De lessen worden in een ontspannen sfeer geven dat komt door Mo. Je krijgt veel persoonlijke aandacht wat beter kan. Mo heeft veel geduld ik kan het weten

Sem geeft in de rijlessen duidelijk aan waar nog verbeterpunten zitten en leert ze ook goed aan. Hierdoor heb ik mezelf in korte tijd goed weten te verbeteren. Erg veel aan deze lessen gehad

Een fijne rijschool met goede instructeurs

Ik heb bij Veldkamp mijn motor rijbewijs gehaald. Er waren fijne, rustige en ervaren instructeurs. Ondanks mijn drukke privé rooster was er veel mogelijk en dachten ze met me mee. Ze waren duidelijk en geduldig tijdens de les met veel oog voor de leerling.

Een top rijinstructeur

Mo zorgt ervoor dat je goed leert autorijden, zodat je na je examen het idee hebt veilig aan het verkeer te kunnen deelnemen. Hij geeft duidelijke instructies en legt rustig uit hoe je bepaalde situaties in het verkeer het beste kunt aanpakken. Hij oefent de dingen die je lastig vindt nét zolang tot je het onder de knie hebt en je er vertrouwen in hebt. Dankjewel Mo voor de leuke en goede rij opleiding. Het rijbewijs is in de pocket!

Hele fijne rijschool

Goede rijschool, goede rij instructeur, Heel erg tevreden

Perfecte begeleiding op maat

Geweldige ervaring gehad bij instructeur Mo, beheerst naar mijn inziens perfect de competenties die bij zijn beroep horen; Kennis van zaken, geduld, communicatieve vaardigheden, inzicht, en begeleidings capaciteiten die als ik uit ervaring spreek menig ander overtreffen. Mo bedankt voor alles! En we zien elkaar.

Met plezier opgeleid tot veilige motorrijder!

Bij rijschool Veldkamp heb ik de meeste rijlessen van Mo gehad. Vanaf het begin af aan heeft hij altijd op een hele persoonlijke manier les gegeven. Tijdens de lessen ging het niet alleen om het zo goed mogelijke rijden voor de examens maar vooral ook om het worden van een goede en veilige motorrijder. Direct en recht voor zijn raap als het moest, maar altijd ruimte voor een grapje. Precies wat werkte voor mij. Lijkt te mooi om waar te zijn ;-) maar het is zo! Aanrader dus als je je motorrijbewijs wil halen.

Fijne rijschool

Ik heb met heel veel plezier mijn motorrijlessen gevold bij Mo. Hij weet veel, je merkt dat hij plezier heeft in zijn vak!

Goede instructies

Tijdens het rijden goeie instructies gekregen van een goeie rijinstructeur

Goed klaargestoomd om de weg op te gaan!

Dit is een hele fijne rijschool met veel ervaring. Ze leren je niet alleen snel je examen te halen maar ook gewoon rijden. Ik zou deze rijschool zeker aanraden als je degelijk wil leren rijden! Thanks Mo voor de leuke maar vooral goede lessen met af en toe een grapje tussendoor ;)

In 1x geslaagd met dank aan top instructeur Mo

Mo is een relaxte, nuchtere instructeur met een drive om het beste in zijn studenten naar boven te halen. Dank voor de leuke lessen en de goede instructies! 🏍

Mo is een super instructeur

De lessen zijn altijd erg uitgebreid. De rijlessen van 2 uur zijn erg fijn. Altijd duidelijke uitleg en het hoe en waarom worden altijd uitgebreid uitgelegd en voorgedaan. Mo is een hele fijne kerel EN instructeur. Zeker een aanrader. Mijn vriend gaat in april bij hem beginnen! Bedankt voor alles Mo.

Top rijschool en goede instructrice.

In korte tyd heel veel geleerd en in 1 keer geslaagd bij Rijschool Veldkamp! Zeker een aanrader!!

Goede leraar, veel geleerd

Ik heb een goede ervaring met Mimoun, Mimoun is flexibel, rustig en geduldig. Fijn lessen zo! Bedankt!

In 1 keer mijn rijbewijs!

Dankzij Veldkamp heb ik in 1 keer mijn rijbewijs kunnen halen. Goede communicatie, een gezellige maar rechtvaardige instructrice die met opbouwende kritieken er voor zorgt dat je scherp blijft en goed leert, verassend goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeker aan te bevelen!

In 1 keer geslaagd

Ik heb gereden met mina, een zeer goede instructiese. De lessen pasten erg goed bij mij en haar manier van uitleggen heeft mij zeer zeker geholpen in het behalen van mijn rijbewijs

Vriendelijke rijinstructeurs! Goeie tijd gehad

Emrah en Mimoun waren zeer vriendelijk en relaxt. Goeie en rustige tijd gehad. Bijna altijd op tijd. Goeie instructies. Zeker het boekje van Mimoun. Bedankt voor de prettige lessen

Mo, super bedankt voor de lessen en alle tips!

Top ervaring.

Erg leuke lessen gehad van Mo. Groot voordeel dat hij zelf ook ontzettend veel plezier beleeft aan het motor rijden en de begeleiding ook zoveel mogelijk op de motor doet. Duidelijke lessen met ruimte voor een lolletje. Neemt goed de tijd om alles nog eens uit te leggen wanneer dit nodig is.

Goed en schep lessen!

Mo is een hele fijne, no-nonsens instructeur. Hij is oprecht gemotiveerd om een sterke en veilige motorrijder van je te maken. Gewoon doen!

Fijne manier van lesgeven

Natalie thnx voor alles !!

Duidelijk en gezellige lessen.

Voor mij is een de beleving, uitstraling en manier van les geven het belangrijkste. Naast duidelijkheid, een balans tussen theorie en werkelijkheid is er ruimte voor gezelligheid. Mo is iemand die flexibel is, mee denkt, het allerliefste zelf op de motorrijdt en ook nog eens meer dan alleen maar een instructeur. Ik heb mij kostelijk vermaakt en zou iedereen aanraden om bij Mo te gaan lessen.

Top rijschool!

Alles in 1 keer gehaald, bedankt Mo voor de goede lessen en tips! :)

Erg behulpzaam en een fijne sfeer.

Mijn ervaring bij rijschool Veldkamp beschouw ik als erg positief. Mijn laatste instructeur(Mo) heeft me erg goed geholpen om mijn rijbewijs te behalen. Straight to the point maar wel relaxed. Ook heeft de administratieve kant van Veldkamp me altijd goed te woord kunnen staan. Overall een goede rijschool!

Altijd leuke en leerzame rijlessen!

Toen mijn dochter aan rijles begon, was voor mij het moment om toch ook maar eens aan rijles te beginnen. Het is zeker waar dat een 18 jarige sneller leert rijden, maar die extra lessen waren de moeite waard. Niets zo fijn als met een vertrouwd gevoel de weg op te gaan. Lessen van 1,5 uur met een geduldige instructrice (gewoon nog een keer achteruit in een vak parkeren) zijn ideaal. In die 1,5 uur tijd voor herhaling, zodat ik routine kon opbouwen en genoeg afwisseling, dus geen les was overbodig. Mijn instructrice had altijd weer top tips en tijd voor vragen. Ook voor en over de theorie, dat was daarmee echt een inkopper. Ben natuurlijk super blij dat ik mijn rijbewijs heb gehaald, maar ik ga de leuke lessen wel missen!