goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deskundig advies tegen een juiste prijs, met plezier de lesstof opgenomen en resultaat behaald.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dankzij de rijinstructeurs van deze verkeersschool, durf ik de weg op! Ik had eerst veel angst om te rijden, maar nu is die angst verdwenen! Ook toen ik mijn rijinstructeur op vakantie ging, heeft de rijschool snel een andere rijinstructeur kunnen vinden. \r\nWaar ik minder blij mee was, waren de prijzen. Die vond ik wel beetje prijzig. \r\nKort samengevat vond ik deze rijschool goed.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn tijd met veilig verkeer school was heel leuk .goeie en aardige mensen en ze helpen je goed met alles\r\n\r\nZeker aan te raden aan iedereen

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hoi ik heb heel goed les gehad bij Zeshan en Sevira ben erg trots op hun en op me zelf natuurlijk 😂 20lessen was genoeg voor mij ben in 1x geslaagd. Nou top rijschool raad dit echt aan iedereen die nog zijn op rijbewijs moet halen en een top top rijschool veilig

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ze zijn geweldig! De instructeurs van deze rijschool professioneel en betrouwbaar!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel leervol, alles word goed uitgelegd , zeer te vreden\r\nEn vooral gezellige en leuke lessen!\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij dit bedrijf heb ik de opleiding tot rijinstructrice gevolgd, zeer tevreden over de deskundigheid, betrouwbaarheid en persoonlijke begeleiding van deze rijopleiding !! Een aanrader.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben super goed begeleid door Veilig Verkeerschool Nederland! Ze doen het niet voor geld maar voor kwaliteit! Zeer zeker een aanrader!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een hele relaxe en goeie ervaring met jullie gehad. Heb na 10 lessen me examen gedaan en gehaald. Who wants more!!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer ervaren instructeurs die de tijd nemen om je alles uit te leggen. De prijs is ook super voor een les.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rij instructeur opleiding gevolgd, prettige leerzame theorie lessen. Goede examentrainingen. Erg goede praktijkexamen begeleiding / voorbereiding. Zeer goede stagebegeleiding! Kortom zeer positieve ervaring en zeker aan te raden.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede rij-instructeur die je op je gemak stelt en ook goede uitleg geeft. Kritisch waar nodig en complimenten wanneer je goed bezig bent. Leuk in de omgang ook. Zeker een aanrader.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij Veilig Verkeersschool Nederland heb ik kunnen rekenen op de begeleiding die ik nodig had om met succes mijn rijbewijs te kunnen behallen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goed!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele fijne, ontspannen lessen waarin de leerling veel werd gemotiveerd en niet alleen werd gewezen op zijn of haar fouten, maar ook werd verteld hoe hij/zij zichzelf kon verbeteren

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele goed rijschool. Goede begeleiding en uitleg gehad van mijn rij-instructeur. De lessen waren heel leerzaam maar ook gezellig en in een x mijn rijbewijs behaald. Een echte aanrader!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een fijne en gedeuldige rij instructeur die weet waar hij het over heeft. Erg voordelig rijlespakketen en de rij instructeur was erg behulpzaam ook buiten de rijlessen. Veilig verkeersschool Nederland is zeker een aanrader als het gaat om rijlessen en klantvriendelijkheid

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De beste rij instructeur ooit. Na 4 keer gezakt te zijn bij verschillende rijscholen ben ik bij hem terecht gekomen. Samen zijn wij er achter gekomen wat er eigenlijk mis ging ieder keer. De rij instructeur is heel vriendelijk en leg alles heel goed uit. Hij vertelt ook over alle wettelijke rechten en plichten. Ik zou hem zeker aanraden voor beginners maar ook voor mensen die meerdere keren zijn gezakt.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deze rijschool is super goed!\r\nLekker vlot, sociaal, milieubewust, comfortabele en natuurlijk veilig! \r\nRawi (mijn rijinstructeur) is altijd netjes gebleven en ik had altijd vertrouwen in hem! Altijd netjes op tijd, aan de afspraken gehouden en flexibele afspraken waren ook mogelijk! Flexe rijschool dus! ;)

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Perfecte Rijschool Hartstikke bedankt !