Heel fijne ervaring

Een mooi aanbod van luxe auto’s kan verschralen als je niet fijn geholpen wordt. Door de fijne, warme ontvangst en professionele benadering, voelden we ons erg op ons gemak en maakte het makkelijker om snel te beslissen over een schitterende en heel complete Q5 sportback. Dankjewel Erkan!

Ben zeer goed geholpen door erkan! Hele vriendelijke jongen en een topservice!

Goeie service en een mooi bedrijf. Denken goed met je mee. Ik zal hier zeker nog eens terug komen om een auto te kopen

Zeer goed geholpen

Ik wil Erkan bedanken voor zijn hulp . Dank voor het helpen voor ons droomauto ! Alles goed soepel gegaan en snel onze lease afgehandeld .

Fijne koopervaring bij de aanschaf van onze Audi Q7

Erkan heeft ons zeer gastvrij ontvangen en optimaal bijgestaan tijdens het oriëntatie- en koopproces van een Audi Q7. Erkan is professioneel, heeft verstand van zaken en zorgt voor een ongedwongen sfeer. Ook werden we na een paar dagen gebeld met de vraag hoe de auto ons beviel. Erg attent. Kort na de oplevering constateerde we dat de Audi Q7 lichte (parkeer)schades heeft aan de voorbumper en dat we dit binnenkort graag hersteld willen hebben. Dit bleek geen enkel probleem te zijn en ze gaven aan dit op te gaan lossen. Kortom: ook qua aftersales zijn de zaken goed geregeld bij Autobedrijf Kanen. We komen binnenkort graag terug voor de herstelwerkzaamheden en het uitzoeken van een mooie set met sportieve velgen.

Zeer fijn bedrijf

Onlangs een q8 gekocht . Auto bezichtigd voordat hij verkoopklaar was. In vertrouwen de deal gemaakt en alles was boven verwachting geregeld . Mooie coating op aan laten brengen echt een aanrader. Auto stond er perfect bij . Duidelijk eerlijk verhaal . Mensen zijn met passie autobus aan het verkopen. Aan te raden !!

TOP!!

Joep en Jordy bedankt weer. Zoals altijd alles perfect geregeld. Helemaal blij met m’n Audi S5!

Vervolg Hyundai Tucson

Gigantische goede service, na klacht de auto wel 3 weken kwijt geweest, maar als leenauto een BMW X5 te leen gehad,. Top mannen, en de reparatie keurig laten uitvoeren. Niks anders dan lof. Ik kreeg de auto ook nog keurig gewassen terug.

Mooie Hyundai Tucson 2.0 GDTI Premium

Keurige zaak, met idd veel exclusieve auto's. Na een weekje wat gebreken gevonden, auto staat nu ter reparatie bij de contractpartner van Kanen, zal mij benieuwen wanneer en of zij het kunnen repareren. Een leenauto werd mij ter beschikking gesteld en vriendelijk te woord gestaan door Jordy. Goede service tot zover... wordt vervolgd

Hier zou iedereen een auto moeten kopen!

Mijn 2e auto die ik bij autobedrijf Kanen koop! Het klopt allemaal, staan fantastische mooie auto's en je voelt je en je bent welkom. Ieder die bij dit bedrijf werkt, heeft passie voor wat ze doen. Joep is een mensen mens en neemt ondanks alle hektiek om hem heen toch de tijd voor je. Heren ik ben jullie dankbaar voor het snelle handelen en de mooie aflevering. Dankjullie wel. Mvg Jeff

Fantastische Volkswagen BULLI gekocht

Vakkundige, no-nonsense jongens. Zeer aangename, vriendelijke sfeer en alles tot in de puntjes perfect geregeld. Ik las in een andere review: Voelde gelijk goed toen ik binnenkwam en daar sluit ik me graag bij aan.

Prettig, professioneel en relaxed

Fantastische en unieke A3 cabrio, full history en correcte prijs! Direct juiste en vaste prijs voor inruil cabrio!

Mooie auto en goede service

Vorige maand heb ik een Audi Q3 gekocht bij Auto Kanen. Mijn vorige auto had ik bij een erkende Audi dealer gekocht, dus ik wist niet wat ik van het bedrijf moest verwachten. Bij aankomst was ik aangenaam verrast. Mooie auto's en nette service. Nadat ik de auto had gekocht ontbrak de 10-cijferige code van de Audi Connect. Deze is weer netjes door auto Kanen aangevraagd en ik had de code binnen een paar dagen in huis. Tot nu toe rijdt de auto perfect en ik zou hier in de toekomst zeker weer een auto kunnen kopen.

Netjes en correct

Een mooie Q7 3.0 tfsi gekocht bij Kanen. Ontzettend mooie en hoogwaardige auto’s staan in een mooie en stijlvolle hal/showroom waar je in alle rust je droomauto kunt bekijken. Ik werd prima en vakkundig geholpen door beide verkopers.

Mooi bedrijf leuke jongens

Nog steeds blij met mijn audi a6 bit nardogrey elke keer is het weer een feest om er mee te rijden kijk wekelijks nog steeds op je site zegt al genoeg denk ik

zeer terzake kundig bedrijf

Top experience

Uitmuntend

Autobedrijf Kanen is zeer prettig en correct zaken doen. Naast een prachtige collectie exclusieve luxe auto’s geven ze een top service. Joep neemt zijn verantwoordelijkheid als verkopende partij zeer serieus en boven verwachting. Nadat het mij een maand na de koop opviel dat er regelmatig vloeistof op de garagevloer lag heb ik een hiervan foto naar Joep gestuurd en voordat ik iets gevraagd had of gedaan had ontving ik een bericht dat ik de auto kon laten repareren. Dat noem ik nou een topservice en verantwoordelijkheid! Top service en rijd ik bert volvertrouwen In mijn prachtige Range Rover. Ik beverl dan ook met alle vertrouwen menseN door naar Joep de eigenaar van Autobedrijf Kanen voor exclusieve jonge auto’s!

Uitstekend!

Na nu meerdere malen bij Joep & Jordy te zijn geweest, of voor een andere auto of gewoon even rondkijken en een proefrit maken, je bent altijd welkom en ze staan altijd klaar voor je. Niks lijkt hun te gek of te veel. In het kort een autobedrijf met een hart en ziel voor de klant. Als altijd hartelijk bedankt Joep & Jordy!

Zeer professioneel en gastvrij ontvangen

Hele mooie nette auto’s staan Is alleen al een genot om naar te kijken Vriendelijke vakbekwame mensen

Prachtige (nieuwe) vette BMW 540 geleverd

Ben zeer tevreden over de ‘super coole’ BMW 540 die aan mij geleverd is. Het persoonlijke contact heb ik als zeer prettig ervaren. Tot de volgende keer Joep (en z’n team). Groet, Paul Ambergen Oldenzaal

Eerlijk en klantvriendelijk 👌🏼👌🏼

Van inruil tot aanschaf van onze nieuwe auto super en eerlijk geholpen. Gewoon 🔝🔝

Geweldige service , goeie prijsstelling super nazorg . Kortom aanrader voor iedereen die een eerlijke netto auto zoekt . Top Joep en Jordi tot de volgende keer .

Een autobedrijf met hart voor de klant.

Bij autobedrijf Kanen is de klant echt nog koning en wordt er echt tijd voor je genomen. Ze staan klaar voor je. Echt een autobedrijf met een passie voor exclusieve auto's. Ik heb er een paar fijne en bijzondere proefritjes mogen maken, fijn dat dit mogelijk was en het dan ook makkelijker is om de juiste keuze te maken. Ik kan alleen maar positief zijn, en raad iedereen aan die toch op zoek is naar een mooie, maar ook goede bijzondere auto zeker hier een kijkje te komen nemen.

Topbedrijf, zeer professionele en betrouwbare eigenaar!

Lang gezocht naar de juiste auto, uiteindelijk terrecht gekomen bij Joep Kanen. Prachtig bedrijf waar klant nog koning is! Indien je een jonge topoccasion zoekt dan plankgas naar Autobedrijf Kanen

HET adres voor een geweldige auto!

Prachtige, betrouwbare auto’s en een eigenaar die alles voor je doet. Niets is te veel. Joep bedankt maar weer!