AVB & AVD in een keer gehaald dankzij de top instructeurs voor de motor!

Vond het vooral fijn dat ze je op de motor volgen en daarmee goed kunnen laten zien wat ze bedoelen als het gaat om bijvoorbeeld positie op de weg. Ook heb ik veel geleerd van het duidelijke commentaar op wat er echt beter moest en hoe dat te bereiken!

Top ervaring met gezellige en eerlijke instructeurs!

Twee weken geleden in 1 keer mijn motorrijbewijs gehaald bij Veldkamp. Top instructeurs die beide eerlijk en gezellig zijn. Zeer aan te raden!

Goede kwaliteit rijlessen

Kwalitatief goede rijlessen op prima motoren met ervaren en relaxte instructeurs

Heel veel lol gehad tijdens het leren

Rijschool Veldkamp heeft ervaren instructeurs die goed zijn in lesgeven. De tips die ik heb gekregen waren altijd erg waardevol en bruikzaam voor de volgende les. Ik heb altijd erg uitgekeken naar de volgende les, omdat ik met Mo altijd erg kon lachen. Ik denk dat dat het meest waardevolle was, dat de ervaring niet serieus was, maar vooral luchtig en sociaal. Ik durf met alle tips en tricks die ik heb gekregen zelf nu de weg op!

Goede, Directe, eerlijke instructeurs

Net mijn motorrijbewijs gehaald bij Veldkamp, altijd goede lessen gehad die je echt veilig en goed leren rijden. Ze gaan echt een stapje verder dan de verplichte cbr regeltjes.

Prettig

De instructeurs zijn prettig en deskundig. Ze kunnen goed je niveau bepalen wanneer je kan afrijden.

Top rijschool

Beste rijschool die er is me motor rijbewijs voor de tweede keer in 1x gehaald zeker een aanrader.

Motor rijbewijs gehaald, enorm goed geholpen en begrepen, moet eerlijk zeggen dat ik het enorm naar mijn zin heb gehad tijdens het rijden en dat het geen moment als verplichting heeft aangevoeld, bedankt mannen !

Motorrijbewijs in één keer gehaald.

Motorrijbewijs AVB & AVD in één keer geslaagd. Zowel Lennaert & Mo zijn geweldige instructeurs. Met hun geduld en persoonlijke aandacht en tips, duidelijke instructies en de nodige gezelligheid is goed leren rijden en in één keer slagen voor je examens bij Veldkamp bijna een garantie.

Ik heb met veel plezier mijn motor A rijbewijs gehaald bij Mo en Lennaert. Ik heb elke week een les kunnen volgen. Zeer professioneel begeleiding en juiste aanwijzingen gekregen. Mijn theorie en praktijk allebei in 1 keer gehaald. Echt een aanrader.

Mijn AVD motor examen A getrapt gehaald met rijinstructeur Mo. Tijdens de proefles heeft hij kritisch gekeken op de punten waar ik aan moest werken. Tijdens de lessen was hij strikt op de punten die verbeterd moest worden hierdoor voelde je ook echt dat hij de studenten naar een beter niveau wilt brengen. Door dat hij zo strikt is voelt het ook zo veel meer wanneer je een compliment van hem krijgt. Al in al een topper van een rijinstructeur waar je veel van kan leren en lachen.

Mo is een fijne rij instructeur! Hij is streng, maar altijd in voor een goede grap!

Mo is een top vent !

Hele goede rijschool

Je leert er veel en het is altijd gezellig

Geweldige instructeurs en zeer bekwaam

Ik heb hier met veel plezier gereden. Motor AVB in 1x gehaald. Motor AVD in 1x gehaald. Zeer bekwame en vriendelijke instructeurs. Houden zich aan hun afspraken en hebben jou echt als prio. Ik beveel Rijschool Veldkamp van harte aan!

Super rijschool!

Super rijschool! Van goeie feedback en instructies tot de gezellige praatjes buiten het rijden. Erg naar mijn zin gehad en zeer tevreden met het resultaat!

Gezellig, leerzaam en doelgerichte rijschool

Altijd gezellig en gelachen met Mo en Lenaert, en de skills geleerd voor het motor rijden op hoog niveau, waardoor je de examens goed voorbereid in gaat. Bedankt Mo en Lennart!

Top ervaring!

Duidelijke instructies en relaxte sfeer. Ik kon zowel voor het AVB als voor het AVD examen snel terecht waardoor ik binnen 3 maanden mijn rijbewijs heb gehaald. Meer geleerd dan alleen het examen halen, zeker een aanrader!

Leuke rijschool die je meer leert dan alleen motor te rijden

Ik heb mijn motorrijbewijs gehaald met hulp van Rijschool Veldkamp. En ik ben ze dankbaar voor hun inzet en de lessen die zij aan mij hebben overgedragen. Vanaf dag 1 was het duidelijk voor mij dat hun missie meer was dan alleen te zorgen dat ik zou slagen voor mijn examens. Veilig motorrijden! Jezelf altijd laten zien, verplaatsen in andere medeweggebruikers en bewust zijn van de feit dat ze jouw als motorrijder nooit zien zorgt ervoor dat motorrijden leuk blijft! Hierdoor ben ik mij ook anders gaan gedragen als ik in een auto zit.. Dankjewel jongens!

Top rijschool!!

Altijd gezellig en hier leer je écht motorrijden. Bedankt voor de top lessen!

Professionele motorles

Mo is een baas! Altijd goede, duidelijke uitleg met voorbeelden die zelfs een 2-jarige kan begrijpen. Ben vol vertrouwen het beide AVB en AVD examens ingegaan en beide in 1x gehaald. Zelfs na het behalen van mijn rijbewijs kon ik nog terecht voor advies. 100% lessen bij Veldkamp!

Nu voor de 2 de keer bij veldkamp gelest en in een keer geslaagd voor me A rijbewijs

Alle motor examens in 1 keer gehaald!

Motor rij-instructeuren met erg veel kennis die zelf volgen op de motor. Hierdoor worden oefeningen en situaties makkelijk voor gedaan en uitgelegd. Het gaat niet alleen om het behalen van je motor rijbewijs maar ook om de bewustwording van je eigen veiligheid. Daarbij komt een onwijs fijne sfeer en zeer leuke en leerzame lessen. Helemaal top! Ik ga zelfverzekerd de weg op!

Zeer professionele en vriendelijke rijinstructeurs bij deze rijschool

Dit is niet voor niets een van de best beoordeelde rijscholen in Den Haag en omgeving. Alles is duidelijk geregeld via de app, de instructeurs zijn zeer vriendelijk en professioneel en barsten van de kennis. Echt een aanrader!

Rijbewijs voor de motor in 1 keer geslaagd.

Super goede rijschool met leerzame en leuke lessen. Hier leer je precies wat je nodig hebt om straks alleen op de weg te moeten rijden. Veel aandacht op het leren van veilig rijden op de motor. Kort om. Precies wat je nodig hebt als jij je motor rijbewijs wilt halen.

Les gehad van Mo en Lennaert, beiden gewoon op de motor zoals het hoort. Veel kennis en zelf ook enorm vaardig, goeie communicatie en uitleg wanneer nodig. Lessen met veel humor maar serieus wanneer nodig. Aanrader voor iedereen die wil beginnen met motorrijden!