perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een hele leuke rijschool. Ik heb hier in een korte tijd veel geleerd en een leuke tijd gehad. Het was een fijne ervaring om hier te lessen!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hartstikke fijne lessen waarbij goed word meegedacht, zodat je als leerling weet waar je aan toe bent. Ook nog eens gezellig waardoor het leuk is om te lessen, maar bovenal deskundig en een focus op veilig rijden!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Superleuke, gezellige en leerzame lessen gehad. Met veel plezier lessen gevolgd!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Francies is een Super instructice met unlimeted patience veel kennis en altijd een goed humeur 😀😎

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij Rijschool 2thePoint heb ik een paar opfrislessen gevolgd omdat ik door omstandigheden al langere tijd geen auto had gereden en daardoor niet zelfverzekerd genoeg was om weer lange ritten te gaan maken. Ik had me geen betere rijinstructeur kunnen wensen! In tegenstelling tot van die norse oudere mannen die je uitfoeteren als je een fout maakt tijdens het lessen (en waar ik in het verleden ook bij heb gelest, helaas) is Francies geduldig, ontspannen en gezellig, en bovendien geen oude kerel.;) Daar komt bij dat ze direct op korte termijn een goed lesprogramma wist samen te stellen, en ze erg aantrekkelijke prijzen hanteert. Ik kan Rijschool 2thePoint dan ook van harte aanbevelen, in het bijzonder aan mensen die autorijden best spannend vinden of enige faalangst hebben.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Francis geeft super leuke rijlessen. Als je iets niet na 1 keer begrijpt legt ze het uit totdat je het begrijpt. Oftewel Francis heeft veel geduld voor je. Bedankt voor je leuke en leerzame lessen!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ontzettend tevreden met de begeleiding van rijschool 2thepoint. Eerlijk advies en daar ook keurig aan gehouden! En zoals beloofd dus ook in 1x geslaagd. \r\nFrancies neemt rustig de tijd om alles uit leggen en stelt je goed op je gemak. Je gaat echt met vertrouwen je examen in. Zou haar zeker aanraden!\r\nDe dikke 10 heeft ze zeker verdiend!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede begeleiding gehad tot aan het rijbewijs. Instructrice legt alles duidelijk uit en is zeer vriendelijk.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top rijschool!\r\n2ThePoint werd mij aangeraden door vrienden die hier ook rijlessen gevolgd hebben.\r\nDe instructrice (Francies) is heel geduldig en legt alles op een duidelijke manier uit. Dit doet ze d.m.v. tekeningen en andere visuele hulpmiddelen. Als je iets nog niet helemaal onder de knie hebt is zij bereidt om dit meerdere keren met jou door te nemen. Ze zal handelingen zoals parkeren blijven herhalen zodat je dit niet na een aantal lessen alweer vergeten bent.\r\n\r\nZe toont interesse in jou en maakt ook een praatje met jou tijdens het rijden. Hierdoor heb ik geleerd om goed te letten op het verkeer terwijl je een praatje maakt. \r\n\r\nDankzij Francies heb ik veel geleerd en ben ik altijd alert tijdens het rijden. Daarnaast ben ik dankzij haar in één keer geslaagd!\r\nEen echte aanrader voor anderen!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb super veel geleerd van Francies, ze bleef altijd aardig en geduldig. Het was altijd ‘n feest om te rijden want het was altijd super gezellig. Ze legt alles goed uit en als je het niet snapt doet ze het weer opnieuw tot dat je het wel snapt. Echt ‘n top rijschool! \r\n\r\nIk heb genoten van alle leuke en leerzame lessen, bedankt Francies :)

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb inmiddels al een tijdje me rijbewijs, maar ik raad 2thepoint nog steeds aan bij iedereen! Francies is echt een topper en super lief en geduldig. Me vriendin gaat dus ook binnenkort beginnen bij 2thepoint!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb hier heel veel ervaring opgedaan en het heel gezellig gehad. Francies pakte de dingen die nog beter konden goed aan door middel van praktische tips en goede voorbeelden. Zeker een rijschool om aan te raden!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rijschool 2the point werd mij aangeraden door vriendinnen die hier ook hadden gereden. Ik kan nu wel zeggen dat het een hele goede beslissing is geweest om dit advies op te volgen. De instructrice houdt echt van het verkeer, en dat is te merken, want ze is altijd erg gezellig! Tegelijkertijd moet er natuurlijk wel goed gereden worden, en daar zorgt Francies persoonlijk voor. Duidelijke, heldere uitleg in combinatie met allerlei boekjes en tekeningen zorgen ervoor dat de leerling goed weet wat er wordt verwacht tijdens het examen. Als zij merkt dat bepaalde onderdelen wat moeilijker zijn voor de leerling, stuurt zij extra handigheidjes op en wordt er nog meer op geoefend. Dit vond ik persoonlijk erg fijn. Francies is erg begripvol, behulpzaam en goed georganiseerd. Middels een app kan zowel de leerling als Francies zelf precies zien welke rijlessen gepland staan en hoelang ze duren. In dezelfde app wordt verwerkt wat je in de les hebt gedaan, wat goed ging, en wat nog net iets beter moet. \r\nIk vond de lessen persoonlijk heel fijn, en ik zal het stiekem wel een beetje missen..

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik raad 2thepoint zeker aan, \r\nAltijd hele leuke rijlessen gehad waarin ze voor mij heel veel gedult heeft gehad.\r\nHeel erg bedankt!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Je word goed en vakkundig begeleid tijdens de lessen. De rijschool is altijd optijd. Gezellige en vriendelijke rijinstructeur. \r\n\r\nHet was een plezier om daar te lessen!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik vond de rijlessen die we kregen erg leuk! Het was erg leerzaam en tegelijkertijd ook gezellig. Er worden afwisselende lessen gegeven en de opbouw naar het rij-examen vond ik erg fijn. Na de les kreeg je tips mee die erg handig zijn en kon je via de app die hier gebruikt wordt je vorderingen bekijken. Ik vind dit zeker een aanrader en vond het een hele leuke ervaring!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 2thePoint is een onwijs goede rijschool. Ik heb enorm veel geleerd van Francies omdat zij alles op een rustige en duidelijke manier uitlegde. \r\n\r\nDaarnaast geeft de rijschool je ook alle middelen en informatie om je zo goed mogelijk voor te bereiden op je examen en zo snel mogelijk zelf de weg op te kunnen.\r\n\r\nIk kan deze rijschool aan iedereen in Zoetermeer en omstreken aanraden. Je gaat geen betere vinden ;)

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik had rijlessen gevolgd bij Francies, het waren erg gezellige en leerzame lessen. Ze is een goede instructrice en ook mij heeft ze in een keer laten slagen!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De rijlessen met Francies waren zeer leerzaam en gezellig. Francies legt alles duidelijk uit door middel van tekeningen en heeft veel geduld met uitleggen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het zijn leerzame, maar ook zeker leuke lessen! Je voelt het vertrouwen van de instructrice, waardoor jij je ook zekerder gaat voelen. Top rijschool en instructrice!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een top ervaring!\r\n\r\nAlles word super uitgelegd. Je kan alles 100x vragen en het word ook 100x uitgelegd totdat je alles snapt!\r\nAls je iets eng vindt om te doen word je gerust gesteld. \r\nEr word ook aan je gedacht. Als je bijvoorbeeld een rijles moet afzeggen is dat geen probleem en word er gelijk gekeken wanneer je zo snel mogelijk weer kan.\r\nOok zit er een makkelijke mobiele app bij waar je je eigen afspraken/vorderingen en notities zien. Zo weet je altijd wanneer je volgende rijles is en zou je snel je vorderingen en notities kunnen doornemen om te weten waar je wat meer op moet focussen. \r\nOok kan je lekker praten met Francies (Rij-instructice). Je kan er een soort therapie van maken. Niks is te gek om over te praten. \r\nNu ik (Aaron Waarsing) geslaagd ben ga ik de rijlessen ook wel missen. \r\n\r\nSuper bedankt Francies voor alle rijlessen/kennis en gesprekken!\r\n\r\nEcht een aanrader!!!\r\n\r\n

Hekelingenstraat 68

2729BK Zoetermeer

Over Rijschool 2thePoint

Jouw rijbewijs halen zonder zorgen en met veel plezier? Volg je rijlessen dan bij de Rijschool van Zoetermeer.