Awesome

bedankt voor altijd goed uitleggen en duidelijk nou ik heb het in 1 keer gehaald ben echt super blij🥰

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vertrouwde en goede hulp voor het behalen van mijn rijbewijs.

Ik vond het erg fijn om bij 2thepoint te lessen. Goede instructies, vertrouwde sfeer en gezellig!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede/leuke rijschool. En een vriendelijke rij-instructrice.

Goede/leuke rijschool. En een vriendelijke rij-instructrice.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Altijd gezellig rijlessen en leuke ervaringen met het rijden bedankt!!!!

Altijd gezellig rijlessen en leuke ervaringen met het rijden bedankt!!!!

Ik ben super blij dat ik bij 2thePoint ben gaan lessen

Ik ben super blij dat ik bij 2thePoint ben gaan lessen. Francies is heel geduldig en rustig en legt alles rustig uit, rare vragen bestaan niet. Ik voelde me heel erg op mijn gemak tijdens de lessen en het was erg gezellig in de auto. Wanneer je kan lessen is erg flexibel en er word goed rekening gehouden met je rooster. Ik heb echt een hele fijne tijd gehad met Francies en kan deze rijschool zeker aanraden!

Geslaagd in 1x

Geslaagd in 1x! Na het nemen van een proefles wist ik zeker dat ik goed zat. Hele fijne en professionele rijschool met een top instructrice. Wanneer ik mijn motorrijbewijs ga halen kom ik zeker terug!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super veel geleerd tijdens de rijlessen, altijd vriendelijk en heel relaxt.

Super veel geleerd tijdens de rijlessen, altijd vriendelijk en heel relaxt. Goede uitleg gekregen en de tijd om te oefenen. In 1 keer geslaagd !!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede kennis en een warme persoonlijkheid

Tijdens mijn rijlessen ben ik enorm goed begeleid en heb ik het altijd gezellig gehad. Zeker een aanrader voor iedereen die zijn rijbewijs wilt halen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onwijs leuke tijd gehad bij deze rijschool. Ik ga de lessen en de gesprekjes missen! Ik geef jullie een dikke 10 voor alles.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele aardige instructrice weet veel en denkt ook erg handig mee in bepaalde situatie. \r\nGezellig om mee te praten tijdens de lessen altijd vrolijk en erg duidelijk over wat de bedoeling is. Verbeterd zich ook op de momenten dat dat nodig is zonder te twijfelen. \r\n\r\nKort gezegd erg blij dat ik hier rijles heb gehad!!! \r\nZeker aangeraden om hier jouw rijlessen te volgen!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het was een goed en duidelijk leerbedrijf en de instructrice was iemand die echt goed uit wist te leggen en waar je het goed naar kon luisteren

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Francies heeft veel geduld, is rustig en met tekeningen via de iPad verkeerssituaties en regels uit. Ik ben in december in 1x geslaagd bij deze rijschool echt een aanrader!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vond de rijlessen van Francies er prettig, ze is erg geduldig en behulpzaam!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hiervoor zat ik bij een andere rijschool, daar kreeg ik bijna niks uitgelegd en werd door mijn rijinstructeur alleen maar gedemotiveerd en kreeg het gevoel dat ik nooit mijn rijbewijs zou kunnen halen. Ik besloot toen om een andere rijschool te zoeken en ben ik lessen bij Francies gaan volgen. De lessen waren altijd leerzaam, ik merkte echt dat ik veel meer begreep en het autorijden onder controle kreeg. De sfeer tijdens de lessen was ook altijd fijn en gezellig! Francies heeft veel geduld met mij gehad, heeft mij weer laten zien dat het autorijden leuk is en dat ook ik mijn rijbewijs kan halen!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb me altijd heel prettig en kalm gevoeld tijdens de rijlessen. Ik voelde mij altijd op m’n gemak en vond de rustige, gezellige en duidelijke manier van lesgeven altijd heel fijn!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deskundig en kwalitatief uitmuntende rijschool. Goede methodiek en praktisch leerplan. Zeer betrokken bij de cursist. Echt een aanrader!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gezellig maar ook zeer leerzame rijlessen gehad. De rij-instructrice is geduldig en stelt je op je gemak. Ik raad het echt aan om rijlessen te nemen bij 2thepoint!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg goed. Je krijgt goede feedback en er wordt echt de tijd voor je genomen om dingen goed uit te leggen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede persoonlijke lessen die op de leerling aangepast worden. De lespaketten die worden aangeboden zijn zeer overzichtelijk en volledig. De verschillende onderdelen worden duidelijk en rustig uitgelegd, en worden direct in de practijk gebracht. Tijdens het rijden is de docent kalm, vriendelijk en geeft duidelijke instructies.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top ervaring!! Hele gezellige en leerzame lessen gehad. Je word echt op je gemak gesteld en als het even wat minder gaat weet Francies je altijd weer op te vrolijker!\r\nAl om al heel erg blij dat ik 2thePoint als rijschool heb gekozen!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een rijschool die er alles aan doet om je eerlijk en op tijd te laten slagen. Duidelijkheid en eerlijkheid staat centraal. Daarnaast altijd rustig.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De rijlessen waren erg prettig, ik was erg op mijn gemak! Naast de gezellige lessen, heb ik ook erg veel geleerd tijdens de lessen. Francies, erg bedankt voor je geduld en de gezellige lessen!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rijschool 2 the point geeft duidelijke, goed gestructueerde en gezellige rijlessen. Je voortgang wordt bijgehouden zodat je zo goed mogelijk je rijbewijs haalt.

Hekelingenstraat 68 2729BK Zoetermeer

Over Rijschool 2thePoint

Jouw rijbewijs halen zonder zorgen en met veel plezier? Volg je rijlessen dan bij de Rijschool van Zoetermeer.