• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring gehad altijd leuke lessen dankzij rawi

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring was dat ik uitleg waarom we stoppen of doorrijden etc. want ik kende de theorie niet. zo leerde ik meer over voorrang geven en was het praktisch leren.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goed een leerzaam bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne en gezellige lessen gehad.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rawi was mijn rijinstructeur en ik ben zeer tevreden over hem. Rawi heeft mij goed les gegeven en ik heb met hem een gezellige tijd gehad.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb prima lessen gehad bij Veilig Verkeersschool Nederland. Naast goede instructies wordt er ook goed gebruik gemaakt van plaatjes waardoor het nog duidelijk wordt wat de bedoeling is en waar je allemaal op moet letten. Ik zou ze zeker aanraden aan andere mensen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf I was lucky to find this school and this instructor. I will recommend to anyone who wants to learn to drive correctly and safely, definitely.\r\n Ricky Parotie, the best teacher ever!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fantastische en betaalbare rijschool. Goede instructeur en goede en duidelijke communicatie. Ik raad iedereen deze rijschool aan.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goed !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hartstikke fijn.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super en leerzame lessen gehad van mijn rijinstructrice Imane! Ik ben zeer tevreden!!\r\nIk raad iedereen aan om te lessen bij veiligverkeersschool Nederland!\r\nTop!!!👌

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben zeer tevreden over deze rijschool. ik ben professioneel begeleid, de docent is flexibel en past zijn tijden aan de leerling. Hij legt alles duidelijk uit en heeft gevoel voor humor. Kortom zoek je een professionele en flexibele rijschool zou ik deze rijschool zeker aanraden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een duidelijke uitleg van alles. Hele vriendelijke en professioneel begeleiding.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top rijschool in 1 keer geslaagd!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kreeg les van de eigenaar van de rijschool.. hij is altijd aardig Ookal doe je wat fout.. hij zorgt dat je je goed voelt in de les auto! Zou het zeker aanraden bij iedereen!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb altijd goede en gezellige lessen gehad. Nooit problemen en een duidelijke opbouw in de lessen. Zeker een aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een prima rijschool.\r\nIk heb een goede begeleiding gehad.\r\nTop!!!!!\r\n