Met Veldkamp op de weg, heb je nooit pech

Toffe rijschool met de juiste persoonlijke begeleiding. Ik was zelf zenuwachtig voor het examen, maar hier heeft de instructeur goed opgehandeld. Waardoor ik de eerste keer ben geslaagd voor alle 3 de examens.

Goede lessen en veel informatie over motorrijden

Bij deze rijschool leer je meer dan wat je nodig hebt om het "examen" van het cbr te halen. Zo heb je ook echt nog wat aan je lessen nadat je bent geslaagd. Verder waren de lessen altijd educatief. Mo weet een goede balans te houden tussen streng zijn en af en toe wat grapjes maken. Deze rijschool is zeker aan te raden.

Kundige instructeurs die naast je staan tot het bittere einden.

Vanwege Corona is mijn afrijdtraject niet normaal verlopen, maar door de inzet van de instructeurs was er altijd wel garantie tot succes. Elke les is waardevol en leerzaam, maar vooral heel fijn. Ik kan enkel positief praten over Veldkamp en raad het positief aan.

Dirk

Goeie instructeurs die je niet alleen helpen met het “rijbewijs halen” maar die ook echt de focus leggen in veilig en goed motorrijden. Zonder enige moeite de examens gehaald.

In een keer geslaagd voor AVB en AVD!

Veel aandacht voor defensief rijden en veiligheid bij verkeersdeelname.

Zeer tevreden!

Mina heeft mij volledig voorbereid op alles wat komen gaat. Vol zelfvertrouwen zat ik in de auto. De lessen waren prettig, ik leerde veel en de feedback was ook altijd goed en onderbouwd. Ik ben in 1x geslaagd.

Een rijschool met veel ervaring en weten echt alles over motoren

Echt een top rijschool. De kennis over motoren is echt aanwezig waardoor ze je precies kunnen vertellen hoe de motor reageert op de bewegingen en handelingen die je doet. Wat ik persoonlijk ook echt fijn vond is dat je altijd met een oortje rijd zowel op de weg als op het oefen terrein zodat je meteen feedback krijgt als je het goed of fout doet. Ik zelf ben echt super tevreden over deze rijschool je krijgt goeie feedback en tips en het plannen van de lessen gaat ook erg soepel omdat je je instructeur altijd kan appen.

Een leerzame en goede rijschool. l!!!

Rijschool Veldkamp de beste Rijscholen in Den Haag. De lessen die gegeven worden is een perfecte balans van serieuze lessen die je klaar stomen voor niet alleen je rij examen maar ook voor hoe je het verkeer echt zal ervaren. Alles is perfect in balans tussen serieus les en een vriendschappelijk open minded rij-instructeurs mo en lennaert Waardoor de rijlessen ook leuk worden en het je motiveert om het beste uit je zelf te halen. Zeker 5 sterren en een aanrader voor iedereen die zijn rijbewijs wilt hallen.

Fijne lessen om een uitstekende motorrijder te worden

Geweldige rijschool waar een veilige motorrijder worden voorop staat. Tijdens de lessen krijg je veel goede feedback, maar er blijft altijd een gezellige sfeer zodat iedere les leuk is. Omdat Mo iedere les op de motor mee rijd, krijg je ook meteen te zien hoe je iets WEL goed moet doen als je een foutje maakt, of laat hij jouw foutjes zien zodat je kan inzien wat je verkeerd doet. Als je een rijschool zoekt die echt wil dat je slaagt en een goede motorrijder wordt, ben je bij Rijschool Veldkamp op het juiste adres! Bedankt Mo voor alle geweldige lessen!

Hele fijne instructeurs, rijden zelf met de motor acher je aan wat heel prettig is en geven hele goede tips en tricks. Kortom echt een aanrader als je nog opzoek bent naar een goede motorrijschool!

Top instructeur

Mo is een ervaren instructeur met veel geduld

Mij naar een hoger niveau gebracht

Ik kwam van een ander rijschool en had moeite met name ver vooruitkijken. Lennaert heeft mij geholpen dit naar een hoger niveau te brengen door constant bezig te zijn met de rijles. Hij heeft mij voorbeelden laten zien en mijn fouten uitgetekend. Het gaf mij het gevoel dat ik er niet alleen voor stond!

In een keer geslaagd dankzij Lennaert!

Ik heb meerdere instructeurs gehad maar dankzij de positieve energie van Lennaert heb ik mijn rijbewijs gehaald! Ik vond het elke week weer een uitje om bij hem in de auto te zitten. Hij is mega enthousiast, gedreven, positief en geduldig. Je kan altijd alles vragen. Ik ben super blij dat ik hem als instructeur heb gehad!

Geweldige rij-instructeur!!

Ik ben vandaag geslaagd! Heb een top instructeur gehad. Lennaert heeft mij heel goed rijles gegeven. Na een aantal lessen was ik al klaar voor het examen. Lennaert bedankt!

Zeer positief!

Helen goeie ervaringen gehad met rijschool veldkamp (Motorrijlessen) Goede persoonlijke begeleiding ze zijn echt bereid om persoonlijk voor je op zoek te gaan naar bijvoorbeeld een eerdere examen plek! Wat je niet vaak ziet in deze tijd! En je gaat pas op examen zodra je er echt klaar voor bent om de kans op slagen groter te maken Kort om je betaald voor kwaliteit en je krijgt kwaliteit!

Mijn rijbewijs gehaald hoe ik het had verwacht!

Ik was heel sceptisch over rijlessen, omdat ik van een rijschool kwam die niks deden in de rijlessen. Toen kwam ik terecht bij Veldkamp en heb ik mijn rijbewijs binnen 2 maanden gehaald inclusief tussentijdste toets ! Mijn rij-instructeur ( Lennaert) heeft zijn uiterste best gedaan om mij op mijn gemak te stellen en me veilig de weg op te laten gaan. Nu rij ik al 2 maanden vol vertrouwen op de weg. Top rijschool !

Top geregeld!

Super prettige en gezellige lessen gehad in de auto met Lennaert. Goed voorbereid dankzij leerzame feedback en dan ook in één keer geslaagd! Bedankt Lennaert en Mimoun voor de tips en ondersteuning!

Super goeie rijschool met hele toffe en ervaren instructeurs! In 1x geslaagd door deze toppers!

Top rijschool met ervaren instructeurs!

Je wordt ontzettend goed geholpen en er wordt echt naar je geluisterd.

Rijschool Veldkamp maakt alle beloften waar!

Rijschool Veldkamp maakt met instructeurs Mo en Lennaert alle beloften waar! Ontspannen AVB en AVD lessen met duidelijke uitleg, instructies en correcties. Als extra na iedere les via een app duidelijke reminders aan de tijdens de les gegeven (kritische) feedback om thuis nog eens na te lezen en er je voordeel mee te doen. De instructeur gaat door weer en wind IEDERE LES op de motor mee om goed te kunnen demonstreren wat wel/niet te doen en het hoe en waarom uitgebreid toe te lichten. Wat mij betreft is Veldkamp DE rijschool waar je niet alleen snel je rijbewijs haalt maar ook echt leert motorrijden!

Super ervaring

Wanneer je motorrijles wilt waarbij je niet alleen leert om je rijbewijs te halen, maar ook om goed te kunnen motorrijden. Dan zit je bij rijschool Veldkamp (Mo) goed. Er is altijd een duidelijke uitleg over de oefeningen en redenen waarom je dingen op een bepaalde manier moet doen. Heb je hier een vraag over dan kan je die gerust stellen. Je hebt namelijk persoonlijk contact met een vaste instructeur en er wordt tijd en aandacht aan je besteedt.

Uitstekend! Heel professioneel

Ik heb hele professionele motorrijlessen met Mo gehad. In 1x geslaagd voor zowel AVB als voor AVD. Mo gaf kritiek en advies waar nodig, maar ook complimenten als het goed was. Ik heb geleerd niet alleen om mijn examen te halen maar om echt veilig en goed te rijden.

Ik werd erg goed begeleid

Ik werd erg goed geholpen en dingen werden duidelijk uitgelegd. Hierdoor heb ik in 1 keer mijn rij-examen gehaald.

Perfect mix van gezellige sfeer en professionele en relaxte werkwijze!

Hele fijne motorrijlessen gehad bij Mo. In 1x geslaagd voor zowel AVB als voor AVD. Mo gaf kritiek waar nodig, maar ook complimenten als het beter ging. Sfeer was altijd gezellig maar de lessen waren professioneel. Communicatie ging altijd soepel en relax. De lessen voelde meer als lekker een rondje touren, dan hele strenge lessen. Daarentegen toch in korte tijd heel veel geleerd. Bedankt voor alles!

Eerst mijn A1 en A2 bij Mo gehaald. Dit beviel zo goed dat ik mijn A ook bij hem heb gehaald. Goede lessen en zeker een aanrader voor een ieder.