Vol vertrouwen zelfstandig kunnen gaan motorrijden

Erg leuke en vooral leerzame tijd gehad tijdens mijn lessen bij Mo. Tijdens de lessen was er een goede mix tussen serieuze leermomenten en even geinen of elkaar belachelijk maken (ook belangrijk vind ik). Wat ik vooral erg fijn vond was dat hij niet continue aan het praten/instrueren is tijdens het rijden en slechts op sommige momenten insprong of even een langer feedback moment pakt. Dat zorgde er bij mij voor dat ik écht zelf ging nadenken ipv dat alles tijdens het rijden voorgekauwd werd. Naar mijn mening erg belangrijk voor wanneer ik straks volledig zelfstandig moet gaan rijden en geen instructeur heb die me kan ondersteunen. Ik kijk met een tevreden gevoel terug op de rijlessen en kan met vertrouwen zelfstandig de weg op! Mo als instructeur zou ik iedereen aanraden. Al is vroeg opstaan soms wat lastig voor hem (de luiaard). Grapje natuurlijk Mo! Groet, Chiel van Kalsbeek Ter info: In één keer geslaagd voor zowel mijn AVB als AVD.

Meer dan alleen je roze pasje halen.

Bij rijschool veldkamp gelest voor mijn tweede motorrijbewijs. Omdat ik al een motorrijbewijs had, dacht ik dat instructeur Mo me niet veel mee bij kon leren. Maar toch heb ik in een laag en eerlijk aantal lessen veel meer geleerd over motorrijden dan verwacht.

Grandioos!

Top rijschool! Vandaag geslaagd voor mijn AVD! In één keer! Superblij! Thanks Mo! Heel duidelijke uitleg en hij weet je klaar te stomen voor je AVD en AVB. Ik ga de lessen zelfs missen!

Erg goed

Goede rij leraar, goede motoren en prima motorkleding.

Geeft me echt een goed gevoel en vertrouwen om hier te lessen

Erg fijne instructeur! Neemt rustig de tijd om dingen uit te leggen en geeft duidelijk aan wat nog beter kan , Zeer vakkundig en vriendelijk personeel

Begin tot eind: een top ervaring

De KNMV-gecertificeerde rijschool biedt de best mogelijke rijlessen aan voor zowel AVB als AVD en geeft zo een combinatie van hoge deskundigheid, humor, professionaliteit en natuurlijk veel plezier. De leerling wordt hiernaast ook niet veranderd van rijinstructeur, wat ontzettend fijn is voor veel kandidaten. Zo krijg je een goede communicatie en ben je makkelijker op weg met een instructeur die je veel vertrouwen geeft. Voor het halen van alleen een rijbewijs kun je naar elke rijschool, maar wil je ook een slimme, veilige motorrijder en deelnemer in het verkeer worden, zoek dan niet meer verder. Hier krijg je veel meer dan alleen het halen van een roze pasje: leuke ervaringen en leerzame lessen door een top instructeur.

Ik ben helemaal tevreden!

Ik ben zeer tevreden met de lessen van Mimoun en na 2 keer ben ik gelukkig geslaagd!

Goeie lessen en alles goed geregeld.

Tijdens de lessen werd alles goed uitgelegd en werd goed gekeken naar je niveau. Lessen werden vantevoren in de app gezet en kon je dus altijd terug vinden. De aanvraag van het examen was ook goed geregeld. Ook altijd gezellig tijdens de lessen.

een erg goede rijschool

erg veel goede ervaringen in alle tijd die ik erover heb gedaan. er was altijd hele duidelijke communicatie. algemeen gezegd een erg goede rijschool.

Super top

Ik heb 4 instructeurs gehad bij deze rijschool, en ik kan met 100% zekerheid zeggen dat Nathalie de beste instructeur is die ik ooit heb gehad. Met veel geduld en hulp heeft ze me door alle lessen geholpen.

Top Rijschool!

Erg genoten van alle rijlessen. Was erg gezellig

Mo is de beste motor instructeur !!! Je krijgt heel accuraat veel nuttige tips en ze voelen je goed aan. Ik heb er met veel plezier en vertrouwen gereden en echte aanrader

Besten lessen om te leren moter rijden

Hele goeie leraar duidelijke uitleg en de juiste hulp die je nodig heb bied hij je aan

Altijd gezellig

Hoe lang je er over moet doen maakt niet uit ze blijven je steunen

Zeer vriendelijke en leuke rijschool

Ik heb motorrij lessen gehad en binnen 4 maanden Geslaagd voor mijn motor rijbewijs.

1 keer alles geslaagd

Echt aanraden kwaliteit lessen Beste rijschool met goede instructeurs

De beste rijschool!!!!!!

Ik heb het elke rijles hier super erg naar mijn zin gehad! Naast de gezelligheid krijg je ook goede en duidelijk uitleg en tips, waardoor het rijden steeds beter gaat! De rijschool is echt een aanrader! Je leert erg goed rijden.

Super flexibel en deskundig

Door de goede uitleg en het geduld van Mo in 1 keer geslaagd voor AVB en AVD. Super flexibel in lestijd. MO THANKS!

Mijn ervaring met deze rijschool was heel goed, mijn instructeur Lennaert is ook echt een topper. Daarnaast was het fijn dat ik al mijn lessen en vooruitgang in de PlanGo app kon zien en het contact met de rijschool was ook goed.

Gestructureerd en goede feeback

Ik heb bij Lennaert gereden, nadat ik 3x eerder examen had gedaan. Ik kwam van een andere rijschool en ik ben goed geholpen. De rijlessen waren erg nuttig en gestructureerd. Lennaert gaf goede feedback en tips om t rijden te verbeteren en ook om weer wat meer vertrouwen te krijgen.

Kon niet beter wensen

Ik heb gereden met Nathalie, waarover ik alleen maar positief kan zijn. Ik voelde me erg op m’n gemak tijdens de lessen en kreeg goede feedback waar ik echt wat mee kon. Het voelde heel vertrouwd. Door Nathalie ben ik in 1 keer geslaagd en ik raad het iedereen zeker aan.

Super fijn!

Hele fijne en duidelijke rijlessen gehad! goede sfeer en veel geleerd

Kwaliteit, Passie en Rust (vakmanschap)!!

Oprechte aandacht is een bron van verbinding en dat is wat bij rijschool Veldkamp (Mo) hoog in het vaandel staat! Wil je leren genieten op een motor dan is rijschool Veldkamp de enige keus!!

Erg comfortabel en aangename rijlessen

Altijd een vriendelijke sfeer tijdens de les. Soms serieus als het nodig is maar anders altijd erg fijn.

Super fijne rijschool

Ik heb super goeie lessen gehad bij Veldkamp en ben zeer dankbaar voor goeie uitleg, geduld en en vooruitzicht voor verbeterpunten. Ik ben in 1 keer geslaagd en bedankt mina voor de super goeie rijlessen!