goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goeie ervaringen enthousiaste instructeur legt dingen goed uit

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betaalbaar en betrouwbaar bedrijf \r\nGoede lessen en komt afspraken goed na

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele fijne rijlessen gehad! Leuke instructeur, streng maar ook lief. Mijn rijbewijs hier mogen behalen!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na 3 keer zakken naar deze rijschool over gestapt, gelijk in 1 x geslaagd hier

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne ervaring met deze rijschool! Meestal flexibel met lestijden, instructeur is vrij deskundig maar tegelijkertijd relaxed. Misschien zouden de lessen nog efficiënter/nuttiger kunnen zijn, maar over het algemeen hele fijne lessen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede rijinstructeur. Geeft les op een goede manier. Heb veel geleerd.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring, en dezelfde rijinstructeur de volledige rijcursus

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede hulp en rustige instructeur

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldige rijschool!!! Veel geleerd en ook veel gelachen. Wil je leuke lessen en professionele kwaliteit echt voor deze rijschool gaan, helemaal top🚗👌

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een goede goedkoope en gezellige rijsschool!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik weet echt niet waar ik moet beginnen. Na 2 keer gezakt te zijn voor mijn praktijk examen kwam ik bij rijschool Veilig terecht. Ik had toen al een tijdje niet achter het stuur gezeten en na 2 keer gezakt te zijn had ik weinig vertrouwen in mezelf. Maar toen ging ik bij een leuke spontane vriendelijke lieve (soms ook een beetje streng) gemotiveerde gezellige dame genaamd Imane lessen EN ZIJ WEET PRECIESSS HOE HET HOORT!! Zij was altijd optijd, nette auto, duidelijke uitleg. Na zo veel lessen bij andere rijscholen was ik echt in de war over alles en over de stomste dingen wanneer wij aan het lessen waren. Zij geloofde meer in wat ik kon dan ik zelf en daar ben ik haar super dankbaar voor. Woorden kunnen niet beschrijven hoe dankbaar ik ben dan Imane mij echt heeft leren rijden. Ik was echt een hopeloos geval maar binnen 2 maanden en na 20 intensieve lessen ben ik GESLAAGGDD!!! TANXXX IMANE XX

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima. Soms wat lastig om met de instructeur rijlessen af te spreken i.v.m. beider planningen en andere verplichtingen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alleen naar positief! Mijn dochter is zeer goed begeleid door Imane vanaf dat ze 16.5 jaar was. En ze heeft haar rijbewijs met 17 jaar 3 maanden mogen halen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb hier me rijlessen gevolgd \r\nEn vandaag geslaagd \r\nSuper rij instucteur!( Ricky ) \r\nFijne lessen en alles duidelijk zeker een aanrader !!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb alleen maar positieve punten, ik vons het lessen soepel gaan, rijinstructeur heeft alles duidelijk uitgelegd, planning was ook goed. Heel erg tevreden!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Positief. Heel klantvriendelijk en veel van kunnen leren.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel erg veel geleerd, een goede deskundige die mij altijd kon helpen en stimuleren. Zeer te vreden !