Fijne en duidelijke begeleiding!

De lessen bij 2thePoint zijn heel fijn en duidelijk. Je wordt goed opgeleid en krijgt fijne tips die je voor altijd kunt gebruiken! Daarnaast ook een hele aardige instructrice die alles rustig met je doorloopt waardoor ik zo me rijbewijs heb kunnen halen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super goede lessen! Goede uitleg, veel geduld en de instructrice is altijd super vriendelijk. Hele fijne ervaring om bij deze rijschool je rijbewijs te halen. Echt een aanrader!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vol zelfvertrouwen de weg op!

De rijlessen bij francies heb ik als zeer prettig ervaren. Ze is rustig, vriendelijk en zorgt dat je met een veilig gevoel durft te rijden. Met het uitleggen is ze heel duidelijk mede doormiddel van beeldmateriaal of door mooie voorbeelden waardoor het goed te visualiseren is. Durf nu vol zelfvertrouwen alleen de weg op. Al met al alleen maar lovende woorden

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik heb altijd met zoveel plezier hier gereden! Het was altijd zo gezellig en doordat ik zulke goede rijlessen heb gekregen ben ik in 1 keer geslaagd. Zeker een aanrader om hier te gaan lessen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne rijschool met juiste leerwijze

Ik had het onwijs naar me zin tijdens de rijlessen. Ik voelde me op mijn gemak en kon me zelf op eigen tempo ontwikkelen. Ik ben tevreden met hoe ik heb leren auto rijden.

Snel en duidelijk

Vanwegen de corona tijd heeft het langer geduurd maar nogsteeds als het weer kon direct er weer hard voor gaan!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Rijschool 2thePoint zorgt dat je goed voorbereid ben op je rijexamens.

Ik heb altijd mij rijlessen ervaren als prettig en van goede kwaliteit. Je wordt op een rustig en fijne manier voorbereid op je rijexamen. Als er iets nieuws wordt uitgelegd, wordt er altijd bij geprobeerd te tekenen zodat het ook goed te realiseren is. Verder heb ik altijd gezellige gesprekken gehad en kunnen lachen. Super bedankt voor alles!!

Super goede rijschool

Ik heb bij to2point mijn rijlessen gevolgd (en ik ben in 1 keer geslaagd!). Echt een top rijschool: fijne sfeer, goede opbouw van de lessen en een hele aardige, gezellige en geduldige instructeur. Een aanrader!

duidelijke lessen

duidelijk en leuke lessen

Leerzaam en flexibel

Ik heb hele leerzame en leuke rijlessen gehad. Het was altijd gezellig en maakte altijd een praatje. Na 35 rijlessen ben ik in 1x geslaagd!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Leuke instructrice en een fijne rij ervaring

Een goede rijschool en goede instructrice. Ze Neemt de tijd voor je en geeft goeie en duidelijke uitleg. Heb genoten van mijn rijlessen daar

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik vond bet duidelijk en prettig.

Ik vond dat ik hele goede uitleg kreeg, Ik merkte ook dat er veel ervaring was door dat er precies werd verteld hoe de examens gaan, En waar de examinatoren op letten. Mijn examinator gaf ook aan in het gesprekje tijdens het rijden dat de rijschool goede mensen aflevert. Verder was het ook altijd gezellig.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Binnen twee keer geslaagd!

Binnen twee keer geslaagd en voel me zelfverzekerd tijdens het rijden. Mede dankzij mijn fijn instructrice die een rustige en duidelijke uitleg geeft!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ontzettend leuke rijschool, goede volgorde en snelheid van handelingen leren!

Ik heb 35 lessen lang het enorm naar mijn zin gehad, het waren rijlessen waarin ik elke keer zin had en ik leerde elke les iets nieuws, en het rijden werd ook steeds leuker!

Great experience!

My experience with 2 the point auto school was great! I already had a drive license from another country, but unfortunately couldn't change it to the Netherlands driver license. Therefore, I needed to follow some lessons and do the exam. I did a proof lesson with 2 the point to evaluate my level, and they were very honest and professional regarding it. I did an amount of lessons that they advised me, which was great and enough to learn the Netherlands rules, the teacher (Francis) had lots of patience and was always direct to the point and very practical. But always kind. I passed my exam on my first try! I am very satisfied with their service and I do recommend it to everyone that needs to take their driver license.

Rijbewijs gehaald!

Hele fijne ervaring gehad met rijlessen. Leerzaam en gezellig. Wat ik ook fijn vind, is dat het gestructureerd is en dat de bijlessen vooraf gepland wordt tot het examen. Geen gedoe en stress over bijlessen inplannen. Echt een aanrader om bij Rijschool 2thepoint je rijbewijs te halen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Altijd super gezellig en leerzaam!

Ik ben via een vriendin bij deze rijschool gekomen. Vanaf het begin vond ik het meteen super fijn. Je wordt super geduldig behandeld en alles word ook visueel uitgelegd wat voor mij heel fijn was! Het was altijd super gezellig in de auto, konden altijd over van alles kletsen waardoor ik met plezier rijles had en ook jammer vond dat het voorbij was! Zeker een aanrader om hier te komen lessen door de gezelligheid, vertrouwen en Leerzame lessen! Fransies denkt altijd met je mee en blijft je motiveren. Niks meer dan lovende worden!

Met Plezier Leren Rijden Ondanks een Functiebeperking

Toen ik bij 2thePoint kwam lessen had ik al 40 uur rijles achter de rug bij een ander bedrijf. Desondanks voelde ik me totaal niet comfortabel om te kunnen rijden. Vooral op het kijkgedrag zat het totaal fout. Ik heb de diagnose Asperger en dit zat mij behoorlijk in de weg bij het autorijden. Bij het bedrijf waar ik eerst les volgde had ik het idee dat er totaal geen oog was voor mijn functiebeperking, want ik moest het maar gewoon leren zoals iedereen, maar kreeg geen duidelijke uitleg over hoe dat nou precies moest. Uiteindelijk stond ik door deze ervaring onder de veronderstelling dat ik autorijden, mede door mijn functiebeperking, gewoon nooit zou kunnen doen. Na rond te hebben gevraagd voor docenten die wel oog zouden kunnen hebben voor mijn autisme kwam ik op 2thePoint (Francies) terecht. Bij haar vond ik snel niet alleen mijn zelfvertrouwen, maar ook het plezier in het autorijden terug. Wonder boven wonder paste ik nog in de planning, waar ik al zeer blij mee was. Francies is weliswaar niet opgeleid in autisme, maar heeft er wel veel ervaring mee. Ze is duidelijk, transparant, rustig, en geruststellend. Soms was het snel leren voor mij, maar er kon ook gewoon een gezellig gesprek van af. De stijl van lessen vond ik persoonlijk fantastisch en had voor mij de perfecte balans. Na 10 lessen te hebben gevolgd bovenop die eerdere 40 uur ben ik geslaagd, iets dat ik eerder als compleet onmogelijk had gezien! Ik voel mij nu ook zelfverzekerd over dat ik het ook echt kan en wil iedereen op het hart drukken dat dit absoluut te leren valt! Als je wil leren autorijden dan kan ik 2thePoint alleen maar aanraden. Ook als je een functiebeperking hebt zit je naar mijn ervaring goed bij 2thePoint. Mijn ervaring is louter positief geweest en ik kan niet anders dan 2thePoint volop aanbevelen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een hele leerzame en vooral ook leuke ervaring!

Ik was een beetje laks en sceptisch aan het begin met rijlessen in het algemeen. Ik had er eigenlijk niet zoveel behoefte aan. Maar tijdens de rijlessen bij 2thePoint zag ik mezelf zo vaak zo erg vooruitgaan! Dat kwam natuurlijk door de klasse uitleg en concrete, directe feedback. Ik had niet gedacht rijden zo leuk te vinden als ik het nu vind!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super goede en gezellige rijschool!

Altijd met veel plezier les gereden. Ik ben niet in 1 keer geslaagd maar Francies is mij blijven motiveren. Echt een top rijschool!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Altijd gezellig, super flexibel en in 1x geslaagd!!

Hele gezellige lessen gehad. Ik kon overal opgehaald worden en ze dacht altijd met me mee. Alles werd rustig en duidelijk aan je uitgelegd en er zat nooit druk achter.

Prettige ervaring

Francies is een fijne rijinstructeur. Ik voelde me erg op mijn gemak bij haar en ze is nooit boos op me geworden wanneer ik een (domme) fout maakte. Erg geschikt als je snel gestrest bent.

Helemaal super

De lessen zijn fijn opgebouwd, rustig en duidelijk. Ik heb heel veel geleerd en het tegelijkertijd zeer naar m’n zin gehad. Kortom gezellig maar vooral leerzaam! Nogmaals, dankjewel :)

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een leuke rijschool die geen half werk levert.

Ik heb echt een geweldige ervaring met deze rijschool. De school werkt met een super handige app, neemt de tijd om geen half werk te leveren, geeft extra hulp voor bij je theorie examen, heeft een super professionele instructrice en ze is ook nog super aardig. Dit alles heeft er voor gezorgd dat ik in één keer ben geslaagd. Als je kwaliteit zoekt, dan is 2thePoint waar je naar zoekt!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hele kalme en fijne rijschool!

Francies is een erg geduldige en fijne rij-instructrice. Ik vond het rijden erg spannend, maar door goede tips en nuttige rijlessen ben ik toch in een keer geslaagd! Verder gaat alles keurig op tijd en professioneel, wat ik ook erg fijn vind. Daarnaast wordt er gewerkt met een fijne methode en stappenplan. Zeker een aanrader! :)

Over Rijschool 2thePoint

Jouw rijbewijs halen zonder zorgen en met veel plezier? Volg je rijlessen dan bij de Rijschool van Zoetermeer.