De hele geschiedenis van de auto werd erbij gehaald en er werd met veel enthousiasme verteld wat er was gedaan aan de auto om hem in opperbeste conditie te krijgen. Tevens was hij ook geïnteresseerd in mij, wat ik deed, waar ik vandaan kwam,... Een maandje in deze auto gereden te hebben bleek de airco stuk te zijn, altijd jammer zo in de zomer. Maar ik kon meteen terecht en er werd (onder de garantie) een nieuwe airco in gezet. Tevens werden alle andere puntjes die ik nog had gevonden (ook onder de garantie) opgelost (klepje op het dashboard was stuk, knopje op het stuur deed het niet). Ik ben iedere keer super vriendelijk geholpen en dat is de reden waarom dat ik iedere keer vanaf Eindhoven naar Alders Auto rijd om mijn auto onder handen te laten nemen in de toekomst.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Voor mij in eerste instantie totaal onbekend bedrijf. Al snel werd me duidelijk dat er zorgvuldig informatie werd gegeven en geen gladde verkooppraatjes. De auto verkeerde in goede staat, we reden samen een proefronde en ik kreeg meer eerlijke informatie. Dit deed mij besluiten de auto te nemen. Aflevering keurig zoals afgesproken, met garantie, maar die heb ik nog niet nodig gehad want ik ben een tevreden rijder met mijn nieuwe auto zonder gebreken.

Super jong dynamisch bedrijf. Deskundigheid staat hoog in het vaandel. Erg klantvriendelijk en duidelijk in overleg en uitleg. Snelle service korte wachttijden. Extra service, auto werd thuis opgehaald en leenauto stond klaar.👍🏻

Prima! Luuk een zeer goede gesprekspartner! Zeer zorgvuldig. Geeft de autobranche een beter gezicht.

Auto en motor in regulier onderhoud, daarnaast aanschafbegeleiding en verkoopbegeleiding zowel voor mijzelf als voor ouders en partner.

Super service, geweldig geholpen.

Rieterdreef 3 5825 HS Overloon

478745 115