Het waren hele fijne rijlessen!

Ik heb veel geleerd op een rustig tempo en daar werd goed rekening mee gehouden. John zag precies wanneer je twijfelde of wat je misschien wilde doen en liet je daar de goede keuze in maken. Wat ik fijn vond is dat we altijd gezellig een praatje konden maken maar wanneer ik concentratie nodig had, dat ook prima was.

Prettig en leerzaam

Ik heb nooit opgekeken naar een rijles omdat de sfeer altijd fijn was. Rustig werd mij alles uitgelegd en er was ruimte om fouten te maken.

Leerzame lessen

Instructeur was duidelijk en streng. De fouten die ik maakte werden direct verteld , hierdoor wist ik waar ik aan toe was. Eerlijk over het aantal rijlessen wat ik nodig had en rijschool wekte vertrouwen.

Leuke lessen gehad

Het werd mij goed geleerd hoe ik moest rijden. Ik voelde me prettig tijdens het rijden met john. Ik kon altijd veel lessen bij john.

Goede lessen

Goede lessen met ervaren instructeur, ben dan ook de eerste keer al geslaagd.

Gezellig, leerzaam en goed resultaat

Was top gewoon, zeker een aanrader om hier te lessen

Hele goede/fijne rijlessen

Ik heb rijles gehad van Peter. Dit waren hele goede en leerzame lessen. Ik ben dan ook in 1 keer geslaagd. Peter legde goed uit hoe ik alles moest doen.

Super rijschool (ook voor de laatbloeiers onder ons!)

Als 'oudje' (33 jaar) beginnen met rijden is toch net wat anders dan als 17-jarige. Daarom heb ik ook heel bewust gekozen voor een rijschool waar ik veel goede verhalen over had gehoord. Van de keuze voor Johns rijopleiding heb ik nooit spijt gehad. John weet de balans tussen enerzijds geduld opbrengen en anderzijds zeggen waar het op staat precies te bewaren. Hierdoor kon ik steeds stapjes vooruit blijven zetten. Uiteindelijk (ondanks alle corona perikelen en een flinke dosis spanning) in één keer geslaagd!

Fijne rijschool, super instructeur (Peter), houdt zich aan de afspraken

Aanrader!

Geweldig service!

Goede service en ze helpen je zeer goed! Echt een aanrader.

Goed ervaring

Goede, serieuze lessen met soms een grapje erdoor. Een hele fijne sfeer in de auto en ik heb er veel van geleerd.

Enorm goede begeleiding

Ik heb in totaal 10 maanden gereden bij Johns rijopleiding onder begeleider Peter. De begeleiding was super. Bij elk examen wist ik precies waar ik aan toe was en wat er van mij verwacht werd. De uren waren flexibel en konden om mijn opleiding heen gepland worden. Over all een erg goede ervaring

Gezellig

Op het begin was het wat inkomen en even wennen, maar daarna was het vaak gezellig en konden we leuk praten.

Ontzettend goede rijschool die persoonlijk meedenkt in oplossingen

John is een rij-instructeur die goed systematisch te werk gaat. Door de lessen stap voor stap aan te pakken kreeg ik een goed overzicht waar ik stond in mijn lessen. Waar het nodig is, denkt John heel proactief mee naar oplossingen hoe de lessen voor jou effectiever kunnen worden. Een enorme aanrader!

Met een goed gevoel rijden

Ik was goed op mijn gemak bij het leren rijden, zelfs als ik fouten maakte. Ik kreeg goede feedback daarbij en kon het daardoor later goed in de praktijk toepassen. Heeft erg geholpen.

Altijd leuke lessen!

De rijlessen waren altijd leuk om te volgen. Ik werd goed gecoached op het rijden, wat soms betekende dat er ook goed bedoelde kritiek gegeven werd. In een keer geslaagd en dat heb ik zeker aan deze lessen te danken!

Deskundig, duidelijk en correct

Prima rijschool, duidelijk in feedback en zeer correct in nakomen afspraken en reactiesnelheid op verzoeken

Super goede rijschool!

Top lessen en ondersteuning gehad!

Goede rijschool

Genoten van elke rijles!

Zeer goede rijschool! Ik heb genoten van elke rijles . Mijn rijinstructeur was ook kalmerend en zorgende voor een veilig gevoel tijdens het rijden!

Erg goede rijschool!

Mijn zoon slaagde de eerste keer voor zijn rij-examen wat natuurlijk erg fijn is. De communicatie vanuit john’s rijopleiding is goed, snel en duidelijk. Ontvingen steeds per e-mail een overzicht van de datums met de afgesproken rijlessen en wijzigingen. Tijdens coronatijd werden we na elke persconferentie snel en duidelijk op de hoogte gebracht door de rijschool. Toen de rijschool weer mocht starten met de rijlessen hebben ze snel weer zoveel als mogelijk de lessen ingepland. Dit was erg fijn omdat er toch wat tijd overheen was gegaan dat het stil lag met coronatijd. Ik ben erg tevreden over deze rijschool.

John zegt waar het op staat, deze eerlijkheid werd zeer gewaardeerd en werkt zeer efficiënt.

Prettige en duidelijke lessen

Didactisch sterke lessen met duidelijke en rustige uitleg. Focus ligt op bewust veilig rijgedrag.

Goede rijlessen

Ik heb goede rijlessen gehad en ben goed op weg geholpen tot autorijden. Wat vaker zou er positief gecoacht mogen worden. Voor de rest fijne lessen gehad.

Goede instructies, fijne begeleiding en prettige rijschool

Duidelijke aanwijzingen en een fijne ervaring opgedaan.

Oestgeeststraat 63 5045TZ Tilburg